Oh, ja dat kan ook..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij laat je niet slecht voelen, het is gewoon een kutfilm
En hier ook alles goed met de meisjes, poesjes en JB
Dat ken heul nie. Ik ben veul ouwer dan gij.quote:
Primaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat kan ook..
En hoe is het met jou?
PI?quote:
Ahquote:
Binnenhouden eh.. u_uquote:
quote:
><quote:
Poesjes die niet bewegen zijn niet leuk neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb op mn werk trouwens ook zo'n poesje zoals jullie zwarte maar deze is beetje creme kleur..
Echt een schatje behalve dat ze reuma heeft en bijna niet beweegt.
i see what you did therequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Poesjes die niet bewegen zijn niet leuk nee
over welke heb je 't nou?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Poesjes die niet bewegen zijn niet leuk nee
quote:
Uhhh, over niet bewegende poesjes!quote:
Alle poesjes bewegen of ze zijn dood.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Uhhh, over niet bewegende poesjes!
Nou... daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alle poesjes bewegen of ze zijn dood.
Deel je ervaringen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou... daar zijn de meningen over verdeeld...
Vroeger....quote:
Weggestopt.. ben je al zo oud ja?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vroeger....
Dat heb ik weggestopt!Maar ze bestaan!
quote:
beastie boys zijn tofquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoor net pas dat die robot stem bij Intergalactic van de Beastie Boys
Another dimension, another dimension, another dimension zegt
Amazing
De grote blonde dood bedoel je.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:34 schreef Sok. het volgende:
VANDAAAAG IS BLOOOOOOOOND DE KLEUR VAN DE KLEINE DOOD.
Ik ook.quote:
Oehquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:48 schreef Salatrel het volgende:
mensen hier die facebook gebruiken? ze zijn telefoonnummers weer gaan geven.. als je een telefoonnummer hebt ingevuld en je privacy instellingen staan niet goed kan iedereen je telefoonnummer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |