Ja, maar dat soort trekjes varieren dus. Er zijn echter wel enkele kenmerken waar je gemiddelde man zijnde overduidelijk de voorkeur voor hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja je hebt deels gelijk. Maar toch: sommige mannen vallen op hyperslank, anderen op voller. Sommigen vallen op blond, anderen op donker. Etc.
Met de J was ik het al niet eens.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Met de J was ik het al niet eens.
Ik en dingen plannen?![]()
Ja, voor m'n studie, vanuit dat oogpunt had ik die test ook gemaakt, maar in het leven daarnaast totaal niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Tezz, waarom ben jijmakkelijk te herkennen ?
En dit is dus kut, want ik val op lange vrouwenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor mannen noem ik bijvoorbeeld dat hij langer moet zijn dan de vrouw. Op datingsite advertenties heb ik nog nooit gelezen dat een vrouw prefereert dat de man kleiner is dan zij. Is de vrouw 1.85m, dan moet de man het liefst 1.90m of hoger zijn (ivm hakken dragen).
Vanaf nu ben ik ENFPquote:
quote:They love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it.
Lange vrouwen of vrouwen die langer zijn dan jij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En dit is dus kut, want ik val op lange vrouwen![]()
Niet dat ik zelf kort ben ofzo, 1.86
Ik weet dat je gelijk hebt (heb zelfs wel eens wetenschappelijk onderzoek hiernaar gelezen) maar probeer toch eigenwijs te zijn en duidelijk te maken dat er wel degelijk nuances zijn in de definitie van 'mooi mens'.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort trekjes varieren dus. Er zijn echter wel enkele kenmerken waar je gemiddelde man zijnde overduidelijk de voorkeur voor hebt.
Ik noem bijvoorbeeld lang haar. Ben nog nooit een man tegengekomen die stekeltjeskortgeschoren haar mooier vindt bij vrouwen dan lang haar.
Voor mannen noem ik bijvoorbeeld dat hij langer moet zijn dan de vrouw. Op datingsite advertenties heb ik nog nooit gelezen dat een vrouw prefereert dat de man kleiner is dan zij. Is de vrouw 1.85m, dan moet de man het liefst 1.90m of hoger zijn (ivm hakken dragen).
Hele primaire, globale uiterlijkheden die vrijwel voor alle mensen vaststaan. Kleur haar etc. zijn details.
Gewoon lang. Langer is wat mij betreft geen probleem, als het maar niet té lang is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lange vrouwen of vrouwen die langer zijn dan jij?
ah zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat deze dame op Tezz lijkt.
Oh Nigella!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat deze dame op Tezz lijkt.
Na, ik zie idd soms mensen bij elkaar waarvan ik denk: komop, jullie kunnen elkaar toch niks vinden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt (heb zelfs wel eens wetenschappelijk onderzoek hiernaar gelezen) maar probeer toch eigenwijs te zijn en duidelijk te maken dat er wel degelijk nuances zijn in de definitie van 'mooi mens'.
Maar aan de andere kant, dit zijn wellicht excessen.
Omdat ik heel open ben. Ik post waar ik woon, er staat een foto van me in mijn fobo en ik heb het wel eens over mijn dochter. Bekenden zouden me er zo uitpikken. En daarnaast heet ik Tessa maar mijn vrienden noemen me Tes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Tezz, waarom ben jijmakkelijk te herkennen ?
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh Nigella!![]()
![]()
En nee Steer, ik lijk niet op haar. Jij denkt dat ik op haar lijk en dat wil je graag zo houden omdat je iedere keer als ik iets post Nigella voor je ziet !
1.85!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En dit is dus kut, want ik val op lange vrouwen![]()
Maar waar komt dat laatste vandaan? Voel je je dan ongemakkelijk bij een vrouw die zeg maar 1.91m is en dan ook nog hakken aan heeft? Of wat precies?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gewoon lang. Langer is wat mij betreft geen probleem, als het maar niet té lang is.
Dat heb ik ook. Ik vertel oook gewoon alles. Ik ga ondertussen ook met best veel fokkers omquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Omdat ik heel open ben. Ik post waar ik woon, er staat een foto van me in mijn fobo en ik heb het wel eens over mijn dochter. Bekenden zouden me er zo uitpikken. En daarnaast heet ik Tessa maar mijn vrienden noemen me Tes.
Jup. Goed onthouden. En de rij is lang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
1.85!![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik moest achteraan sluiten.
ben je 1,85 ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
1.85!![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik moest achteraan sluiten.
Ik zou Nigella en Tezz liever een 8.5 willen geven, 1.85 is duidelijk te laagquote:
Kijk ! Dan zijn we er, het Nigella-syndroom is bij deze verklaard!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na, ik zie idd soms mensen bij elkaar waarvan ik denk: komop, jullie kunnen elkaar toch niks vinden.Maar dan zien ze wat ik niet zie.
Trouwens, dat vind ik ook mooi aan een vrouw. Dat ik iets in haar zie wat anderen niet in haar zien.
Helaas ben ik er recentelijk achtergekomen dat dit een disfunctionaliteit van mij is, geassocieerd met dat mijn type graag de ' redder in nood' wil spelen en het vrouwtje door projectie leuker maakt dan ze is.
Ja, dan moet ik te ver omhoog, dat is ook niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar waar komt dat laatste vandaan? Voel je je dan ongemakkelijk bij een vrouw die zeg maar 1.91m is en dan ook nog hakken aan heeft? Of wat precies?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Maar nee, ik vind je echt op Nigella lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Mijn disfunctionaliteit is teveel bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na, ik zie idd soms mensen bij elkaar waarvan ik denk: komop, jullie kunnen elkaar toch niks vinden.Maar dan zien ze wat ik niet zie.
Trouwens, dat vind ik ook mooi aan een vrouw. Dat ik iets in haar zie wat anderen niet in haar zien.
Helaas ben ik er recentelijk achtergekomen dat dit een disfunctionaliteit van mij is, geassocieerd met dat mijn type graag de ' redder in nood' wil spelen en het vrouwtje door projectie leuker maakt dan ze is.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef Tezz het volgende:
[..]A-ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Hmm, bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mijn disfunctionaliteit is teveel bier
Wat ben je toch lief vanavond! Zit je weer aan de whiskey?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou Nigella en Tezz liever een 8.5 willen geven, 1.85 is duidelijk te laag
Nee, ik probeer spullen in te pakken en fokken tegelijk. Momenteel wint het fokken een beetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief vanavond! Zit je weer aan de whiskey?
Nigella is al 50 trouwens!!! Nou dat zou je haar echt niet geven, toch???quote:
Jij hebt een toiletpot in je slaapkamer staan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef rijsttafel het volgende:
hahaha ik gooide net een wc-papierpropje over m'n hoofd heen achter me in de wc![]()
![]()
![]()
Ja het gaat erg snel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Nieuw record, geloof ik. De 5e CUL SC van 1 dag.![]()
Wat zijn we toch populair, he?
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een toiletpot in je slaapkamer staan?
Ik laat een of andere test me niet vertellen wat ik benquote:
Ik 'doe' vrouwen van 35 die 185 cm lang zijn ook nog wel hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Tezz het volgende:
Nigella is al 50 trouwens!!! Nou dat zou je haar echt niet geven, toch???
En ik ben nog lang geen 50. Ik ben al 6 jaar 29!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Tezz het volgende:
Dat zeggen we allemaal, maar wel hebben allemaal onze letters onder onze naam staan, woehahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik laat een of andere test me niet vertellen wat ik ben
Maar 1 reactie mogelijk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik 'doe' vrouwen van 35 die 185 cm lang zijn ook nog wel hoor.
Trouwens Nigella is ook nog mijn doelgroep.
Wat zeg ik nou weer.
Golfer!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik 'doe' vrouwen van 35 die 185 cm lang zijn ook nog wel hoor.
Trouwens Nigella is ook nog mijn doelgroep.
Wat zeg ik nou weer.
ja vrouwen en de 30+quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja vrouwen en de 30+ze blijven voor altijd 29
Met mij in beeld op je pcquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe komt deze oude video nou opeens bovenin mijn Photobucket te staan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:03 schreef Tezz het volgende:
Steer en zijn ranzige traditioneel Japans ontbijtje...
Getrouwd ende zo... terwijl tijdens BB die Roel nog met Lieske heeft lopen zoenen en door die Linda gep**pt is.quote:
Gepocheerd ei 's ochtends?quote:
Maar wij mogen je Tezz noemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Tezz het volgende:
Omdat ik heel open ben. Ik post waar ik woon, er staat een foto van me in mijn fobo en ik heb het wel eens over mijn dochter. Bekenden zouden me er zo uitpikken. En daarnaast heet ik Tessa maar mijn vrienden noemen me Tes.
Ja komt dan wijsheid bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha...
Maar op een gegeven moment wordt dat genant en moeten we switchen naar de eeuwig 39....
Nee zonder gekheid, ik heb er totaal geen moeite mee om ouder te worden. Ben blij dat ik ouder word!
RAUW ei.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gepocheerd ei 's ochtends?
Oh men, ik zou over m'n nek gaan denk ik
Fijne nacht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja komt dan wijsheid bij
Maar ik ben slapenfijne nacht allemaal
Nog mooierquote:
Didoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef Tezz het volgende:
Shit, ik kan niet meer op haar naam komen. Dodi? Jodi? Shit. Ik val door de mand als bb-kijker (nou ja, selectief geheugen).
Sterker nog... rauw.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gepocheerd ei 's ochtends?
Oh men, ik zou over m'n nek gaan denk ik
truste!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja komt dan wijsheid bij
Salmonella a day keeps the docter away.quote:
Jammer van dat hoofdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje aandachts HOE'A
Trusten! Ik ga ook zo! Mijn man is jarig vandaag en hij ligt al te slapen, dus ik moet nog even lang zal ie leven voor hem zingen natuurlijk....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja komt dan wijsheid bij
Eerst slingers ophanen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Trusten! Ik ga ook zo! Mijn man is jarig vandaag en hij ligt al te slapen, dus ik moet nog even lang zal ie leven voor hem zingen natuurlijk....
Heel goedquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Ik ga er ook vandoor![]()
![]()
Weer veel te nutteloos geweest vandaag
Good night!quote:
PS. wil je die foto van mij van je fobo afhalen?quote:
??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
PS. wil je die foto van mij van je fobo afhalen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nigella en trusten aan iedereen. Ik werk het streamverslag wel bij.
ja graagquote:
ja graag mevrouwquote:
Stoppen met posten in mijn foboquote:
Woehaha jij reageert steeds! En ik wil altijd het laatste woord hebben!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stoppen met posten in mijn fobo
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
ENFJ/ENFP flirt, dit kan lang duren.
Dat probleem heb ik nou altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
ENFJ/ENFP flirt, dit kan lang duren.
neem het danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Woehaha jij reageert steeds! En ik wil altijd het laatste woord hebben!
Wat? Dat je eigenlijk je koude kaneelsoep op wilt eten, daarna Dexter wilt kijken en naar bed wil maar toch het laatste woord wil hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nou altijd.
precies dit .. elke week weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat? Dat je eigenlijk je koude kaneelsoep op wilt eten, daarna Dexter wilt kijken en naar bed wil maar toch het laatste woord wil hebben?
En ik ben moe. Maar ik wil het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
precies dit .. elke week weer
Nu is het opzich niet erg want ik heb morgen niets anders te doen dan stofzuigen en aan m'n ballen krabben, maar toch is het vervelend.
Bereid je dan maar voor op een nachtje doorhalen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik ben moe. Maar ik wil het laatste woord hebben.
Mijn wekker gaat om half negen trouwens. Dat is minder.
Nee hoor, want dan laat ik je winnen. Zo ben ik dan ook weer wel. En dan sta je bij me in het krijt (want ik liet je immers winnen) en dat zie ik graag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op een nachtje doorhalen.
Goed geredeneert, maar je vergeet dat ik degene die beslist bij wie ik in het krijt sta.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan laat ik je winnen. Zo ben ik dan ook weer wel. En dan sta je bij me in het krijt (want ik liet je immers winnen) en dat zie ik graag.
Oke!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:30 schreef rijsttafel het volgende:
we kunnen het ook zo doen: Jij krijgt dit topic, en ik het fobo.
Deal?
okee m'n laatste post hierquote:
Trusten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
okee m'n laatste post hier
welterusten
kijk eens boven je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:02 schreef flying-dutchman het volgende:
eerste goedemorgen post
goede morgen allemaal
figoede pomorgen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:09 schreef freecell het volgende:
[..]
kijk eens boven je?
Dat is een verkapte goedemorgen!
En ontopic: baby zit naast me te smullen van mijn zelf gewrochte brood.
Dat zag er zo uit:
[ afbeelding ]
en was ubersimpel om te maken
mannen ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:17 schreef flying-dutchman het volgende:
85.2 weer 400gr minder dan gister
mmm Ik ben blij voor je hoor, maar iedere dag jezelf wegen en resultaten vergelijken is niet zo relevant aangezien je gewicht nogal kan fluctueren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:17 schreef flying-dutchman het volgende:85.2 weer 400gr minder dan gister
vandaar dequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmm Ik ben blij voor je hoor, maar iedere dag jezelf wegen en resultaten vergelijken is niet zo relevant aangezien je gewicht nogal kan fluctueren.Het heeft misschien meer zin jezelf 3x per week te wegen, daar het gemiddelde van te nemen en dat vergelijken met uitkomsten van andere weken.
Goedemorgen btw
Mwoahquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:56 schreef freecell het volgende:
Daar kan je nog slechter zonder
Zonder mannen kan wel mogelijk worden denk ik
nie MIJN mannetjes weghalenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mwoah
Ik denk dat jij zonder je mannen na 90 min al zware ontwenningsverschijnselen krijgt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
nie MIJN mannetjes weghalenAlleen mannen in het algemeen. Ofzo...
Hoort erbij, gaat wel overquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:31 schreef flying-dutchman het volgende:
redelijk nieuwe handdoeken, wel van te voren gewassen, maar na afdrogen zat ik met een gezicht vol met pluisjes
Zo klink je nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:58 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen
Ik ga vandaag shoppen met een budget van 250 euro van mn spaargeld (met pijn in t hart), ik blijk geen winterjas meer te hebben die ik aankan, en precies 1 broek en 1 rok voor de hele winter die nog goed zitten én warm zijn. Heb al veel te lang niets kunnen kopen, dus t moet maar..
Ik maak er maar iets leuks van!![]()
![]()
Iedere dag op hetzelfde moment gegevens verzamelen en dan een trendlijn van een tweede of hogere orde polynoom erdoorheen jassen is een goede methode.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmm Ik ben blij voor je hoor, maar iedere dag jezelf wegen en resultaten vergelijken is niet zo relevant aangezien je gewicht nogal kan fluctueren.Het heeft misschien meer zin jezelf 3x per week te wegen, daar het gemiddelde van te nemen en dat vergelijken met uitkomsten van andere weken.
Goedemorgen btw
Steer, kost het jou doorgaans veel moeite om eens uit de band te springen en gewoon he-le-maal gek te gaan doen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iedere dag op hetzelfde moment gegevens verzamelen en dan een trendlijn van een tweede of hogere orde polynoom erdoorheen jassen is een goede methode.Hoe minder vaak je weegt, hoe vaker de fluctuaties in die metingen je beeld beïnvloedt. Bij dagelijks meten kun je het juist middelen.
Goedemoggel.
Mja weet ben dan weer bang dat ik later iets niet kan betalen ofzo wat wel gekund had met mn spaargeld en bla bla bla maar ja ik kan echt niet zonder warme kleren en jas de winter in. En kleren kopen op marktplaats is niet zo makkelijk met maat 46 xDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo klink je niet
Zeil twee of drie leuke tweedehands winkels in, kijk op marktplaats, koop voor 50,- een hele wintergarderobe en zet 200 terug op je spaar
Ja ik ga natuurlijk niet naar D&G voor mn winterjasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:17 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Ik kreeg hoofdpijn van de wekker vanmorgen om half negen....![]()
@FC: ziet er lekker uit, dat brood! Goed bezig!
@Windigo: Hennes & Mauritz en C&A! Daar kun je voor weinig geld echt top kopen. Heb bij C&A vorige week een winterjas gekocht voor 49,95! En een gebreid jurkje van 9,95! En Hennes heeft goede basisdingen...
Ik zit met hetzelfde probleem hoor qua maat. En omdat ik ook nog eens lang ben heb ik bij winterjassen ook nog eens het probleem dat altijd de mouwen te kort zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet naar D&G voor mn winterjasMaar ik wil wel even iets goeds dat ook in mijn maat te krijgen is, momenteel kan ik niks kopen bij de kringloop want ik ben te dik
![]()
Maar goed dan maar iets leuks er van maken
Maar iets harder zoeken is toch niet erg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja weet ben dan weer bang dat ik later iets niet kan betalen ofzo wat wel gekund had met mn spaargeld en bla bla bla maar ja ik kan echt niet zonder warme kleren en jas de winter in. En kleren kopen op marktplaats is niet zo makkelijk met maat 46 xD
Oh dat is ook vervelend zeg, ik heb dan wel weer het voordeel dat ik vrij klein van stuk ben. Maar da's dan weer met broeken een ramp, als ze wijd genoeg zijn zijn ze weer te langquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem hoor qua maat. En omdat ik ook nog eens lang ben heb ik bij winterjassen ook nog eens het probleem dat altijd de mouwen te kort zijn.
Pluizig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nou, pluizigen veeeeeel te doen
richting winkel (ga gewoon lopen en niet de tram pakken)
Iets harder zoeken is toch niet erg... Denk je dat ik dat dan niet heb gedaan met mijn budget? Ik doe dit nu omdat ik al een jáár niks kan vinden bij de kringloop en andere goedkope zaken. Dat jouw moeder dat wel kan is mooi, maar dat betekend dan niet dat ik het automatisch óók kanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar iets harder zoeken is toch niet erg?
En maat 46 is echt niet zo gigantisch hoor, mijn moeder kan ook genoeg vinden en heeft volgens mij nog nooit meer dan 15 euro aan een kledingstuk uitgegeven
Sorry maar ik schrik er nogal van dat je 250euro gaat uitgeven.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Iets harder zoeken is toch niet erg... Denk je dat ik dat dan niet heb gedaan met mijn budget? Ik doe dit nu omdat ik al een jáár niks kan vinden bij de kringloop en andere goedkope zaken. Dat jouw moeder dat wel kan is mooi, maar dat betekend dan niet dat ik het automatisch óók kan
Ik ga vandaag kijken, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:28 schreef Tezz het volgende:
Windigo, de B=B collectie van de Hennes & Maurits is echt top! Niet duur, betaalbaar en mooie kleding!
Ik heb een budget van 250 euro, dat zegt niet dat ik het uit ga geven, en ik heb al járen niks aan kleding gekocht (zegmaar zo'n 3 jaar) en heb gewoon bijna niks meer dat past. Dus er is kans dat ik dat uit moet geven om weer enigzins normaal de winter door te komen. De gaten vallen inmiddels in mijn kleding; ik neem aan dat jij met enige regelmaat iets koopt wat je nodig hebt? Als ik dat kon was het nu niet zo'n noodzaak geweest om veel geld uit te geven nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry maar ik schrik er nogal van dat je 250euro gaat uitgeven.....
Ik hoef niet op mijn geld te letten maar zelfs ik vind het veel
En ik zeg ook alleen maar dat het kan, als jij het niet wil moet je het zelf weten
nou, 250 euro is toch een redelijk bedrag voor een hele winter-outfit waar ook nog eens een jas bij moet zitten? Jas + ascessoires ben je al snel 75 euro voor kwijt. Twee broeken (pakweg 50 euro). Twee truien (pakweg 40 euro). Twee jurkjes + maillot/hemd etc. (pakweg 60 euro) en nog wat ondergoed/sokken! Weg budget!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry maar ik schrik er nogal van dat je 250euro gaat uitgeven.....
Ik hoef niet op mijn geld te letten maar zelfs ik vind het veel
En ik zeg ook alleen maar dat het kan, als jij het niet wil moet je het zelf weten
Soms gebruik ik wel eens een 4e orde polynoom. Hihi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Steer, kost het jou doorgaans veel moeite om eens uit de band te springen en gewoon he-le-maal gek te gaan doen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms gebruik ik wel eens een 4e orde polynoom. Hihi.
Oh nee! Dat je dát durft!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms gebruik ik wel eens een 4e orde polynoom. Hihi.
Ja. Vijf topics.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:36 schreef LieLie het volgende:
Morgen!
Ik ga ook kleren kopen vandaag! En moet eigenlijk ook een winterjas.
Ga ook even bij de V&D kijken, die hebben vaak ook leuke en goede jassen voor weinig geld.
En nu ben ik nog even aan het werk.
Ik las dat ik 5 topics gemist heb gister? Dan sla ik die wel over
Succes! En als je het toch uit moet geven kun je er maar beter van genieten!quote:
Heel goedquote:
Ja! Maar de wekker ging wel om half negen. Stomme wekker.quote:
Ga er maar vanuit dat je gewoon veilig aankomt hoor, ik woon al jaren in achterstandswijken en verder dan af een toe een ''hee meisje'' is het nooit gekomenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel over vanavondWat zal ik doen? Met het OV richting Den Haag of gewoon gaan fietsen
Het is maar een uurtje of zo. Enige nadeel: ik moet met die tas met apparatuur door de schilderswijk
Ga ik ook doen, vertel jullie later wel wat het geworden isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Succes! En als je het toch uit moet geven kun je er maar beter van genieten!
Fietsen is wel weer goed voor de lijn. En dan kun je dus vanavond gewoon lekker een paar pilsjes extra nemen om dat te compenseren. Maar aan de andere kant misschien niet helemaal safe (ik weet niet hoe hard jij kan fietsen natuurlijk...)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel over vanavondWat zal ik doen? Met het OV richting Den Haag of gewoon gaan fietsen
Het is maar een uurtje of zo. Enige nadeel: ik moet met die tas met apparatuur door de schilderswijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de 1e van drie mooie dagen.
Nog éen keertje grasmaaien en de administratie doorschuiven naar dinsdag.
Eens kijken of moeders een kroketje lekker vindt.
En de regenpijp schilderen dan is de achterkant weer goed voor de volgende vijf jaar.
Oh ja, en wat eten wij vandaag?
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je gewoon veilig aankomt hoor, ik woon al jaren in achterstandswijken en verder dan af een toe een ''hee meisje'' is het nooit gekomen
En aan je tas kunnen ze niet zien dat er apparatuur in zit, dus ga gewoon lekker fietsen, t is mooi weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat denk ik ook
En ik ben nou niet een van de kleinste
Ik drink geen bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Fietsen is wel weer goed voor de lijn. En dan kun je dus vanavond gewoon lekker een paar pilsjes extra nemen om dat te compenseren. Maar aan de andere kant misschien niet helemaal safe (ik weet niet hoe hard jij kan fietsen natuurlijk...)
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
En aan je tas kunnen ze niet zien dat er apparatuur in zit, dus ga gewoon lekker fietsen, t is mooi weer
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:56 schreef AnneX het volgende:
Sjonge - wat kunnen jullie (gezellig ! ) leuteren.
Daar ben ik niet - herhaal niet - goed in.
Wat doe ik hier dan?
Voor Lein, om duidelijker te zijn:Ik vind het wel grappig. Ooit hebben we hier echt hele diepzinnige gesprekken en bespreken we politiek, relaties of het zorgsysteem, maar ooit gaat het ook gewoon he-le-maal nergens over... Dat moet af en toe ook kunnen vind ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de 1e van drie mooie dagen.
Nog éen keertje grasmaaien en de administratie doorschuiven naar dinsdag.
Eens kijken of moeders een kroketje lekker vindt.
En de regenpijp schilderen dan is de achterkant weer goed voor de volgende vijf jaar.
Oh ja, en wat eten wij vandaag?
En het is zeker lekker weer, geniet er van!
Wij eten vanavond niet echt iets speciaals. Ik heb allerlei hapjes gemaakt voor het verjaardagsfeestje van mijn man en daar moeten we het mee doen! Tussendoor een kopje soep of zo!Alleen met zelfspot kun je overleven...
Oh ja dat is waar. Nou ja, whiskey dan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik drink geen bierAlleen sterke drank
Maar sowieso niet als ik moet fotograferen hoor
Ik heb het van de zomer ook een keer gedaan toen ik in Den Haag moest fotograferen. Enige nadeel: je staat een kwartier uit te dampenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:59 schreef AnneX het volgende:
Stap je vaker op de fiets P.?
Zo uit het niets een uur fietsen heen én terug ... heb je een bad?
Ja, ik vind het écht heel leuk om het allemaal mee te krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Ooit hebben we hier echt hele diepzinnige gesprekken en bespreken we politiek, relaties of het zorgsysteem, maar ooit gaat het ook gewoon he-le-maal nergens over... Dat moet af en toe ook kunnen vind ik!
En het is zeker lekker weer, geniet er van!
Wij eten vanavond niet echt iets speciaals. Ik heb allerlei hapjes gemaakt voor het verjaardagsfeestje van mijn man en daar moeten we het mee doen! Tussendoor een kopje soep of zo!
Dat heb ik ook als ik naar het werk fiets. Dat is 13 km, dus ongeveer 50 minuten. Dan ben je gewoon helemaal bezweet en duurt het een half uur voordat je bent bijgekomen! Maar goed, een schoon hemd en wat extra deo in mijn tas en het gaat prima!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het van de zomer ook een keer gedaan toen ik in Den Haag moest fotograferen. Enige nadeel: je staat een kwartier uit te dampenMaar toen was het ook wel achterlijk warm. En nee, ik heb geen bad
bad : om je spieren de rest van het weeknd te verwennen: warm water en zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het van de zomer ook een keer gedaan toen ik in Den Haag moest fotograferen. Enige nadeel: je staat een kwartier uit te dampenMaar toen was het ook wel achterlijk warm. En nee, ik heb geen bad
Vanmiddag komt zijn petekindje en zijn tante. Vanavond rond een uurtje of acht komt de hele bende... Het wordt best druk, onze vriendengroep, wat mannen van het voetbal en nog wat familie. Erg leuk, ik heb er zin in!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:04 schreef AnneX het volgende:
Vanaf hoe laat begint de vriendenclub te komen Tess.
En heb je nog gezongen voor je man vannacht of liet je dat aan Bente over vanmorgen?
Mijn winterjas komt ook van de C&A, staat me goed, is warm en niemand die naar het labeltje kijkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Wat een geweldig lekker uitziend broodje, Freecell
En windigo, ik ken weinig mensen die dat geld uit zouden geven voor een winterjas en die mensen hebben allemaal een goede baan. Laat staan als je elke eurocent om moet draaien. Je kan voor veel minder geld bijv bij C&A en zo terecht en ook in maat 46. Voor 15 euro lijkt me ook een beetje kansloos of met heel veel mazzel in een tweede hands winkel
Mr Tezz jarig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd Tezz met mr. Tezz!!!![]()
Ross zou dat normale thee vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:07 schreef LieLie het volgende:
Had ik net een theezakje in water gedaan, voor een lekker kopje thee, komt er iemand binnen!
Nu is het niet meer te zuipen
Ook dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd Tezz met mr. Tezz!!!![]()
Ruikt ze je of zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Nope, Hootersmeisje heeft niet meer teruggekrabbelt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Steer, nog iets van raar of hootersmeisje gehoord?
M'r broer heeft ook (een gecombineerde) Hyves! Edit: Hyves dus, niet facebook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nope, Hootersmeisje heeft niet meer teruggekrabbelt.Hebben wel twee andere meiden waarmee ik gedanst heb me spontaan op Facebook toegevoegd.
Dus ik zoek nu weer even naar mannen om dat te compenseren.
![]()
Vanmiddag ff de stad in om bubbelplastic te halen, en dan hopelijk vandaag alles in dozen gestopt, morgen echt weg...
Bus gemist dus ik post nog evenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Wat een geweldig lekker uitziend broodje, Freecell
En windigo, ik ken weinig mensen die dat geld uit zouden geven voor een winterjas en die mensen hebben allemaal een goede baan. Laat staan als je elke eurocent om moet draaien. Je kan voor veel minder geld bijv bij C&A en zo terecht en ook in maat 46. Voor 15 euro lijkt me ook een beetje kansloos of met heel veel mazzel in een tweede hands winkel
Postkantoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Waar koop je dan bubbelplastic? Of ga je dat bij elektronica/witgoedzaken vragen of zo?
Tot de zomer volgend jaar, hopelijk. Dan klaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang ga je ong. in M'streech blijven eigenlijk Steer? Jaren?
Je hoeft echt niet alles uit te leggen en te verantwoorden hier hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:18 schreef Windigo het volgende:
Bus gemist dus ik post nog even
In mn eerste post staat al dat ik nog precies 1 rok heb voor de winter die goed zit, en 1 broek waar gaten in vallen. Ik heb 3 jaar lang geen fatsoenlijke winterkleding kunnen kopen, en inmiddels is dit het enige wat ik over heb. Ik moet dus niet alléén een winterjas kopen, maar ook ondergoed (in alles vallen gaten op t moment), een broek, een rok, truien, sjaal muts handschoenen etc. En ik heb 250 euro als budget, dat betekend nogmaals niet, dat ik het uit ga geven, natuurlijk liever minder maar momenteel doe ik dit omdat ik echt even wat goede dingen moet hebben die volgende winter ook nog mee gaan
Mja ach ik post het, en ik krijg een vraag dus ik geef antwoord. Vroeg me inderdaad ook al af of het wel nodig was om uit leggen of te verantwoorden waarom ik het deed maar ja ben aardig enzo en zit er dan echt mee als ik niks terug zegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet alles uit te leggen en te verantwoorden hier hoor
Ja, tis echt leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh Bluezz, ik las nog wel terug dat je het boekje leuk vond!
Ja zij lijkt me echt zo'n literatuurschrijfster, die Kampusch. T lijkt me ook heel intrigerend, maar erg deprimerend ook of niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, tis echt leuk.
Gisteren bij de bieb het boek van die Natascha Kampusch meegenomen (die jaren was ontvoerd en in een kelder zat weet je wel) lastige stijl om te lezen, maar wel intrigerend.
Zal vast een ghostwriter achter zitten hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja zij lijkt me echt zo'n literatuurschrijfster, die Kampusch. T lijkt me ook heel intrigerend, maar erg deprimerend ook of niet?
Oooooh, ok!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:18 schreef Windigo het volgende:
Bus gemist dus ik post nog even
In mn eerste post staat al dat ik nog precies 1 rok heb voor de winter die goed zit, en 1 broek waar gaten in vallen. Ik heb 3 jaar lang geen fatsoenlijke winterkleding kunnen kopen, en inmiddels is dit het enige wat ik over heb. Ik moet dus niet alléén een winterjas kopen, maar ook ondergoed (in alles vallen gaten op t moment), een broek, een rok, truien, sjaal muts handschoenen etc. En ik heb 250 euro als budget, dat betekend nogmaals niet, dat ik het uit ga geven, natuurlijk liever minder maar momenteel doe ik dit omdat ik echt even wat goede dingen moet hebben die volgende winter ook nog mee gaan
Ik hoorde dat het idd bar slecht geschreven wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Ja, tis echt leuk.
Gisteren bij de bieb het boek van Natascha Kampusch meegenomen (die jaren was ontvoerd en in een kelder zat weet je wel) lastige stijl om te lezen, maar wel intrigerend.
Nou literatuur is het niet, maar het is gewoon niet lekker fijn leesbaar geschreven. Nogal van de hak op de tak, maar toch wil ik haar verhaal lezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Windigo het volgende:
Ja zij lijkt me echt zo'n literatuurschrijfster, die Kampusch. T lijkt me ook heel intrigerend, maar erg deprimerend ook of niet?
Ach jee, het volle pond betalen voor de trein is idd een verschrikking. En met een zak dropjes een leuke studente vragen of je met haar met korting mee kan reizen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:31 schreef Vork het volgende:
Ik gaat het om geen geld te hebben. Ook niet om de kortingskaart te verlengen. En dan is treinreizen ineens heel erg duur.
Kortingskaart kopen vork? Dat heb je er al gauw uit!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:31 schreef Vork het volgende:
Ik gaat het om geen geld te hebben. Ook niet om de kortingskaart te verlengen. En dan is treinreizen ineens heel erg duur.
Vork zegt juist dat ie blut is Bloesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kortingskaart kopen vork? Dat heb je er al gauw uit!
Dat is dus het probleem, die kan ik op dit moment niet betalen. Wel volgende week, dat is ook gelijk het eerste wat ik dan doe zodra het geldschip is gearriveerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Kortingskaart kopen vork? Dat heb je er al gauw uit!
hij is nu 45 ipv 55quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, die kan ik op dit moment niet betalen. Wel volgende week, dat is ook gelijk het eerste wat ik dan doe zodra het geldschip is gearriveerd.
Gek genoeg werkte dat bij mij niet zo. Ik kreeg nieteens bericht dat mijn kortingskaart was verlopen. Ik moest ineens de volle mep betalen en minimaal 20 euro saldo op de kaart hebben. Het ov-chip gedeelte is namelijk wel gewoon nog werkend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
Die van mij was automatisch verlengd trouwensMoet hem alleen nog 'ophalen' in een NS kaart machine. Niet bij een normale OV-kaart machine, want dat zijn weer verschillende dingen.
Wat raar, ik kreeg eerst een mailtje, en gister een brief. Van de NS. Dat ik voor 23 oktober dat ding met de nieuwe kortingskaart moest gaan opladen bij een NS automaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Gek genoeg werkte dat bij mij niet zo. Ik kreeg nieteens bericht dat mijn kortingskaart was verlopen. Ik moest ineens de volle mep betalen en minimaal 20 euro saldo op de kaart hebben. Het ov-chip gedeelte is namelijk wel gewoon nog werkend.
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan dat ding.
Oooooooooooh...nergens voor nodigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
bad : om je spieren de rest van het weeknd te verwennen: warm water en zo.
Die is lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef flying-dutchman het volgende:
paar nespresso cups, oa die nieuwe extra stronk
Ik moet nog anderhalf jaar, snel genoeg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:56 schreef Vork het volgende:
Ik zou maar opschieten met studeren, want als het aan Rutte en kornuiten ligt, is het 'gratis' reizen straks niet de grootste zorg, financieel gezien.
Hangt er vanaf hoe lang je al bezig bent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalf jaar, snel genoeg?
Tja, ik heb 1 jaar studie A gedaan, toen een half jaar studie B, toen een half jaar niks, en dit is het derde jaar van studie Cquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je al bezig bent.
Ik hoop van harte dat iedere student die VVD, CDA of PVV heeft gestemd daar nu ongekend veel spijt van heeft.
Hm, op het HBO dus minder van toepassing?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef borisz het volgende:
Alleen nog maar stufi voor je bachelor periode. Geld stufi voor je master moet je lenen.
Lekker naaiend voor de TU (5 jaar) en geneeskunde (6 jaar) studenten, en dat wil technologisch kenniseconomie wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef borisz het volgende:
Alleen nog maar stufi voor je bachelor periode. Geld stufi voor je master moet je lenen.
Ik denk dat ze daar dan wel weer iets voor verzinnen. Want de numerus Fixus bij geneeskunde gaat verdwijnen omdat ze wel weer meer mensen in de zorg willen hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker naaiend voor de TU (5 jaar) en geneeskunde (6 jaar) studenten, en dat wil technologisch kenniseconomie worden
Bananenrepubliek
Da's vervelend ja. Doe ik ook liever niet. Gelukkig veel spaargeld. Naja, leengeld van de IB groep.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
BTW...geld nemen aan vrienden doe ik echt nooit meer"Jaaaaaaa, ik betaal volgende week terug hoor..." (da's dan twee maanden geleden en zo
Gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo wat is de faculty of law hier mooi, ik geloof dat ik mn keuze definitief kan gaan maken
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo wat is de faculty of law hier mooi, ik geloof dat ik mn keuze definitief kan gaan maken
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's vervelend ja. Doe ik ook liever niet. Gelukkig veel spaargeld. Naja, leengeld van de IB groep.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:26 schreef borisz het volgende:
Bachelor onderwerp gekozen: Fair value accounting in crisistijd.
Je moet er van houden iddquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
leuk Borisz. Ik hoop echt dat er wat aan het systeem van meer risico = meer rendement gedaan wordt, want dat leidt alleen maar tot bubbels.
Welke master gaat het worden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja het is gewoon echt dé master voor mij, al veel vakken op t gevied gevolgd en ik vind t vooral interessant en leuk. Net bij de voorlichting van Engelse track geweest, straks begint de Nederlandse, maar wordt de NLse want van Engelse is t heel onzeker of die in feb. kan beginnen, je hebt nul keuzeruimte en dus al met al heel weinig voordelen als nlse student, bij nlse master us ook veel Engelse literatuur, en bij Nlse hoef ik geen dure TOEFL test te doen
Ik had het idd verkeerd begrepen Vork. Klote voor jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:00 schreef Vork het volgende:
Hangt er vanaf hoe lang je al bezig bent.
Ik hoop van harte dat iedere student die VVD, CDA of PVV heeft gestemd daar nu ongekend veel spijt van heeft.
Haha mn zoektocht kan iig nu echt beginnen ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Nou leuk toch
Kamergenootje worden?
http://www.kamerburo.net en http://www.kamernet.nl zijn de enige twee die je nodig hebt, geen geld uitgeven aan andere sites.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha mn zoektocht kan iig nu echt beginnen ookheb er wel veeel zin in, nieuwe stad etc.
Rn borizz master forensica, criminologie en rechtspleging
die sited staan al in mn favorieten, al half jaar :p kamerner krijg ik.al mails vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.kamerburo.net en http://www.kamernet.nl zijn de enige twee die je nodig hebt, geen geld uitgeven aan andere sites.
Ik snap werkelijk niets van je postquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja het is gewoon echt dé master voor mij, al veel vakken op t gevied gevolgd en ik vind t vooral interessant en leuk. Net bij de voorlichting van Engelse track geweest, straks begint de Nederlandse, maar wordt de NLse want van Engelse is t heel onzeker of die in feb. kan beginnen, je hebt nul keuzeruimte en dus al met al heel weinig voordelen als nlse student, bij nlse master us ook veel Engelse literatuur, en bij Nlse hoef ik geen dure TOEFL test te doen
hey ongemanierde: dames gaan voor hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Je blijft van mijnj kamers op kamernet af!
Alhoewel, moet rond kerst weer verhuizen. Jij rond februari pas.
*ziet intro filmpjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha mn zoektocht kan iig nu echt beginnen ookheb er wel veeel zin in, nieuwe stad etc.
Rn borizz master forensica, criminologie en rechtspleging
Echt nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hey ongemanierde: dames gaan voor he
Vinden dames sowieso niet makkelijker kamers?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hey ongemanierde: dames gaan voor he
ja maar dat noemen ze dan peeskamersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vinden dames sowieso niet makkelijker kamers?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vinden dames sowieso niet makkelijker kamers?
rond de zomer tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef LieLie het volgende:
Hmpf. Heb 398 euro loonheffing betaald die ik helemaal niet had hoeven betalen![]()
Nouja, krijg ik die volgend jaar in één keer terug.
Wanneer in 2011 is dat eigenlijk?
Altijd heffingskorting toepassenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef LieLie het volgende:
Hmpf. Heb 398 euro loonheffing betaald die ik helemaal niet had hoeven betalen![]()
Nouja, krijg ik die volgend jaar in één keer terug.
Wanneer in 2011 is dat eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar dat noemen ze dan peeskamers
jaaa daaaag jij moest mij zonodig na apen door ook voor Maastricht te gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Je blijft van mijnj kamers op kamernet af!
2 dames = chaosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is een speciale categorie van aangeboden kamers die alleen meisjes erin willen hebben.raar, want zowel meisjes als jongens kunnen enorme sloddervossen zijn.
hey niet doen! wel eerder vinden, niet verhuizenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaaa daaaag jij moest mij zonodig na apen door ook voor Maastricht te gaanen ik kijk wel, wil best eerder verhuizen als ik n toffe kamer vind
Ik durf zelfs te wedden dat ik een grotere sloddervos ben dan meeste jongensquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is een speciale categorie van aangeboden kamers die alleen meisjes erin willen hebben.raar, want zowel meisjes als jongens kunnen enorme sloddervossen zijn.
Ja, maar omdat ik toen 2 contracten had moest ik dat bij één niet doen zei men.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Altijd heffingskorting toepassen
KamerS? Jij gaat jezelf klonen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Je blijft van mijn kamers op kamernet af!
volgens mij mag je maar 1 formulier heffingskorting invullen, bij de andere kan je het aan het eind van het jaar terugvragenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik toen 2 contracten had moest ik dat bij één niet doen zei men.
Wat dus niet waar is. Maar toen had het geen zin meer om het nog aan te passen omdat één van die contracten nu afloopt.
Ja, dat zeggen ze.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij mag je maar 1 formulier heffingskorting invullen, bij de andere kan je het aan het eind van het jaar terugvragen
(dacht ik)
Ow....dat wist ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze.
Maar als je niet boven de minimumgrens voor belasting uitkomt maakt dat niet uit. Dan mag het best bij 2 of 3 werkgevers toegepast worden. Ze adviseren het alleen niet omdat je bij bijvoorbeeld 0-uren contracten niet weet hoe veel je uiteindelijk gaat verdienen.
Heerlijk, heb ik niet het gevoel dat ik alles moet teruglezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef flying-dutchman het volgende:
wat gaan we trouwens langzaam in vergelijking met gister
dat heb ik dus ook! Maar ik kom dus helemaal niet over die grens heenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze.
Maar als je niet boven de minimumgrens voor belasting uitkomt maakt dat niet uit. Dan mag het best bij 2 of 3 werkgevers toegepast worden. Ze adviseren het alleen niet omdat je bij bijvoorbeeld 0-uren contracten niet weet hoe veel je uiteindelijk gaat verdienen.
En we praten hier veel te veel over geld, blut zijn etc. Ik krijg continue leen-bannersquote:
ik heb een fatboy zitzak... als dat ding word afgeleverd heb je een kuub doos in je gang staanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En we praten hier veel te veel over geld, blut zijn etc. Ik krijg continue leen-banners
Zitzak heb ik nog niet gehad hehe. Zitzak!
Zitzak. Ik wil een zitzakZit dat nou lekker, op zo'n zak?
Maar je kan nog steeds geen 2 uur weg hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef flying-dutchman het volgende:
wat gaan we trouwens langzaam in vergelijking met gister
tuurlijk wel, gewoon op je telefoon bij blijvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je kan nog steeds geen 2 uur weg hoor
Gebruk een longdrinkglas.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:09 schreef flying-dutchman het volgende:
goed dat ik nog even recept doorlees.... heb een deegroller nodig
straks maar ff snel langs blokker
Kan ook evt. met een ( schone) fles...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:09 schreef flying-dutchman het volgende:
goed dat ik nog even recept doorlees.... heb een deegroller nodig
straks maar ff snel langs blokker
Mijn telefoon heeft geen internetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon op je telefoon bij blijven
Kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
2 dames = chaos
2 heren = chaos
1 heer + 1 dame = stuk minder chaos
ofzo
Oh ja, maximaal 1 toch? Of gewoon allebei als je in totaal onder een bepaalde grens blijft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik toen 2 contracten had moest ik dat bij één niet doen zei men.
Wat dus niet waar is. Maar toen had het geen zin meer om het nog aan te passen omdat één van die contracten nu afloopt.
Wat is je budget?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaaa daaaag jij moest mij zonodig na apen door ook voor Maastricht te gaanen ik kijk wel, wil best eerder verhuizen als ik n toffe kamer vind
Nou, mijn kamergenoot (man) en ik konden er anders een enorme bende van makenquote:
Sloddervossen heb je altijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn kamergenoot (man) en ik konden er anders een enorme bende van maken
quote:
En twee andere mannen in huis die er ook een enorme bende van kunnen makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, die heeft nu FC die achter hem opruimt
Hier is het mooie postkantoor ook al wegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik stond trouwens net voor het postkantoor: postkantoor weg.
Blijkt nu in een ING filiaal ze zitten waar ze geen bubbelplastic meer hebben.![]()
Dan maar een krant kopen.
Altijd hetzelfde met die dingenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
. Stomme DigiD maar weer eens een nieuw ding aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |