Ik vul nooit nr.'s in op dat soort dingen, dus nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:48 schreef Salatrel het volgende:
mensen hier die facebook gebruiken? ze zijn telefoonnummers weer gaan geven.. als je een telefoonnummer hebt ingevuld en je privacy instellingen staan niet goed kan iedereen je telefoonnummer zien
Ik deed t ooit, omdat ik telkens van die verachtelijke captcha's in moest vullenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vul nooit nr.'s in op dat soort dingen, dus nee.
En als ze verplicht zijn vul ik altijd een ander nummer inquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vul nooit nr.'s in op dat soort dingen, dus nee.
Pannenkoeken in de ochtend? Srlsy?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef Salatrel het volgende:
ik heb mijn ontbijt al ophad nog pannenkoeken over van gisteravond
Bohhhh O_oquote:
Hoi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhh O_o
Ik kan nog niet eens een broodje door m'n strot krijgen
Halloowwwwwquote:
Schiet eens op dan. Je hebt nog 48 minuten.quote:
quote:
Het is altijd... een mooie dag om de hele dag op fok te posten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mooie dag om de hele dag op FOK! te posten, no?
Buiten zijn is niet mijn ding, maar ik wens je veel plezier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is altijd... een mooie dag om de hele dag op fok te posten.![]()
Maar ik bedoelde om buiten te zijn
Dank je wel, dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Buiten zijn is niet mijn ding, maar ik wens je veel plezier.
Wij lachen jou nou gezamelijk heel hard uitquote:
Je bedoelt dat jullie een warm gevoel krijgen van herinneringen ophalen aan mij, maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij lachen jou nou gezamelijk heel hard uit
Ik moet de punchline vertellen, sorry.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef Chriz2k het volgende:
Er werd een zieke robbery op me gepulled gisteren.
Dat was idd precies wat ik bedoelde ja, mijn nederige excuses beste chrizquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jullie een warm gevoel krijgen van herinneringen ophalen aan mij, maar dat geeft niet.
WHAHAHAHHAAHAHHAAHHAA wait.........quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet de punchline vertellen, sorry.
Ik was even drinken aan het halen en toen ik terugkwam was ze met een meisje aan het zoenen.
Twee levenloze personen bij elkaar maakt nog geen levenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Dqod het volgende:
Ik ben er klaar mee nu.. Met Fok dus.. IK HEB EEN LEVEN.. DIKKE DOEI u_u
Auwtsj.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Twee levenloze personen bij elkaar maakt nog geen leven.
Je had om 9 uur ontbijt op bed moeten verzorgen, wat ben jij voor een moederquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Ik ben gewoon pas net wakker1 kind thuishebben heeft zn voordelen, ze heeft ons gewoon laten slapen
Dacht t nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je had om 9 uur ontbijt op bed moeten verzorgen, wat ben jij voor een moeder?
KLAAS-JAN GOENTELAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
NederlandWinnen zonder tegengoal te krijgen in de hel van Chisinau
Wat een bazen
Je bedoelt Jan-Klaas?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
KLAAS-JAN GOENTELAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Genieten, die close-up. Zo puur.quote:
Van je ex zeker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als ze verplicht zijn vul ik altijd een ander nummer in
watquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet de punchline vertellen, sorry.
Ik was even drinken aan het halen en toen ik terugkwam was ze met een meisje aan het zoenen.
Dan kun je haar naam gewoon vragen aan die vriend van jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet dat het on-rickokun is, maar ik had vanavond zoen mooi (en lief) exemplaar bij me, het voelde royaal aan, zoals een mafiabaas de topvrouw heeft, maar ik weeet haar naam niet meer en volgens mij is het een ex van een goede vriend van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |