En daarvoor zou je dan gewoon de gevangenis in kunnen gaanquote:
Dat is zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kun je haar naam gewoon vragen aan die vriend van je
Ik niet, ben nog maar 16.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En daarvoor zou je dan gewoon de gevangenis in kunnen gaan
Dan kan je gewoon de jeugdgevangenis in hoor .. voor 2 jaar.quote:
Ga je haar poesje lollerpwnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is zoEigenlijk ook even de MSN vragen
Damn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon de jeugdgevangenis in hoor .. voor 2 jaar.
OH YEAH, YNUHH, YEAH!quote:
quote:
Oh jawel. U ook?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OH YEAH, YNUHH, YEAH!
Lekker geslapen, mijn liefste?
Ja, en? Is die dood ofzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik durf niet naar een andere kapper dan degene waar ik al sinds ik klein ben naartoe ga
Het kan nog makkelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als een roos.
Is een handkus nog charmant of kan dat sinds de 19e eeuw niet meer?
nee die is in zeeland en ik ben de komende weken in tilburgquote:
Het heeft wel iets.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als een roos.
Is een handkus nog charmant of kan dat sinds de 19e eeuw niet meer?
cukie mei bnerquote:
Jeetje, nou, doe iets spannends en kies een andere kapper.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee die is in zeeland en ik ben de komende weken in tilburg
ja ik had genoeg moed opgebracht maar bij die kapper kon het vandaag niet meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jeetje, nou, doe iets spannends en kies een andere kapper.
nee maar dat wil ik ook ja =$quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja ik had genoeg moed opgebracht maar bij die kapper kon het vandaag niet meer![]()
En nu weet ik het niet meer; wat als tie kapper slecht is .. het is wel je haar!
kkgeilquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee maar dat wil ik ook ja =$
Mijn moeder heeft haar laptop verstopt (quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hallo Skylark, wat houdt jou bezig op deze zonnige zaterdagmiddag?
Ja, dat is gewoon belangrijk. Zonder haar ben je net een kankerpatiënt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja ik had genoeg moed opgebracht maar bij die kapper kon het vandaag niet meer![]()
En nu weet ik het niet meer; wat als tie kapper slecht is .. het is wel je haar!
Oké, dan zal ik wat langzamer typen voor je.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft haar laptop verstopt () en is ergens heen, dus ik heb na een half uur zoeken me gewonnen gegeven en ben op deze pc gegaan die trager is dan mobiel internet.
Je zit onder dwang van je vriendin naar een suffe paardrijwedstrijd te kijken met meisjes die oncharmante outfits aanhebben, hou het real.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Ik zit nu buiten naar paardrijmeisjes te kijken.
Lekker weer, het leven is goed. (L)
Hahah echt he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zit onder dwang van je vriendin naar een suffe paardrijwedstrijd te kijken met meisjes die oncharmante outfits aanhebben, hou het real.
haha deze, ze rijden aan huis. Ik zit hier voor mijn plezier naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zit onder dwang van je vriendin naar een suffe paardrijwedstrijd te kijken met meisjes die oncharmante outfits aanhebben, hou het real.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:09 schreef Sok. het volgende:
Mannen die paardrijdmeisjes met strakke broekjes niet waarderen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
ze vindt de drummer echt een leuke vent, heb ik gehoordquote:
put your hands up for pakistan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Kaolo ik hoorde vannacht een chill nummer het was house in een vage taal en met PUT YOUR HANDS UP soms er doorheen.
Iemand? =$
Fedde le Grand - Put Your Hands Up For Detroit (I Love the City)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
Kaolo ik hoorde vannacht een chill nummer het was house in een vage taal en met PUT YOUR HANDS UP soms er doorheen.
Iemand? =$
Ik kan me niet voorstellen dat hier andere reacties op bestaan dan 'ok'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb Lady Million. En ik ruik sexy nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |