Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
Oké, dat is mooi. Want het leek wel op "very easy" te staan. Als die mode bestaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.
Ik snap sowieso al niet waarom iemand in godesnaam met die view zo boven de helm speelt. Dat is veel te arcade. Voor de rest: hij kan idd niet rijden en het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
quote:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Als ik trouwens Tire wear en fuel realism uitzet, rij ik 1.21.0.![]()
.
Mja, maar zo krijg je dus wel rare discussies op een forum. "oh ik rij altijd 1.20 op die baan". Tja, maar dat is dan ook wel met een andere setting...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.
ongelukken verdwijnen altijd na een tijdje, zodat een safety car niet nodig is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele safety car gezien in dit spel, jullie?
Ik dacht dat het aan mij lag.. vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is Monaco een KUT baan zeg. Wat een hel is dat.
WTFquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik stond dwars in de bocht na de loews hairpin en kreeg drie keer vijf plaatsen straf; één voor 'illegal blocking' en twee keer 'causing a collision' omdat de andere auto's niet om mij heen konden rijden!
Als je dwars komt te staan in Monaco, dan mag je eerst 5x steken voordat je weer recht staat, uiteraard met filevorming achter je...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit had wel wat beter gemogen zeg, wat een onzin.
Hij was zo snel, kon hem niet eens bijhouden op mijn FULL WETS banden.. Dan klopt er ergens toch iets niet..quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:34 schreef Desunoto het volgende:
Met slicks een regenrace winnen... dan moet de concurrentie wel erg slecht zijn geweest.
Dat zou kunnen inderdaad. Wie weet lost de patch het wel opquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:45 schreef Desunoto het volgende:
Klinkt alsof hij er wel degelijk regenbanden op had zitten maar dat het spel het niet goed doorgaf aan de andere spelers? Zodat het leek dat hij op slicks reed? Een bug dus. Of een andere fout in het spel waardoor hij onrealistisch snel kon gaan.
Mjah, het zijn wel rare dingen die eigenlijk niet zouden mogen gebeuren.
Doe Toro Rosso!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:59 schreef Splobber het volgende:
Echt, wat is dit voor onzin!
Ik ben 2e geeindigd met 4 overwinningen in mijn 2e seizoen voor Force India. Force India wil me niet meer hebben, ik krijg geen aanbiedingen van top teams en ik ben opnieuw gedwongen om in het achterveld (lees: Virgin, Lotus, Toro Rosso, HRT) te rijden?!
Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen.
gebruik dan ook geen keyboardquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen.
Ik zit dus al bij een hekkensluiter, terwijl ik 2e in het kampioenschap ben geworden met 4 overwinningen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Auditore het volgende:
Damn de Lotussen gaan echt een klap harder dan de HRT van vorig seizoen. KannonneNu eerste race gewonnen, tweede race tweede en derde als 5e geeindigd. Dit seizoen proberen om geen enkele race gedisqualificeerd te worden, anders zit ik volgend seizoen wederom bij een hekkensluiter in het team
Klopt. Digitaal hè. Maar wel jammer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel.
Helaas geen andere mogelijkheid, dus blijf maar op medium alles winnenquote:
fixed: I was having serious problems with the sound - seems to be an issue with those of us running integrated soundboards - I got a ton of echo and couldn't understand anything the pit crew or reporters were saying. The following steps actually fixed it for me:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef maniack28 het volgende:
wat een drama... ik heb vanaf begin af aan die rapture shit werkend gehad (zonder die drivers heb ik dikke echo). Nu opeens sinds ik mijn stuurtje heb werkt het niet meer... ik heb het opnieuw geïnstalleerd maar het blijft falen. Ik kan Rapture 3d ook niet selecteren bij sound in game. Nu zit ik dus met dikke vette ehco te racen... iemand tips?
Die flashbacks vind ik sowieso kut, gebruik ik echt nooit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef Auditore het volgende:
In de laatste bocht voor de finish spinnen en geen flashback meer hebben... Vaarwel P3
ik wel in gevallen zoals Auditore beschrijft en ik veel plaatsen drig te verliezen in de slotfasequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die flashbacks vind ik sowieso kut, gebruik ik echt nooit.
Oja, dat had ik laatst. Monaco, knalhard gereden en kom net op tijd terug uit de pits om m'n plek te behouden. Knalt iemand achterop, krijg ik een dikke penalty voor blocking en causing an accident. Toen dus maar opnieuw begonnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:45 schreef Auditore het volgende:
Als ik spin en een positie of 2/3 verlies ergens halverwege de wedstrijd dan doe ik dat ook niet, wel als ik een penalty krijg omdat iemand anders tegen me aan crasht of als ik spin en het complete veld rijd aan me voorbij. Of zo'n lullige actie in de slotfase...
quote:Het was voor mij in Monaco de eerste keer regen, vond het wel vet! Maar kun je ook tijdens je race wisselen van banden strategie? Want de eerste keer dat ik reed had ik geen intermediates in me strategie en dan roepen ze je binnen met het verhaal dat je intermediates eronder moet doen, dus ik naar binnen rij ik weer naar buiten met primes, en dat 2 keer achter elkaar. Toen ben ik maar opnieuw begonnen.
Dus voordat je op de racedag zelf de grid oprijd kan je hem wijzigen dus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Kn0x het volgende:
Vooraf is wel mogelijk. Moet je op de racedag naar je bandenman gaan en dan staat er onderin Race Strategy. Ik wil even Wortels verzoek herhalen. Ben ook wel benieuwd naar de oplossing (speel met Ps3)
[..]
Ja, op de 360 -> Tijdens een race op de D-pad naar rechts drukken -> Tyres -> Kies je gewenste tyre. Deze zal er bij de eerstvolgende pitstop opgezet wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Kn0x het volgende:
Vooraf is wel mogelijk. Moet je op de racedag naar je bandenman gaan en dan staat er onderin Race Strategy. Ik wil even Wortels verzoek herhalen. Ben ook wel benieuwd naar de oplossing (speel met Ps3)
[..]
Ja, als je nog in de pits staat, voordat je de baan op rijd om de race echt te beginnen kun je bij de bandenman helemaal onderaan de pitstop strategie aanpassen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Dus voordat je op de racedag zelf de grid oprijd kan je hem wijzigen dus?
thnx.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:29 schreef Auditore het volgende:
[..]
Ja, als je nog in de pits staat, voordat je de baan op rijd om de race echt te beginnen kun je bij de bandenman helemaal onderaan de pitstop strategie aanpassen.
Volgens mij niet, ik heb zelf ook al overal gezochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
thnx.
En weet je of je de setup van je team genoot kan overnemen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
M'n broertje had even een 'rally' momentje![]()
Nee, die neem ik altijd anders.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo hoor je toch ook die bocht te nemen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
M'n broertje had even een 'rally' momentje![]()
ik ook en ik weet nu al dat ik niet bij de finale kan zijn omdat ik die dag om 16 uur in de omgeving van Rotterdam moet zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb een mailtje gekregen van Gamer01 TV, als ik hele snelle tijd rijd op Spa kan ik meedoen voor die ¤250
Ik heb de dag daarna een toetsweekquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ook en ik weet nu al dat ik niet bij de finale kan zijn omdat ik die dag om 16 uur in de omgeving van Rotterdam moet zijn
Het is op die zaterdag, niet op zondagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb de dag daarna een toetsweek
Maar heb ik er wel voor over om bij finale te zijn.
lijpe powerslidequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
M'n broertje had even een 'rally' momentje![]()
Dit dus. Ik wil gewoon op start duwen, een menu ingaan en daar alles instellen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef nils7 het volgende:
Ik vind het irritant om de strategie te bepalen tijdens het rijden... moet je persee op een rechtstuk rijden enzo..
Kan dat niet in het pauze menu gepropt worden
Ook de wingsetting aanpassen eerst 2x op een pijltje en je zit er pas in... nu gebruik ik dat nooit want je kan het alleen op Spa ofzo lekker gebruiken.
Ja ik ken het. Het is toch ook zo dat je een pitstop alleen kan aanvragen op een rechtstuk omdat hij in de bochten niet op de knopjes kan/wil drukken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef nils7 het volgende:
Ik vind het irritant om de strategie te bepalen tijdens het rijden... moet je persee op een rechtstuk rijden enzo..
Kan dat niet in het pauze menu gepropt worden
Ook de wingsetting aanpassen eerst 2x op een pijltje en je zit er pas in... nu gebruik ik dat nooit want je kan het alleen op Spa ofzo lekker gebruiken.
Thanx! Ga ik eens uitproberen mocht het nodig zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Auditore het volgende:
[..]
Ja, op de 360 -> Tijdens een race op de D-pad naar rechts drukken -> Tyres -> Kies je gewenste tyre. Deze zal er bij de eerstvolgende pitstop opgezet worden
F1 is trouwens echt vet heb het nu 2 dagen en ben blij:)quote:During qualifying if i'm slower than my teammate the engineer says we need to copy his setup, but there's no options in the garage that let you do it or none that i've found yet.
Nicequote:
volgens mij kreeg ik hem wel richting de 1:45quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Niceheb 'm nog niet onder de 1:48.000 gekregen, maar heb dan ook alleen standaard set-ups gebruikt en niets zelf getuned
dat zijn hele andere type banden, met zacht heb je meer grip, en dat weegt niet op tegen verminderde topsnelheid blijkbaar. Tenminste, zo is het in het echt, ligt er natuurlijk ook aan of jij allebei de rondes op je maximum reedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kom ik op Silverstone op harde banden niet verder dan een 1:42.257 en rijd ik op zachte banden een 1:39.416 met voor de rest dezelfde set-up.
Ik had wel het idee dat ik bij beiden op het maximum reed, maar vooral in die eerste slingers merk je dat de zachte banden veel meer grip hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zijn hele andere type banden, met zacht heb je meer grip, en dat weegt niet op tegen verminderde topsnelheid blijkbaar. Tenminste, zo is het in het echt, ligt er natuurlijk ook aan of jij allebei de rondes op je maximum reed
Alles zelf afgesteld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb t/m zondag de tijd om vet goed rondje op Spa neer te zetten, heb nu 1:44 nogwat en sta op plaats 698 van de wereld, mag wel ff wat hoger worden.
Welk stuur gebruik jij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef MosPos het volgende:
Heb net mijn stuurtje voor het eerste kunnen gebruiken en damn wat gaaf! Reed een 1:24:275 op Instanbul! Was voor mijn doen echt een bloedsnelle ronde!
waar kan je die ranking zien dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb t/m zondag de tijd om vet goed rondje op Spa neer te zetten, heb nu 1:44 nogwat en sta op plaats 698 van de wereld, mag wel ff wat hoger worden.
Hee jij bent MosPos van NeedforSpeed Freaks! Ik ben NFSguy! Awesome! Met stuur is inderdaad zwaar vet, veel leuker dan met een controllerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef MosPos het volgende:
Heb net mijn stuurtje voor het eerste kunnen gebruiken en damn wat gaaf! Reed een 1:24:275 op Instanbul! Was voor mijn doen echt een bloedsnelle ronde!
Logitech DriveFx voor de 360. Heb hem pas net dus is wel enorm wennen.quote:
Haha ja dat ben ik jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hee jij bent MosPos van NeedforSpeed Freaks! Ik ben NFSguy! Awesome! Met stuur is inderdaad zwaar vet, veel leuker dan met een controller
Ik denk niet dat ik een 1:45 kan rijden op spa hoor, ik mag blij zijn als ik richting de 1:50 ga
Je laat veel liggen bij Les Combes en de 2 bochten daarna en ik zou meer voorvleugel/minder achtervleugel zetten want je hebt erg veel onderstuur.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:11 schreef MosPos het volgende:
Ohja hier het correcte linkje. Wat rijden jullie op Spa?
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik wel merk is dat ik veel sneller ben in de regen dan de concurrentie dan in het droog.
Ik ben nu aanbeland in Hongarije net pas de eerste vrije training afgerond, nog een beetje de baan leren kennen. Maar ik ben wel alweer sneller dan de rest in de regen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond.
In de regen heb ik soms (ligt aan welke baan) wel 10 seconder (+/-) voorsprong op No. 2.
Tijdens droog weer is het maximaal 2 seconden wat ik voor lig, maar zelfs dat heb ik meestal niet.
Met regen neem ik ontzettend veel risico.
Ik reed bijvoorbeeld op Hungaroring in de hevige regen een tijd van 1.24.816, en Webber reed 1.35.729.
Daar heb je het probleem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:21 schreef Splobber het volgende:
Ik heb F1 2010 ook eens voor de pc gedownload, alleen nu zie ik dus bij het opstarten dat F1 2010 logo zegmaar, en daarna hoor ik een foutmelding, en ik krijg dan ook zo'n foutmeldingsscherm maar er staat niks in en daarna sluit het spel zich af en krijg ik zo'n melding van rapport wel verzenden of niet verzenden :S
Hoe los ik dit op?
Kan toch ook via Steam zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem.
lees die mail nog een keer zou ik zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Huh die gast zou toch om 8 uur bekend maken wie er door zijn?
Hij is nog steeds niet online
quote:Je hebt tot zondag 16 oktober 20:00 de tijd om je rondetijd te verbeteren. Op zondagavond worden jullie rondetijden vastgelegd door een medewerker van 101 TV.
1,46... ben niet verder gegaan, kan die dag toch nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef M.Melandri het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor tijd gereden op Spa? Heb zelf een 1,41,3 gereden met aardig wat foutjes nog in mijn lap.
Korea vind ik persoonlijk verschrikkelijk, teveel van hetzelfde, korte knikjes met een paar doordraaiers.
Ik had Pole Position met 1:53 zoiets.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
TimeTrial mode scheelt 2a3 seconde per lap
Dan rij je niet op legend denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had Pole Position met 1:53 zoiets.Dus dan heb ik nog altijd een verschil van zo'n vijf tot negen seconden per ronde.
Nee, ik rij Lotusquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan rij je niet op legend denk ik
maar o zo veel leuker AJHMVquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef maniack28 het volgende:
1e seizoen voorbij... 9e geëindigd. Nu een contract bij Sauber. Moet zeggen dat racen met een stuurtje (laatste 4 races) wel een stuk lastiger is.
Zo, dat is inderdaad heeeeel erg klotequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Godver de 8 snelsten worden uitgenodigd en ik sta net op nr. 9 kankerzooi
Stel dat de 9 snelste zouden worden uitgenodigd, dan zou nummer 10 zich beklagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Godver de 8 snelsten worden uitgenodigd en ik sta net op nr. 9 kankerzooi
Die beklaagd zich nu alsnog wel hoor :pquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Stel dat de 9 snelste zouden worden uitgenodigd, dan zou nummer 10 zich beklagen
Het begint ergens op te lijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:21 schreef DenS het volgende:
En er is meer nieuws rondom de patch!
http://community.codemast(...)2010-patch-news.html
Fijn dat er eindelijk meer info over de patch is.quote:Once the process has finished, we can then release the patch for submission which will take an additional couple of weeks until it is available for release.
quote:. OSD changes – showing split times rather than gap to leader – We’ve changed how the OSD timing information functions so that split times are now displayed on the OSD, showing race time and race time differences to the other cars – I.e. how far ahead/behind are at a sector boundary.
Wat zal Zoeffer zich vre-se-lijk genaaid voelen!quote:Hoi Roel!
Jammer genoeg heb ik slecht nieuws voor je. Door een fout van één van de medewerkers van 101 TV hebben we de tijd van Offset Cashew (Xbox 360) over het hoofd gezien. Dat betekend voor jou, dat de kans wat minder groot is dat je wordt uitgenodigd om mee te doen aan de finale, mochten er mensen uitvallen. De lijst ziet er nu als volgt uit:
1. Ralph2102 op de Playstation 3 in 1:39.901
2. Partrelli op de PC in 1:40.072
3. Babutski op de PC in 1:40.703
4. Racer Tommy op de PC in 1:40.736
5. Xeritos op de Xbox in 1:41.176
6. Offset Cashew op de Xbox in 1:41.316
7. Raciac op de PC in 1:41.494
8. Brendan Cookie op de PC in 1:41.521
9. Zoeffer op de PC in 1:41.728
10. LeaderRoel op de PC in 1:42.394
Jij staat nu op de tiende plek, als er twee mensen uitvallen kun je dus nog worden uitgenodigd. Bedankt voor het meedoen met onze kwalificatie, en hopelijk tot nog eens!
Ze waren mijn tijd in 1e instantie vergeten, maar mag er toch bij zijn met mijn 1:41,3quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat zal Zoeffer zich vre-se-lijk genaaid voelen!
quote:De vierpunts druktoets op de H shifter.Op donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
Hoe kan ik tijdens een race mijn pitstopstrategie aanpassen?
Ik heb het nu een aantal keren meegemaakt dat er veel % kans op neerslag was en dat ik van te voren begon op droog en bij de eerste stop wilde wisselen naar inters bv, maar dat de regen uit bleef.
Hoe pas ik dat aan? Dat ik dus ipv van regen gewoon wil wisselen naar droog? Of andersom?
Ik speel op de PC met een G25 en zie zo 123 nergens in de instellingen een knop om dat aan te passen
Welke instelling moet ik hebben zodat ik die op een bepaalde knop kan zetten om dat te veranderen tijdens een race?
quote:Goeie morge mensen ^^Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat zal Zoeffer zich vre-se-lijk genaaid voelen!
quote:Ja me, OffsetCashewOp vrijdag 22 oktober 2010 10:43 schreef BrendanxD het volgende:
[..]
Goeie morge mensen ^^
Volgens mij weet hij dit zelf nog niet..
Ik heb hem er nog niet over gehoord althans(4 van de 8 komen van een spel dat Trackmania heet)
Van dat lijstje ben ik nr7 of 8 als die gozer van de xbox er ook bij hoort.
Verder nog mensen hier die in de top 8 staan van Gamer01 die ik morgen tegen ga komen?
quote:Heb het nog geen een keer gedaanOp vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat online racen is ook maar een grap, allemaal gebeuk
quote:Gewoon racen met een groepje fokkers, dan is het wel echt heel tofOp maandag 25 oktober 2010 08:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Heb het nog geen een keer gedaan
Maar lijk me idd meer een spelletje bots auto's dan lekker racen.
Vooral als ik alles zo hoor van anderen hier.
quote:Dat snap ik ook niet helemaal. Ik was begonnen bij Torro Rosso en heb halverwege maar eens een contract geaccepteerd bij Torro Rosso omdat de rest allemaal Lotus en HRT etc was en niemand van de 3 toppers wilde me kennelijk hebben, maargoed, ik ben in het eerste seizoen 5de geworden overall en nog steeds ben ik tweede rijder bij Torro Rosso terwijl die lambal van een Buemi niet een 1 punt heeft weten te pakken in het eerste seizoen?!Overigens heb ik Sutil nu acht keer alle hoeken van de baan laten zien maar ik ben nog steeds geen eerste rijder!
quote:Zou eens tijd worden, net weer een race gehad waarin ik gewoon verloor omdat de winnaar en mijn teamgenoot niet van banden gewisseld haddenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef IkWilbert het volgende:
Patch update van Codemasters:
Update: The team have been hard at work and as a result we have now completed all internal testing on the patch.
The patch is now in submission with Microsoft and Sony for all 3 platforms, and once this process has been successfully completed the patch will be released, ready for you to download. Keep an eye out on the forums, facebook, and twitter, as we’ll let you know as soon as it’s ready to download.
quote:pitstopglitch? is dat het tien seconden langer moeten wachten in de pits omdat iedereen tegelijk de pits inrijdt?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Precies de reden waarom ik even gestopt ben met de game en straks weer verder ga. Ik wordt gek van de pitstopglitch en op die manier onnodig veel plaatsen verliezen tijdens een race
quote:Nee, dat sommige tegenstanders geen pitstop maken en daar dan ook niet eens voor gestraft worden. Zij hebben dus al een voordeel van meer dan 20 seconden.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
pitstopglitch? is dat het tien seconden langer moeten wachten in de pits omdat iedereen tegelijk de pits inrijdt?
quote:Je carriere afmaken?Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af wat het doel van de game is![]()
Ik heb nu een contract als eerste rijder van Red Bull getekend omdat ik dat aangeboden kreeg en ik als tweede rijder van Ferrari alleen maar contracten kreeg als tweede rijder bij Ferrari. Ik ben al wereldkampioen, ik heb de constructeurstitel binnen, ik ben nu eerste rijder bij een topteam...
What's left to be next?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Kut van gisterenWilde graag meeracen, maar 10 min naar een menutje staren omdat ik gedisqualificeerd was ging me wat te ver
Gisteren in singleplayer weer iets kuts trouwens... Ik was in barcelona aan het racen en moest in de laatste ronde mijn best doen om mijn plek te behouden tegen kovalainen die flink aan het pushen was. In de laatste ronde in die rotchicane op het einde was iemand gespind en daardoor moest ik vol in de ankers om mijn bolide er omheen te sturen... kovalainen ramt vol achterop bij mij en ik krijg een 20 seconden penaltyVerder gehobbeld naar de finish en dan werd ik als laatste geklassificeerd
quote:oh ja dat ga ik wel doen, alleen betwijfel ik of ik na deze carriere nog een nieuwe carriere ga starten als ik het toch niet kan verbeteren ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je carriere afmaken?Een rijder die wereldkampioen wordt stopt toch ook niet met racen?
quote:Ja dat is lastig,,Op woensdag 27 oktober 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil een rematch!En dan zorg ik dat ik niet gedisqualificeerd wordt door even achteruit te rijden omdat ik vergat te pitten
quote:Xblister mag niet winnen, hij is een smerige beukerOp woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat is lastig,,
Maja ik had gistere de pole... maar had 5 grid penalty omdat ik was gespind dus ik zet me auto met een mooie 360 weer de goeie kant op. Maar dat mocht dus niet kreeg ik een penalty. Moest dus al 5de startte. Voor het einde van rechtste stuk stond ik alweer 3rde en na bocht 4 alweer 1st..
Maar uiteindelijk won xblister omdat ik samen met jowel er af ging
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Xblister mag niet winnen, hij is een smerige beukerBij Forza 3 dan toch
quote:Dat was bij GRID ook al zo, daar had je nog destruction derby er in zitten...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat online racen is ook maar een grap, allemaal gebeuk
quote:Ik vind het met F1 wel meevallen hoor. Het zijn ook vaak gasten die de baan niet goed kennen en bij de eerste bocht gewoon niet weten wanneer ze moeten remmen. Als ze Dynamic Racing line aan hebben dan scheelt het al, maar die zie je niet meer als er allemaal auto's voor je rijden.Op woensdag 27 oktober 2010 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was bij GRID ook al zo, daar had je nog destruction derby er in zitten...
quote:Precies..Op woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik vind het met F1 wel meevallen hoor. Het zijn ook vaak gasten die de baan niet goed kennen en bij de eerste bocht gewoon niet weten wanneer ze moeten remmen. Als ze Dynamic Racing line aan hebben dan scheelt het al, maar die zie je niet meer als er allemaal auto's voor je rijden.
Dus het is niet allemaal onwil, maar natuurlijk wel erg irritant. Dan kun je beter met een aantal bekenden afspreken.
quote:Jup, Xbox hier. GT=Mister CavemanOp woensdag 27 oktober 2010 15:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Precies..
speel je toevallig op xbox?
quote:Dat die patch maar snel online komt, deze shit houd mij echt tegen om de game verder te spelen. Vind verliezen niet erg maar dat moet het niet door vals spelen gebeurenOp woensdag 27 oktober 2010 19:50 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon 5 auto's niet gestopt deze laatste race
quote:Ben het nu ook wel weer beuOp woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat die patch maar snel online komt, deze shit houd mij echt tegen om de game verder te spelen. Vind verliezen niet erg maar dat moet het niet door vals spelen gebeuren
quote:Nee want voorheen deed ik ook korte races (10 ronden) en toen gebeurde het ook, maar dan met Kubica.Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik die pitstopglitch nog nooit ervaren heb, kan misschien komen doordat ik alleen maar zo kort mogelijke races doe?
quote:AI: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunstmatige_intelligentieOp vrijdag 29 oktober 2010 11:20 schreef Vuurpijl. het volgende:
Welke mogelijkheden heb je in dit spel om te doen? Puur alleen racen, of zelf ook de afstelling/sponsoren etc? Welke mogelijkheden zijn er online?
Wat betekent trouwens Al?
quote:Dat mis ik toch wel een beetje.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Racen en afstellingen maken
Sponsoren regelen etc allemaal niet. Het is echt een racer, geen manager
Als je afsteekt snap ik het nog, maar diskwalificatie als je te wijd gaat...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:03 schreef wolferl het volgende:
Ik ween hier, ronde 42 van 44 op Spa neem ik de laatste bocht voor Start/Finish net iets te wijd.
Black Flag
Kan zijn dat ik met 4 wielen net de curbestones afsneed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Als je afsteekt snap ik het nog, maar diskwalificatie als je te wijd gaat...
heb ik vanmorgen niet moeten installeren toen ik opstarttequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:02 schreef IkWilbert het volgende:
Lees op het codemasters forum dat sony de patch voor de ps3 heeft vrijgegeven. Iemand deze al geinstalleerd?
als mn ouders weg zijn zal ik m eens aanzwengelen... *ik is benieuwd*quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:02 schreef IkWilbert het volgende:
Lees op het codemasters forum dat sony de patch voor de ps3 heeft vrijgegeven. Iemand deze al geinstalleerd?
monaco is ook mijn favoriete baan niet. Veel van die kut bochten dat als je net iets teveel in de binnenkant zit al een waarschuwing en straf krijgt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef maniack28 het volgende:
Monaco is echt geen doen.. 12e gekwalificeerd, maar in de race kreeg ik drive through in lap 11 van 16 vanwege die eerste kutbocht en de chicane 3 bochten voor het einde die je af en toe net niet lekker aansnijdt. Kom daarna de pits uit, rijdt schumacher tegen me op en hoppa, gediskwalificeerd.
Monaco is al moeilijk genoeg zonder al die onzinshit.. een rondje 1:16:9 kan ik er best 1x uitpersen, maar niet 16 rondes lang
quote:Having a quick glance at the CM forums reveals that there's a few embarrassing errors in the patch. Most notably, prime tyres now have the green stripes instead of options, and the Monaco tunnel now gets wet.
Bij mij hadden de options gewoon een groene ring hoor en de harde niet!quote:
Ah mooi, dan klopt dat verhaal dus nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij mij hadden de options gewoon een groene ring hoor en de harde niet!
1. Corrupt Save Games - We have identified an over-zealous anti-cheating check that manifested as falsely identified corrupt saves, specifically the ones relating to practice and R&D upgrades, the save-games should now load without issue. However if any of you are experiencing corrupt saves outside of this then please continue to send your PS3 save game files to us (Xbox360 & PC saves aren’t of any use to us) and we can test these against the latest patch to see whether all instances of this issue have now been fixedquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef Danii het volgende:
Iemand enig idee wat precies de updates zijn van de patch ?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef Mister_T het volgende:
Xbox update is nog steeds niet beschikbaar
Dat is wel relaxed! Dat miste ik toch wel behoorlijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef Roberto258 het volgende:
Zo kun je nu zien hoeveel je achterligt of voorlicht op anderen.
waar dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef Roberto258 het volgende:
Zostraks even gespeeld, ik merkte al gelijk een paar verbeteringen op. Zo kun je nu zien hoeveel je achterligt of voorlicht op anderen.
Dat vind ik nog het meest debiele dat ze dat er niet standaard zo in gemaakt hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef Roberto258 het volgende:
Zostraks even gespeeld, ik merkte al gelijk een paar verbeteringen op. Zo kun je nu zien hoeveel je achterligt of voorlicht op anderen.
Ik mis zoveel kleine details, die eigenlijk essentieel zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest debiele dat ze dat er niet standaard zo in gemaakt hebben.
Komop zeg, dan neem je jezelf toch gewoon totaal niet serieus
Die zullen ongetwijfeld allemaal in F1 2010 toegevoegd gaan wordenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik mis zoveel kleine details, die eigenlijk essentieel zijn.
In het echt zie je namelijk op een hele andere wijze hoeveel je tussentijden zijn per sector.
Ook op een eenvoudige manier hoeveel je voor of achter iemand rijdt.
In het spel vind ik het maar puzzelen soms.
Ik mis de SC, als er een crash op de baan is hoop ik nog steeds dat Bernd Mailander de baan op komt. Maar die komt nooit
Tanken....mja, ergens logisch dat dat er niet inzit. Maar ik mis het toch.
Opwarmronde. Mis ik ook.
2011 bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld allemaal in F1 2010 toegevoegd gaan wordenhou in je achterhoofd dat dit het eerste deel van een nieuwe franchise is he.
Uhhh ja, 2011 uiteraard.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
2011 bedoel je?
Ja, je hebt helemaal gelijk. Het is nieuw, het is vers, het is nog wat diarree op sommige punten.
Maar toch is het slordig, omdat het wel allemaal punten zijn (behalve dat tanken) die in de echte F1 te zien zijn. Maar, Codemasters kennende, zullen zij die dingen wel in het nieuwe spel inbrengen, en meer zelfs.
17 rondenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat een gezeikIk heb echt helemaal geen zin om 17 rondjes achter een virtuele SC te rijden omdat er zogenaamd rotzooi op de weg ligt
op zich vrij normaal hoor tijdens qualifiers. Je mag maximaal met twee banden buiten de baan komen, de curbstones horen bij de baan dus zo lang je met twee wielen op de curbstones rijdt en je met twee wielen in het gras rijdt wordt je rondetijd gewoon meegerekendquote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef kepler het volgende:
Ik vindhet nog steeds reteirritant dat je Invalidated Lap krijgt als je te ver buiten de baan gaat
Ga ik net iets te ver over de curbs aan de buitenkant, telt mn ronde weer niet mee
Dat idee krijg ik dus niet. Verder wordt het bij de echte F1 ook niet afgestraft zover ik weet. Je mag wel buiten de baan komen, maar je mag niet afsnijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
op zich vrij normaal hoor tijdens qualifiers. Je mag maximaal met twee banden buiten de baan komen, de curbstones horen bij de baan dus zo lang je met twee wielen op de curbstones rijdt en je met twee wielen in het gras rijdt wordt je rondetijd gewoon meegerekend
Ik ben echt voor teamordersquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:47 schreef vosss het volgende:
Als die lamlul wereldkampioen wordt koop ik nooit meer een Ferrari.
Homo's met hun teamorders
Vettelquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Als Webber op een paar puntjes na geen wereldkampioen wordt, wordt ik anti-vettel met zijn belachelijke inhaalactie op zijn teammate
Ja hallo, dat is een foutje. Dat kan gebeuren. Slonso krijgt gewoon 7 punten cadeauquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Als Webber op een paar puntjes na geen wereldkampioen wordt, wordt ik anti-vettel met zijn belachelijke inhaalactie op zijn teammate
Anti-duitser op Sutil na?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Vettel
Heidfeld
Schumacher
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef PieterBas het volgende:
En Rosberg, Glock, en Hulkenberg dan?
Hij is gewoon teleurgesteld in de beslissing van Red Bull Racing om Vettel te vervangen en presteert daardoor minder, komt Mark wel overheen (denk ik).quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat als je op 1 rijdt, dat je teammate bijna nooit op 2 rijdtIk rij nu voor Red Bull sinds dit seizoen en vorig jaar was Webber altijd eerste of tweede en nu rijdt meneer al vier races onder op plaats 7 of lager rijdt
in de gamequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is gewoon teleurgesteld in de beslissing van Red Bull Racing om Vettel te vervangen en presteert daardoor minder, komt Mark wel overheen (denk ik).
Twee keer iemand eraf knallen tijdens inhalen is geen foutje meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is een foutje. Dat kan gebeuren. Slonso krijgt gewoon 7 punten cadeau
Alonso was allang wereldkampioen geweest in die Red Bull, het lijkt erg op 2007 waar McLaren de rijderstitel ging pakken... en toen was daar een Grand Prix in China die Hamilton vanaf pole position wel even de titel zou bezorgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is een foutje. Dat kan gebeuren. Alonso krijgt gewoon 7 punten cadeau
Easy modus ja, ik dacht laat ik maar op z'n makkelijkst beginnen. Ik had 30% racelengte maar geen volledige kwalificatie, heb die hulp ook afgezet maar heb nog niet gevonden of ik ook de besturing kan veranderen, gas geven met kruisje ipv met knuppeltjes of R2 en remmen met rondje/vierkant maakt het al een stuk beter.quote:Op zondag 7 november 2010 01:37 schreef Dudeweiser het volgende:
@nober, easy modus, serieus?maar goed die hulpshit kan je allemaal uitzetten voordat je de race in gaat en volledige quali kan ook, racelengte op 20% of meer
heb je hem nu op medium ofzo staan? Anders kan je hem wel op hard zetten, dat is het al een stuk moeilijkerquote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Easy modus ja, ik dacht laat ik maar op z'n makkelijkst beginnen. Ik had 30% racelengte maar geen volledige kwalificatie, heb die hulp ook afgezet maar heb nog niet gevonden of ik ook de besturing kan veranderen, gas geven met kruisje ipv met knuppeltjes of R2 en remmen met rondje/vierkant maakt het al een stuk beter.
Edit
Inmiddels een niveau hoger anders is het geen uitdaging meer, had eerlijk gezegd verwacht dat een Lotus niet in staat zou zijn rondetijden te rijden die de topteams ook rijden maar dat is (wederom?) wel het geval.
en geen loshangende wielen nadien of wel?quote:Op zondag 7 november 2010 13:49 schreef kepler het volgende:
Ik heb net een crash meegemaakt, echt bizarIk maakte een foutje in Brazilie, en spin weer terug de baan op met alle gevolgen van dien. Twee wagen vliegen door de lucht en Kobayashi eindigt bovenop op mijn auto
![]()
Ik heb een (vage) foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ik speel nu op medium ja, ik was begonnen op easy in Bahrein maar dat was geen uitdaging, in Australië 'slechts' 7de in kwali (1 seconden te langzaam voor pole) en als ik niet gespind was had ik de race gewonnen, ik spinde echter wel en werd 3de.quote:Op maandag 8 november 2010 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je hem nu op medium ofzo staan? Anders kan je hem wel op hard zetten, dat is het al een stuk moeilijkerspeel je trouwens op PS3 of xdoos? Je mag me toevoegen als je wil, GT is EpicDude1258 (
)
Ik speel ook met de view boven de helm en rij wel sneller dan jij doet op Catalunya, arcade rules?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al niet waarom iemand in godesnaam met die view zo boven de helm speelt. Dat is veel te arcade. Voor de rest: hij kan idd niet rijden en het ziet er niet uit.
Anyway..ik snap er geen bal van. Ik win overal 'met gemak' maar op catalunya verlies ik echt zoooooo dik op de AI. Snap niet hoe de AI 1.24.1 rijdt als ik na 100x proberen niet verder kom dan 1.24.5. Zal wel iets fout doen maar geen idee wat of waar ik het verlies.. (ja, sector 2 en 3, want in sector 1 win ik zelfs nog 7 tiende)
Die is er al ruim een week..?quote:
Probeer deze eens: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=29281quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef rooneyelst het volgende:
Ik rij ook met de camerea boven de helm omdat je anders continue tegen de handen aankijkt! E
Ferry_76: ''Ik sta nu twee uit twee met de Al op legend''quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=AI eerste hit
Denk het toch wel, de AI gaat nu toch zo'n 1,5-2 seconden per rondje harder dan in het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef Nober het volgende:Dat heeft dus niets met easy, medium, hard noch expert (de moeilijkheidsgraad) te maken.
Dan zet je toch hem toch op Legend?quote:Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Start ik een career op hard niveau (met traction control en automagisch schakelen aan), word ik nog steeds eerste met een toro rosso
Maar als je een career begint kun je alleen kiezen tussen HRT, Lotus of Virgin... hoe kom je aan die Toro Rosso.quote:Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Start ik een career op hard niveau (met traction control en automagisch schakelen aan), word ik nog steeds eerste met een toro rosso
Gewoon in het begin aangeven dat je minder seizoenen wilt racen, dan krijg je andere teams omdat je je dan sneller omhoog moet werken.quote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als je een career begint kun je alleen kiezen tussen HRT, Lotus of Virgin... hoe kom je aan die Toro Rosso.
Ik gaf 7 seizoenen aan bij dat eerste interview, dat heeft me dus genekt!?quote:Op zondag 14 november 2010 17:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon in het begin aangeven dat je minder seizoenen wilt racen, dan krijg je andere teams omdat je je dan sneller omhoog moet werken.
ik doe drie seizoenen ipv meerquote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als je een career begint kun je alleen kiezen tussen HRT, Lotus of Virgin... hoe kom je aan die Toro Rosso.
Zet je adblocker eens uitquote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Nober: ''Wie weet 't??
Hoe zet je die Al's in, want ik kan een race aanmaken en dan zitten wachten op 11 online tegenstanders, maar ik kan kennelijk óók Al's inschakelen en daartegen racen.''
Je kan natuurlijk ook gewoon een andere party joinen, je hoeft niet per se zelf een party te maken.
P.S. waar de neuk is de quote knop heen!
welnee, als het meezit (je hem niet vervangt) kan je in het 7e seizoen tegen een 48 jarige Schumacher racenquote:Op zondag 14 november 2010 17:43 schreef Nober het volgende:
Ik gaf 7 seizoenen aan bij dat eerste interview, dat heeft me dus genekt!?
Lees deze tips voor de grap eens door: http://www.gthq.nl/nl/drivingacademy (belangrijk: ideale lijn)quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef abruzzese het volgende:
Heb jij een tip voor mij dan lees ik dit graag .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |