Dat idee heb ik ook. Op Facebook is het saaier en stiller.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Raccoon. het volgende:
Alhoewel er aardig mensen op Facebook overstappen, heb ik het idee dat er nauwelijks gereageerd wordt op FB en op Hyves volop.
Een duidelijke pluspunt voor Facebookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Op Facebook is het saaier en stiller.
Mensen op Facebook die ALLES delenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Raccoon. het volgende:
Alhoewel er aardig mensen op Facebook overstappen, heb ik het idee dat er nauwelijks gereageerd wordt op FB en op Hyves volop.
Ik weet wat jou Hyve is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef linpunt het volgende:
zal ik je anders toevoegen, dan heb je er 1 bij :p
Was niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh neen toch, hoe heb je dat nou weer gevonden, sherlock
Hyves is een kinderspeeltuin geworden, of misschien dat altijd al geweest. Met gekleurde achtergrondjes en betaald lidmaatschap om op voyeurs te kunnen spyen. Tevens teveel krabbelende kruidenvrouwtjes die Marjan heten en 15 vrienden hebben. Kinderen van 14 met 1000+ 'vrienden'. 'Respect'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef Seam het volgende:
Facebook is wel even flink wennen als je Hyves gewend bent. Het is internationaler opgesteld, ik vind het wel leuk om zo bands te kunnen volgen maar al mijn vrienden zitten in Nederland dus waarom geen Hyves?
Hyves is net Myspace. Het is voor pubers met wansmaak (getuige de 'gepimpte' profielen), daarnaast is Hyves ook nog eens verschrikkelijk kut mbt gebruiksvriendelijkheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef Seam het volgende:
Facebook is wel even flink wennen als je Hyves gewend bent. Het is internationaler opgesteld, ik vind het wel leuk om zo bands te kunnen volgen maar al mijn vrienden zitten in Nederland dus waarom geen Hyves?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |