wee mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En twee andere mannen in huis die er ook een enorme bende van kunnen maken
NEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Even de laptop opgeruimd en alle documenten van de afgelopen 4 studiejaren weggegooid
Heb nu alweer spijtwat als ik ze toch nog ooit nodig ga hebben (nog nooit nodig gehad maar goed.....)
Heb jij het de afgelopen jaren nog nodig gehad?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
Wilde net naar buiten gaan met mijn studietroep.Toch bewaren?
Ja maar ik moet nog 2 jaar studeren.........quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn studiezooi weggegooid en nooit spijt van gehad!
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb jij het de afgelopen jaren nog nodig gehad?
Dat dus een beetje. Maar ik heb op zich m'n bachelor al... gaat om bachelorspullen, die ik evt. nodig kan hebben bij m'n afstuderenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog 2 jaar studeren.........
Gewoon weggooien!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dus een beetje. Maar ik heb op zich m'n bachelor al... gaat om bachelorspullen, die ik evt. nodig kan hebben bij m'n afstuderen![]()
![]()
(eigenlijk kraam ik onzin uit, ik ga ze weggooien...) Of toch bewaren in het washok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon weggooien!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal de totaal niet relevante vakken weggooien. De biomechanische vakken zal ik bewaren, aangezien het daar over gaat in m'n afstuderen.Confidence through competence
Slimquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha
Zal de totaal niet relevante vakken weggooien. De biomechanische vakken zal ik bewaren, aangezien het daar over gaat in m'n afstuderen.
oh ja handig. Goeie sportbeha's zitten lekker maar je moet jezelf er wel in persen met een schoenlepelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer mijn nagels klaar zijn dan ga ik je voorbeeld volgen DE!
Eerst even in het zonnetje lezen en daarna nog een keertje hardlopen (maar moet wachten tot mijn nagels weer echt droog zijn anders krijg ik mijn sportbh nooit aanik ben zo goed in plannen)
Ik hoor het alquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens, wat een zalig weer!vanmorgen lekker hardgelopen (ging lekker ), net wat boodschapjes gedaan (nieuwe sportbroek voor Pilates bij de decathlon (goedkoop!) en een matje voor thuis oefeningen (ik ga killer abs kweken natuurlijk
, nee geintje, hoef geen platte buik als mijn buikspieren maar sterker worden).... lekker broodje kaas hesp gegeten en nu ga ik zo lekker in t zonnetje lezen. vanavond eten we lekker nachos con todo
en heb net een heel mooi stuk tonijn gehaald bij de plaatselijke visboer, Wat een vervelende dag
wat voor seasoning gebruik je over een steer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het alVervelend
Ik heb nog een paar boterhammetjes met hagelslag gemaakt![]()
En straks de Steer-wraps
![]()
niet te veel zondigen hé P? dan is het namelijk geen zondigen meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het alVervelend
Ik heb nog een paar boterhammetjes met hagelslag gemaakt![]()
En straks de Steer-wraps
![]()
klinkt lekker een luilakkenweekendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
Hier toch een luilakkenweekend, gister gezellig uit eten geweest met collega's en nu ga ik zo maar eens douchen - we hebben de hele ochtend afleveringen The #1 Ladies' Detective Agency gekeken in bedSuperleuke serie, dat wel
Ik heb ook wel trek in nachos trouwens, eens zien of ik dat voor morgen op het menu krijg
Wat een eer voor Victor Hugo dat ie samen met De Jong in een doos mag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Victor Hugo's Notre Dame de Paris, Secret History van Donna Tartt en Het bankje in het Park van De Jong gaan in de doos.
Als hij maar geen doodschop krijgtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een eer voor Victor Hugo dat ie samen met De Jong in een doos mag.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Victor Hugo's Notre Dame de Paris, Secret History van Donna Tartt en Het bankje in het Park van De Jong gaan in de doos.
Daar is het ook wel het weer voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga een ommetje doen op het strand, mss krijg ik dan hetzelfde als wat broer Tav overkwam
heerlijk zo dichtbij t strand wonen op deze dagenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga een ommetje doen op het strand, mss krijg ik dan hetzelfde als wat broer Tav overkwam
Geenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat voor seasoning gebruik je over een steer?
Zondigenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet te veel zondigen hé P? dan is het namelijk geen zondigen meer
wraps zijn lekker
8 boterhammen? of 8 korrels hagelslag?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZondigenNou...de eerste vier waren gewoon lunch
Die andere vier was het zondigen
Is ook lekker. De zee en het strand zo vlakbij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk zo dichtbij t strand wonen op deze dagen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef TAV74 het volgende:
Zo, via een omweg naar mijn ouders gelopen met Sam, daar koffie gedronken en even wat goede daden verricht op ict gebied en nu weer terug. Zonnetje en buitenlucht zijn goed voor je humeur, kon ik wel gebruiken.
Nu even flink Porcupine Tree op flink volume en daarna lekker lezen
Jij onthoudt echt altijd alles he. Hoe doe je dat toch?? Ik wil ook zo'n fotografisch geheugen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee![]()
Kijk maar stel he, Tezz' moeder had bijv het mannetje en vrouwtje van haar trouwtaart bewaard, die kon ze weer gebruiken bij de mezze die Tezz had gemaakt ter ere van hun x jarig huwelijkDus
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
8 boterhammen? of 8 korrels hagelslag?
Joodse penicillinequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ook lekker. De zee en het strand zo vlakbij.![]()
Maar ik ga dit keer toch niet mee met B.
Ben bezig kippensoep te brouwen in de hoop dat ik daarna mijzelf iets beter ga voelen.
Ook een beter humeur nodig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hij vind je gewoon al een chick!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef freecell het volgende:
Pest je peuter! Doe de rode dop op de blauwe stift enz.
Resultaat een jochie dat mompelend en mopperend de goede doppen er weer op doet![]()
Resultaat 2: zegt tegen mij: ga maar naar huis kip
Precies. Kibbesoep.quote:
hier in de tuin ook niet veel zon... Jammer voor de wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Sarabi het volgende:
De zon is weg uit de tuin![]()
Zometeen maar eens het balkon proberen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef freecell het volgende:
Pest je peuter! Doe de rode dop op de blauwe stift enz.
Resultaat een jochie dat mompelend en mopperend de goede doppen er weer op doet![]()
Resultaat 2: zegt tegen mij: ga maar naar huis kip
bakmeel is toch bloem incl bakpoeder?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:16 schreef AnneX het volgende:
DE ??? ik heb het recept voor snickerdoodles opgezocht en in de kast gekeken.
Ik heb bakmeel ( mét rijsmiddel staan en het recept schrijft bloem + bakpoeder voor.
Wat is het verschil da-aaa- n ook weer?
Altijd leuk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
Laatst sleepte die kat van mij toch die spin naar binnen 's ochtends vroeg?
er zit er nog een. Nog wel buiten maar die kat zit dus steeds tussen de regenpijp en de muur te frutsen met zijn poten dus ik vrees dat spin 2 binnenkort ook op mijn vloer gegooid wordt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bakmeel is toch bloem incl bakpoeder?
Ach, gewoon even lekker op de bank hangen, een boek lezen, een douche nemen of even je kussen van dichtbij bekijken! Kun je er vanavond weer tegen voor ronde nummer 2!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:ben ik weer.. mooie trouwerij, bruid zag er stralend uit en zo. Kinderen hebben zich ook keurig gedragen en zagen er ook allemaal zo mooi uit.
Nu ben ik gesloopt dus ga even totaal instorten geloof ik
Ja, ga zo plat op de bank met het vkmagazine, val ik vanzelf wel in slaap gok ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, gewoon even lekker op de bank hangen, een boek lezen, een douche nemen of even je kussen van dichtbij bekijken! Kun je er vanavond weer tegen voor ronde nummer 2!
Ja lekker! Zou ik ook wel even willen eigenlijk... Man is douchen, kind is naar een kinderfeestje en hond slaapt. Maar ik heb twee meiden uit de buurt op bezoek die nu samen op de bank naar de tv zitten te kijken met een bak chips tussen hen in!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ga zo plat op de bank met het vkmagazine, val ik vanzelf wel in slaap gok ik
En waar naartoe reist die dan zelf?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:45 schreef rijsttafel het volgende:
Je hebt eigenlijk maar 2 soorten: zelfreizend bloem en bloem zonder.
Ik heb hem alweer uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ga zo plat op de bank met het vkmagazine, val ik vanzelf wel in slaap gok ik
Had het inmiddels al gezien en al bewerktquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En waar naartoe reist die dan zelf?
Nice! Goede foto ook, met de zon van vandaag eropquote:
Dan kunnen we er nog vol weemoed naar kijken in de komende donkere maandenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nice! Goede foto ook, met de zon van vandaag erop![]()
Damn....er is zon op het balkonquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Sarabi het volgende:
De zon is weg uit de tuin![]()
Zometeen maar eens het balkon proberen
Zeer prettig op de TV met de A.C. Ryan's Playon!HD Mini playerquote:
fijn is dat he,quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeer prettig op de TV met de A.C. Ryan's Playon!HD Mini player. Lekker in HD gedownloade series kijken
.
Haiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vind ik niet erg, ben je tenminste hier
Yups.quote:
Heb na 5 uur winkelen eindelijk een jas die én goed zit én leuk is!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooooh, ok!Dan heel veel winkelplezier en ik hoop dat je slaagt met allemaal leuke dingen
Ik pas niet geheel op de foto met mn webcam, daar ben ik te groot voor met jasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:22 schreef Tezz het volgende:
Wow DE! Ziet er lekker uit hoor die koekskes!
En Windigo, mooie jas (denk ik, want ik kan het niet zo goed zien op de foto)
Stoer, lijkt wel een beetje een Jediquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb na 5 uur winkelen eindelijk een jas die én goed zit én leuk is!
[ afbeelding ]
En twee broeken en van mn vvv cadeaubon een afgeprijsde *Nigella Bites* en een Happinezz agenda gekochtEn nog geld over voor een tweede ronde!
Thanks, was het ook. Was benieuwd of zo'n rottig klein beetje risotto wel zou lukken, maar in een klein pannetje gedaan en dat werkte goed. 1 hand roeren, 1 hand salade snijdenquote:
Ja inderdaad ja, ik moest zelf ook aan zoiets denken, hij is ook heel lang (tot mn enkels) vind m supergaafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stoer, lijkt wel een beetje een Jedi
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja, ik moest zelf ook aan zoiets denken, hij is ook heel lang (tot mn enkels) vind m supergaaf![]()
Waarom worden vrouwen altijd vrolijk als ze nieuwe kleren kopen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef Windigo het volgende:
Ben nu zó blij, eindelijk een leuke dag gehad en nog zomers ook!
En alweer een prima voorbeeld van een goed uitgevoerde multitask!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Thanks, was het ook. Was benieuwd of zo'n rottig klein beetje risotto wel zou lukken, maar in een klein pannetje gedaan en dat werkte goed. 1 hand roeren, 1 hand salade snijden
Ik heb al 3 jaar niks kunnen kopen, dat leidt tot super super blije vrouw, geloof mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom worden vrouwen altijd vrolijk als ze nieuwe kleren kopen?![]()
Dat zit in onze genen. Daar kunnen we niets aan doen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heeft het niet die uitwerking op jou?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een leuke vraag om eens aan de wetenschap voor te leggen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Jullie kunnen er dus niets aan doen.. Nouja het is ook niet iets negatiefs natuurlijk, dus het maakt niet uit. Maar ik vond het raar, want nee, zelf heb ik dat niet.
Waar is Steer als je hem nodig hebt!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een leuke vraag om eens aan de wetenschap voor te leggen?
Maastricht (of vandaag Eindhoven?) onveilig makenquote:
Mwah zwakquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen gebruiken vaak hun uiterlijk om dingen voor mekaar te krijgen, dus nieuwe kleren = meer mogelijkheden voor uiterlijk = meer dingen voor elkaar krijgen = blij![]()
Zoiets?
Hmm, niet in mijn geval. Ik word gewoon blij van het ''iets leuks vinden'', net zoals een man blij is als hij iemand bij voetbal ziet scoren? Ik weet even geen betere vergelijkingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen gebruiken vaak hun uiterlijk om dingen voor mekaar te krijgen, dus nieuwe kleren = meer mogelijkheden voor uiterlijk = meer dingen voor elkaar krijgen.
Zoiets?
Soms moet er ook een hapje gegeten worden hequote:
Ik denk eerder dat het gewoon een hebben, hebben, hebben mentaliteit isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen gebruiken vaak hun uiterlijk om dingen voor mekaar te krijgen, dus nieuwe kleren = meer mogelijkheden voor uiterlijk = meer dingen voor elkaar krijgen = blij![]()
Zoiets?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zoiets?
Zwak?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon een hebben, hebben, hebben mentaliteit is
Jajaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hmm, niet in mijn geval. Ik word gewoon blij van het ''iets leuks vinden'', net zoals een man blij is als hij iemand bij voetbal ziet scoren? Ik weet even geen betere vergelijking
Nou, als je kijkt naar de evolutie, dan waren mannen jagers en vrouwen verzamelaars, het zit dus in ons oerinstinct om gelukkig te worden als we véél dingen voor het nest binnen hebben gehaald. Dus eigenlijk is het heel logischquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon een hebben, hebben, hebben mentaliteit is
Ben ff verhuismoe, lage bloedsuikerspiegel, dus ben ff aan het etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij aan het verhuizen was!
Ik denk dat je een punt hebt hoor!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwak?
Als je nooit andere mensen zou tegenkomen, zou je dan nog zo je best doen voor je uiterlijk en kleding? Ik denk dat het zeker deels extern gelegd kan worden.
quote:
Kijk hoe jij mij betovert met je uiterlijk Tezzquote:
Heb je mijn nieuwe kapsel nog gezien? Geen Nigella-look deze keer!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben ff verhuismoe, lage bloedsuikerspiegel, dus ben ff aan het eten
Moet nog twee kasten opruimen.... dan ben ik min of meer klaar.
Bij mij is het toch 99,9% intern volgens mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwak?
Als je nooit andere mensen zou tegenkomen, zou je dan nog zo je best doen voor je uiterlijk en kleding? Ik denk dat het zeker deels extern gelegd kan worden.
Daar heb je wel een punt, op de dagen dat ik alleen maar binnen zit verslons ik ook momenteelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwak?
hebben, hebben, hebben, dus tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt naar de evolutie, dan waren mannen jagers en vrouwen verzamelaars, het zit dus in ons oerinstinct om gelukkig te worden als we véél dingen voor het nest binnen hebben gehaald. Dus eigenlijk is het heel logisch
Ja leuk is dat! Ik wil dat straks ook gaan doen met mijn neefje in Haarlem. Hij is nu een half jaar, dus nog eventjes geduld totdat ie me wat beter herkent, hahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Cammen met Babi J. is nóg leuker nu we zelf ook een cam hebben
Dat verbaasde koppie van hem als je zijn naam roept![]()
Windigo, je jas vind ik echt een 'windigo-jas' Is het een soort poncho achtig lange jas?
Geen poncho, wel een hele wijde lange jas met veel grote zakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Cammen met Babi J. is nóg leuker nu we zelf ook een cam hebben
Dat verbaasde koppie van hem als je zijn naam roept![]()
Windigo, je jas vind ik echt een 'windigo-jas' Is het een soort poncho achtig lange jas?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk hoe jij mij betovert met je uiterlijk TezzEn met je innerlijk pak je me daarna helemaal in.
Levensgevaarlijk die vrouwen.
Dat heb ik dus helemaal nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, op de dagen dat ik alleen maar binnen zit verslons ik ook momenteel
quote:
Tofquote:Was gezellig druk en lekker warm op het strand. Veel hondjes (na 1 okt mag het weer) en kindjes die nog in het water speelden
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hebben, hebben, hebben, dus toch![]()
Nou, als jij er blij mee bent.. dan ik ook![]()
Zing mee:
Nieuwe jas, nieuwe jas![]()
Zo in m'n sas
Nieuwe jas, nieuwe jas![]()
Ik wou dat elke dag zo'n feestje was
Weet even niet wat ik hierop moet zeggen, dus ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij is het toch 99,9% intern volgens mij
Ik heb toch zo'n rare smaak in kleding dat ik er verder niemand plezier mee doe
Ik trek ook altijd extra leuke kleren aan naar tentamens enzo, voel ik me lekkerder
Ik praat over na 4 jaar soms weken achtereen niemand zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet
Heb de hele dag nog niemand gezien maar zit wel in een leuk jurkje
Nou ik heb dat wel hoor. Als ik zeker weet dat de bel niet meer gaat dan zit ik gewoon in een zwarte jazzbroek met slobbertruitje op de bank! Oh en sieraden af, dat doe ik ook altijd meteen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet
Heb de hele dag nog niemand gezien maar zit wel in een leuk jurkje
Damn, ik probeerde subliminal messaging, maar je had 'm doorquote:
Misschien is dat maar beterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet even niet wat ik hierop moet zeggen, dus ik zeg maar niks
Waar heb je foto's? Op Hyves?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe kapsel nog gezien? Geen Nigella-look deze keer!
Ja! Ik had toch gezegd dat ik mijn nieuwe kapsel er op zou zetten? Nou, vandaag geplaatst!quote:
Is ook niets mis mee toch? Als je er lekker in voeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ik heb dat wel hoor. Als ik zeker weet dat de bel niet meer gaat dan zit ik gewoon in een zwarte jazzbroek met slobbertruitje op de bank! Oh en sieraden af, dat doe ik ook altijd meteen.
Ik heb er overigens geen moeite mee als mensen me zo zien. Tenminste als het goede vrienden zijn of familie of zo.
Om dezelfde reden dat mannen blij worden als ze leuke, nieuwe speeltjes bestellenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Hij herkent me nog niet als Oma, maar we roepen dan steeds zijn naam en doen 'kiekeboe' met een knuffeltje wat ik dan voor de cam hou, ik denk dat als buren ons zouden zien zitten dat ze ook wel ffdoen
Maar ik word er vrolijk van
Ik word wel blij van een nieuwe krat bier als je dat soms bedoeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mannen blij worden als ze leuke, nieuwe speeltjes bestellenOf is dat gewoon mijn vrouwelijke kant
![]()
Mooi kapsel! Je ziet eruit als een twintiger! En die laarzen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Ik had toch gezegd dat ik mijn nieuwe kapsel er op zou zetten? Nou, vandaag geplaatst!
En nu moet ik rennen want ik zie dat het bijna 18.00 uur is en Bente moet gehaald worden op een kinderfeestje...
hahaha oma Bquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Capje gemaakt van onze eerste camsessie![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik heb jou niet geloof ik, ik kijk wel ff via steerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
Ja! Ik had toch gezegd dat ik mijn nieuwe kapsel er op zou zetten? Nou, vandaag geplaatst!
En nu moet ik rennen want ik zie dat het bijna 18.00 uur is en Bente moet gehaald worden op een kinderfeestje...
Nou van dichtbij valt dat tegen heur!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi kapsel! Je ziet eruit als een twintiger! En die laarzen.
Hoe coolquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Lekker ding man!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
Dan neem je maar hyvesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef rijsttafel het volgende:
Post die foto eens gewoon hier, ik heb geen hyves
Uhh....iedereen heeft in het zonnetje gezeten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef Aure het volgende:
Hoooohooooi!
Heb ik nog iets spannends gemist?
Een krat bier is geen nieuw, leuk speeltjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik word wel blij van een nieuwe krat bier als je dat soms bedoelt
Checkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Snickerdoodles zijn lekker jahIk maak ze altijd volgens het recept van Nigella.
* Domme vraag*quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ohh Bluezz, wat is Babi J al gróót!! Lekker ventje
Snickerdoodles zijn lekker jahIk maak ze altijd volgens het recept van Nigella.
Naaktfoto's, een zwaardgevecht en een bosbrand. Verder niet zoveel boeiends.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef Aure het volgende:
Hoooohooooi!
Heb ik nog iets spannends gemist?
Haha, als ik een keer een leuk nieuw setje aan heb deze week zal ik er aan proberen te denkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef Sarabi het volgende:
Dat schreeuwt natuurlijk om foto's LieLie
Maar we hebben de naaktfoto's van rijsttafel bewaard hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Naaktfoto's, een zwaardgevecht en een bosbrand. Verder niet zoveel boeiends.
Nope. Geen snicker te vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
* Domme vraag*
Wordt dat echt van snickers gemaakt?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, als ik een keer een leuk nieuw setje aan heb deze week zal ik er aan proberen te denken
Als je dat doet, vraag je om problemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar we hebben de naaktfoto's van rijsttafel bewaard hoor
We kunnen ze wel naar je pm'en
Oh dan ga ik kijken wat er dan wel in zit, want snickers vind ik vies!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Geen snicker te vindenDat was mijn enige teleurstelling
Maar DE had in het Foodgawkers-topic een linkje naar een recept geplaatst
touche~quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je dat doet, vraag je om problemen.![]()
En garde!
[ afbeelding ]
Tja, als je het niet hebt is er weinig meer aan te doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt leuk Lieie!![]()
Ik heb net tomatensaus geknoeid op mijn truitje, dus moet ik nu officieel van kleding wisselen voor vanavondDenk dat ik voor een flodderrokje ga met legging en hoge laarzen.. alleen weet nog niet wat ik er boven moet dragen. Moet wel een beetje feestelijk zijn en dat heb ik eigenlijk helemaal niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uhh....iedereen heeft in het zonnetje gezeten?
Heb er ook geen geld voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, als je het niet hebt is er weinig meer aan te doen
Klinkt erg leuk Lie! Ben benieuwd naar je trui-stoffig jurkjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:09 schreef LieLie het volgende:
Hoi!![]()
Ik heb ook flink gewinkeld!
Een nieuwe broek, een grijs spijkerrokje, een winterjas (zwart, knopen, ceintuur, wollig stofje).
en een tof trui-stoffig jurkje voor bij een legging () met een tailleriem!
![]()
En twee basic shirtjes. En gisteren nog een rok uit m'n kast bij m'n ouders gehaald (die past nu weer) en een jasje dat ik bijna weer pas.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:17 schreef Tezz het volgende:
Zo, kind is danig uitgeput op het kinderfeestje vanmiddag dus dat is. Kan ze vanavond gewoon op tijd naar bed!
Ik herken het! Het kan best wel helpen om eens een verkoopster te vragen en haar gang te laten gaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb er ook geen geld voor![]()
Ik ben gewoon slecht in vrolijke, feestelijke dingen kopen.. bak er niets van.. kom altijd weer thuis met veilige kleuren en modelletjes omdat ik me daar nu eenmaal lekkerder in voel.. maar voor een feest of bruiloft lijkt het me ook wel weer leuk iets anders aan te kunnen een keer..
Rotterdam CS is niet bepaald een warm stationquote:
Oh, leuk thema ook in die regioquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Rotterdam CS is niet bepaald een warm stationJe werkt wel buiten maar met een overkapping (deels) en die zorgt er dus voor dat de zon het station niet opwarmt, dus het was echt freeezing koud in mn roze ov-chippolo
Chippoloquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Rotterdam CS is niet bepaald een warm stationJe werkt wel buiten maar met een overkapping (deels) en die zorgt er dus voor dat de zon het station niet opwarmt, dus het was echt freeezing koud in mn roze ov-chippolo
Heerlijk thema ja, ik heb echt weer een hele klachenregen over die kaart over me heen gehadquote:
Ja! Maar ik vertrouw verkoopsters ook niet altijd. Ooit staan ze er echt ongeinteresseerd bij. Of ze willen gewoon snel iets verkopen en zeggen dat het je leuk staat, terwijl je zelf erg twijfelt. En het dan tóch koopt. En het vervolgens drie jaar in je kast laat hangen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik herken het! Het kan best wel helpen om eens een verkoopster te vragen en haar gang te laten gaan.
Dat jurkje met die riem had ik nooit uit het rek gehaald, maar het is wel heel tof.
Ja, ook waar. Maar je probeert wel eens wat anders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Maar ik vertrouw verkoopsters ook niet altijd. Ooit staan ze er echt ongeinteresseerd bij. Of ze willen gewoon snel iets verkopen en zeggen dat het je leuk staat, terwijl je zelf erg twijfelt. En het dan tóch koopt. En het vervolgens drie jaar in je kast laat hangen.
Hier hoef ik hem niet te gebruiken. In de trein hoef ik niet te bliepen, want dat controleert de conducteur gewoon en in de bus zit niks voor die pasjes. Dus die kijken alleen of je foto er op staatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Heerlijk thema ja, ik heb echt weer een hele klachenregen over die kaart over me heen gehadEn de meest belachelijk moeilijke vragen mogen beantwoorden
Ik heb er gister een met jonge kaas, cherrytomaten, zwarte olijf en ui belegd en die was inderdaad ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
De pizza's van de Euroshopper waren best goed te doen. Waren gratis
.
Wel nog wat paprika, lenteui en ham erop gedaan
Bij sommige winkels heb ik het ook inderdaad. Daar heb je gewoon vertrouwen in het personeel en kom je telkens met iets leuks thuis!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ook waar. Maar je probeert wel eens wat anders.
Doe het zelf met name bij Steps (vandaag dus ook) en daar komt echt elke keer iets leuks uit
Sowieso vind ik dat een leuke winkel voor iets feestelijks.
Gratis pizza bij de AH???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
De pizza's van de Euroshopper waren best goed te doen. Waren gratis
.
Wel nog wat paprika, lenteui en ham erop gedaan
Als de stijl van de winkel bij je past is het ook makkelijker natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij sommige winkels heb ik het ook inderdaad. Daar heb je gewoon vertrouwen in het personeel en kom je telkens met iets leuks thuis!
Nee! Oh nee...... ik krijg graag complimentjes en ik ben ook best goed in het in ontvangst nemen van complimentjes maar dit is echt te veel eer!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:31 schreef Aure het volgende:
Tezzzzz ik heb net even via Steer op je hyves gespiekt (haha) en waaauw, wat ben jij een mooie vrouw zeg!
ja dat was op t eiland van mn ouders ook een tijdje t geval, maar nu hebben ze daar wel werkende bliepers. Gelukkig heb ik er nog nooit echt problemen mee gehad en ben ik er best tevreden overquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier hoef ik hem niet te gebruiken. In de trein hoef ik niet te bliepen, want dat controleert de conducteur gewoon en in de bus zit niks voor die pasjes. Dus die kijken alleen of je foto er op staat
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Linkje staat in het gratis culinair proeven topic
Das echt niet te veel eerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee! Oh nee...... ik krijg graag complimentjes en ik ben ook best goed in het in ontvangst nemen van complimentjes maar dit is echt te veel eer!
Ik sluit me wel even bij Aure aan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee! Oh nee...... ik krijg graag complimentjes en ik ben ook best goed in het in ontvangst nemen van complimentjes maar dit is echt te veel eer!
Morgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
De aanbieding geldt wel tot vandaag
Jij en ik zijn zó hetzelfde hierin. We moeten eigenlijk eens samenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb er ook geen geld voor![]()
Ik ben gewoon slecht in vrolijke, feestelijke dingen kopen.. bak er niets van.. kom altijd weer thuis met veilige kleuren en modelletjes omdat ik me daar nu eenmaal lekkerder in voel.. maar voor een feest of bruiloft lijkt het me ook wel weer leuk iets anders aan te kunnen een keer..
Dan ga ik wel mee om jurkjes te vinden die jullie zelf nooit zouden uitkiezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij en ik zijn zó hetzelfde hierin. We moeten eigenlijk eens samenwinkelen
en dan dingen kopen passen die je normaal NOOIT draagt
Ja Saar, lijkt me zó leuk een keer, iemand mee die je kleedtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Dan ga ik wel mee om jurkjes te vinden die jullie zelf nooit zouden uitkiezen
Ik weet niet of ik goed advies geef hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Saar, lijkt me zó leuk een keer, iemand mee die je kleedt
We hoeven het niet te kopen, maar advies zou best eens leuk zijn.
Vergeet ook niet een hapje te etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga vriendje van het station halen dus zal niet meer veel online zijn de komende dagen
Fijn weekend allen
Dat gaan wij nu even doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeet ook niet een hapje te eten
Nou, bedankt dan maar!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Das echt niet te veel eerHet is gewoon mijn mening
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
De aanbieding geldt wel tot vandaag
Klinkt voortreffelijk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Eten!
gebakken cantharellen, gewokte witlof met bruine suiker & afblussen met balsamico en een lekker biefstukje
Nou ja officieel geldt de aanbieding tot morgen, maar ja dan is de appie niet open. Het viel misschien niet zo op omdat het alleen maar een linkje was? Soms mis je zoiets gewoon.. Wel jammerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Oh. Te laat dan. En raar, want ik volg dat topic wel altijd! stom dat ik het niet gezien heb...
Wij hebben hier in Valkenswaard ook geen AH die op zondag open is. Nou ja geeft niets!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja officieel geldt de aanbieding tot morgen, maar ja dan is de appie niet open. Het viel misschien niet zo op omdat het alleen maar een linkje was? Soms mis je zoiets gewoon.. Wel jammer
Bij mij welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja officieel geldt de aanbieding tot morgen, maar ja dan is de appie niet open. Het viel misschien niet zo op omdat het alleen maar een linkje was? Soms mis je zoiets gewoon.. Wel jammer
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij en ik zijn zó hetzelfde hierin. We moeten eigenlijk eens samenwinkelen
en dan dingen kopen passen die je normaal NOOIT draagt
Ze zijn wel karig belegd (tenminste de margharita die ik had wel) dus je moet ze wel zelf opleuken. Verder is de bodem wel écht heel lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij welDus ik ga morgen nog even pizza scoren
Zelf opleuken is primaaaa, doe ik meestal toch welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ze zijn wel karig belegd (tenminste de margharita die ik had wel) dus je moet ze wel zelf opleuken. Verder is de bodem wel écht heel lekker
Ja is goedkoper en lekkerderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Zelf opleuken is primaaaa, doe ik meestal toch wel
De 4kazen pizza's waren ook matig belegd. Had wel wat meer saus op gemogen, maar goed heb ze ook zelf verder belegdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ze zijn wel karig belegd (tenminste de margharita die ik had wel) dus je moet ze wel zelf opleuken. Verder is de bodem wel écht heel lekker
Een pizza Margharita is altijd karig belegd!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jawel, maar deze had alleen wat vlekjes geraspte kaas en de rest was alleen tomatensaus. Dat is zelfs niet eenvoudig zoals het hoortquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een pizza Margharita is altijd karig belegd!
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jawel, maar deze had alleen wat vlekjes geraspte kaas en de rest was alleen tomatensaus. Dat is zelfs niet eenvoudig zoals het hoort
Tsja ik zie het gewoon als 2 verschillende gerechten, die twee soorten pizza's. Diepvries pizza is voor mij een andere categorie dan vers, en voor een diepvriespizza is deze met eigen beleg heel lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ik ben trouwens nog geen enkele diepvriespizza tegen gekomen die het qua smaak haalt bij een pizza vers uit de steenoven.
Ja precies, zo zie ik het ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ik zie het gewoon als 2 verschillende gerechten, die twee soorten pizza's. Diepvries pizza is voor mij een andere categorie dan vers, en voor een diepvriespizza is deze met eigen beleg heel lekker
Pizza, pizza, pizzaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
Alsjeblieft niet over pizza's praten totdat ik weer een nieuwe oven heb
Het deeg? Okquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:44 schreef DarkElf het volgende:
P? je kan het deeg invriezen (blijft een week of 3-4 goed).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, wegwerpBBQ aangestoken, zo wat hambo's erop
Medelijden met je buren daar in het trapportaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Niet over pizza's praten? Maar de grote hobby van mensen hier is om zelf pizza te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
Alsjeblieft niet over pizza's praten totdat ik weer een nieuwe oven heb
LALALALALA CAN'T HEAR YOU LALALALALAquote:
PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
LALALALALA CAN'T HEAR YOU LALALALALA
Hoe romantischquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt erg leuk en mooi!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, outfit uitgekozen.. grijs rokje met wat plooitjes en grote knopen aan de voorkant (beetje schooluniform stijl) en een zwart strak bloesje met flink decolleté er boven waar mijn nieuwe ketting goed door uit komt.
Zwarte benen in zwarte strakke hoge laarzen er onder en klaar..
Klinkt hartstikke feestelijk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, outfit uitgekozen.. grijs rokje met wat plooitjes en grote knopen aan de voorkant (beetje schooluniform stijl) en een zwart strak bloesje met flink decolleté er boven waar mijn nieuwe ketting goed door uit komt.
Pizzaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet over pizza's praten? Maar de grote hobby van mensen hier is om zelf pizza te makenMet zo'n dunne bodem en goed belegd en zo
ColdFeet en LieLie kunnen je er aaaaaaaaaaaaalles over vertellen
Picsssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee. Volgens mij had hij er lol in. Ik vond hem erg los, zichzelf en inspelen op de actualiteit. Maar volgens de folder die we kregen, heeft hij last van plankenkoorts. Ik kan me indenken dat je daar bij een try-out minder last van hebt en dus leuker bent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Vind je Hans Liberg niet erg 'blij met zichzelf' en hyperdepyper Krakk?
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu al zin om mijn nieuwe jurkje aan te doen naar een etentje volgende week, is dat raar![]()
Hoef je niet zo hard te zeggen, ben niet doof.quote:
Nee. Ik zou het etentje hebben verplaatst naar vanavond zodat ik hem nu al aan konquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:33 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu al zin om mijn nieuwe jurkje aan te doen naar een etentje volgende week, is dat raar![]()
Zo, outfit gekozen:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoef je niet zo hard te zeggen, ben niet doof.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het etentje hebben verplaatst naar vanavond zodat ik hem nu al aan kon
Vrouwenlogicaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het etentje hebben verplaatst naar vanavond zodat ik hem nu al aan kon
!7 maart in Beverwijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Vind je Hans Liberg niet erg 'blij met zichzelf' en hyperdepyper Krakk?
Halfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Medelijden met je buren vanaf morgen ex-buren daar in het trapportaalOf is dat buiten?
Jaquote:
Nee dank je...teveel kcalsquote:
Ik heb geen klachten, ik woon niet jouw trappenhuis. Ik wacht af. * krakkemieke popcorn kauwtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
Klachten graag telefonisch doorgeven. Neem toch niet op.
Popcorn met zout is een slanke snack.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank je...teveel kcalsEn ik ben al over de max heen gegaan voor vandaag. Gelukkig moet er nog gefietst worden zometeen
Precies wat ik niet lekker vindquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Popcorn met zout is een slanke snack.
Ik vind het ook niet lekker. Vroegah had je magnetron popcorn met botersmaak.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Precies wat ik niet lekker vind![]()
Popcorn met zout
![]()
En zo slank is-ie nu ook weer niet
![]()
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=783
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hooo, lucht gepopte popcorn is een erg slanke snack. Magnetronpopcorn (door de toegevoegde olie) nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Precies wat ik niet lekker vind![]()
Popcorn met zout
![]()
En zo slank is-ie nu ook weer niet
![]()
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=783
Wat fijn DE!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
nachos waren echt heel lekkeren de guacamole ook. Yummie met hoofdletters
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
nachos waren echt heel lekkeren de guacamole ook. Yummie met hoofdletters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |