Ja, maar dat soort trekjes varieren dus. Er zijn echter wel enkele kenmerken waar je gemiddelde man zijnde overduidelijk de voorkeur voor hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja je hebt deels gelijk. Maar toch: sommige mannen vallen op hyperslank, anderen op voller. Sommigen vallen op blond, anderen op donker. Etc.
Met de J was ik het al niet eens.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Met de J was ik het al niet eens.
Ik en dingen plannen?![]()
Ja, voor m'n studie, vanuit dat oogpunt had ik die test ook gemaakt, maar in het leven daarnaast totaal niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Tezz, waarom ben jijmakkelijk te herkennen ?
En dit is dus kut, want ik val op lange vrouwenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor mannen noem ik bijvoorbeeld dat hij langer moet zijn dan de vrouw. Op datingsite advertenties heb ik nog nooit gelezen dat een vrouw prefereert dat de man kleiner is dan zij. Is de vrouw 1.85m, dan moet de man het liefst 1.90m of hoger zijn (ivm hakken dragen).
Vanaf nu ben ik ENFPquote:
quote:They love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it.
Lange vrouwen of vrouwen die langer zijn dan jij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En dit is dus kut, want ik val op lange vrouwen![]()
Niet dat ik zelf kort ben ofzo, 1.86
Ik weet dat je gelijk hebt (heb zelfs wel eens wetenschappelijk onderzoek hiernaar gelezen) maar probeer toch eigenwijs te zijn en duidelijk te maken dat er wel degelijk nuances zijn in de definitie van 'mooi mens'.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort trekjes varieren dus. Er zijn echter wel enkele kenmerken waar je gemiddelde man zijnde overduidelijk de voorkeur voor hebt.
Ik noem bijvoorbeeld lang haar. Ben nog nooit een man tegengekomen die stekeltjeskortgeschoren haar mooier vindt bij vrouwen dan lang haar.
Voor mannen noem ik bijvoorbeeld dat hij langer moet zijn dan de vrouw. Op datingsite advertenties heb ik nog nooit gelezen dat een vrouw prefereert dat de man kleiner is dan zij. Is de vrouw 1.85m, dan moet de man het liefst 1.90m of hoger zijn (ivm hakken dragen).
Hele primaire, globale uiterlijkheden die vrijwel voor alle mensen vaststaan. Kleur haar etc. zijn details.
Gewoon lang. Langer is wat mij betreft geen probleem, als het maar niet té lang is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lange vrouwen of vrouwen die langer zijn dan jij?
ah zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat deze dame op Tezz lijkt.
Oh Nigella!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat deze dame op Tezz lijkt.
Na, ik zie idd soms mensen bij elkaar waarvan ik denk: komop, jullie kunnen elkaar toch niks vinden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt (heb zelfs wel eens wetenschappelijk onderzoek hiernaar gelezen) maar probeer toch eigenwijs te zijn en duidelijk te maken dat er wel degelijk nuances zijn in de definitie van 'mooi mens'.
Maar aan de andere kant, dit zijn wellicht excessen.
Omdat ik heel open ben. Ik post waar ik woon, er staat een foto van me in mijn fobo en ik heb het wel eens over mijn dochter. Bekenden zouden me er zo uitpikken. En daarnaast heet ik Tessa maar mijn vrienden noemen me Tes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Tezz, waarom ben jijmakkelijk te herkennen ?
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh Nigella!![]()
![]()
En nee Steer, ik lijk niet op haar. Jij denkt dat ik op haar lijk en dat wil je graag zo houden omdat je iedere keer als ik iets post Nigella voor je ziet !
1.85!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En dit is dus kut, want ik val op lange vrouwen![]()
Maar waar komt dat laatste vandaan? Voel je je dan ongemakkelijk bij een vrouw die zeg maar 1.91m is en dan ook nog hakken aan heeft? Of wat precies?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gewoon lang. Langer is wat mij betreft geen probleem, als het maar niet té lang is.
Dat heb ik ook. Ik vertel oook gewoon alles. Ik ga ondertussen ook met best veel fokkers omquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Omdat ik heel open ben. Ik post waar ik woon, er staat een foto van me in mijn fobo en ik heb het wel eens over mijn dochter. Bekenden zouden me er zo uitpikken. En daarnaast heet ik Tessa maar mijn vrienden noemen me Tes.
Jup. Goed onthouden. En de rij is lang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
1.85!![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik moest achteraan sluiten.
ben je 1,85 ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
1.85!![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik moest achteraan sluiten.
Ik zou Nigella en Tezz liever een 8.5 willen geven, 1.85 is duidelijk te laagquote:
Kijk ! Dan zijn we er, het Nigella-syndroom is bij deze verklaard!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na, ik zie idd soms mensen bij elkaar waarvan ik denk: komop, jullie kunnen elkaar toch niks vinden.Maar dan zien ze wat ik niet zie.
Trouwens, dat vind ik ook mooi aan een vrouw. Dat ik iets in haar zie wat anderen niet in haar zien.
Helaas ben ik er recentelijk achtergekomen dat dit een disfunctionaliteit van mij is, geassocieerd met dat mijn type graag de ' redder in nood' wil spelen en het vrouwtje door projectie leuker maakt dan ze is.
Ja, dan moet ik te ver omhoog, dat is ook niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar waar komt dat laatste vandaan? Voel je je dan ongemakkelijk bij een vrouw die zeg maar 1.91m is en dan ook nog hakken aan heeft? Of wat precies?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Maar nee, ik vind je echt op Nigella lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Mijn disfunctionaliteit is teveel bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na, ik zie idd soms mensen bij elkaar waarvan ik denk: komop, jullie kunnen elkaar toch niks vinden.Maar dan zien ze wat ik niet zie.
Trouwens, dat vind ik ook mooi aan een vrouw. Dat ik iets in haar zie wat anderen niet in haar zien.
Helaas ben ik er recentelijk achtergekomen dat dit een disfunctionaliteit van mij is, geassocieerd met dat mijn type graag de ' redder in nood' wil spelen en het vrouwtje door projectie leuker maakt dan ze is.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef Tezz het volgende:
[..]A-ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Hmm, bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mijn disfunctionaliteit is teveel bier
Wat ben je toch lief vanavond! Zit je weer aan de whiskey?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou Nigella en Tezz liever een 8.5 willen geven, 1.85 is duidelijk te laag
Nee, ik probeer spullen in te pakken en fokken tegelijk. Momenteel wint het fokken een beetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief vanavond! Zit je weer aan de whiskey?
Nigella is al 50 trouwens!!! Nou dat zou je haar echt niet geven, toch???quote:
Jij hebt een toiletpot in je slaapkamer staan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef rijsttafel het volgende:
hahaha ik gooide net een wc-papierpropje over m'n hoofd heen achter me in de wc![]()
![]()
![]()
Ja het gaat erg snel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Nieuw record, geloof ik. De 5e CUL SC van 1 dag.![]()
Wat zijn we toch populair, he?
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een toiletpot in je slaapkamer staan?
Ik laat een of andere test me niet vertellen wat ik benquote:
Ik 'doe' vrouwen van 35 die 185 cm lang zijn ook nog wel hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Tezz het volgende:
Nigella is al 50 trouwens!!! Nou dat zou je haar echt niet geven, toch???
En ik ben nog lang geen 50. Ik ben al 6 jaar 29!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Tezz het volgende:
Dat zeggen we allemaal, maar wel hebben allemaal onze letters onder onze naam staan, woehahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik laat een of andere test me niet vertellen wat ik ben
Maar 1 reactie mogelijk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik 'doe' vrouwen van 35 die 185 cm lang zijn ook nog wel hoor.
Trouwens Nigella is ook nog mijn doelgroep.
Wat zeg ik nou weer.
Golfer!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik 'doe' vrouwen van 35 die 185 cm lang zijn ook nog wel hoor.
Trouwens Nigella is ook nog mijn doelgroep.
Wat zeg ik nou weer.
ja vrouwen en de 30+quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja vrouwen en de 30+ze blijven voor altijd 29
Met mij in beeld op je pcquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe komt deze oude video nou opeens bovenin mijn Photobucket te staan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:03 schreef Tezz het volgende:
Steer en zijn ranzige traditioneel Japans ontbijtje...
Getrouwd ende zo... terwijl tijdens BB die Roel nog met Lieske heeft lopen zoenen en door die Linda gep**pt is.quote:
Gepocheerd ei 's ochtends?quote:
Maar wij mogen je Tezz noemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Tezz het volgende:
Omdat ik heel open ben. Ik post waar ik woon, er staat een foto van me in mijn fobo en ik heb het wel eens over mijn dochter. Bekenden zouden me er zo uitpikken. En daarnaast heet ik Tessa maar mijn vrienden noemen me Tes.
Ja komt dan wijsheid bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha...
Maar op een gegeven moment wordt dat genant en moeten we switchen naar de eeuwig 39....
Nee zonder gekheid, ik heb er totaal geen moeite mee om ouder te worden. Ben blij dat ik ouder word!
RAUW ei.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gepocheerd ei 's ochtends?
Oh men, ik zou over m'n nek gaan denk ik
Fijne nacht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja komt dan wijsheid bij
Maar ik ben slapenfijne nacht allemaal
Nog mooierquote:
Didoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef Tezz het volgende:
Shit, ik kan niet meer op haar naam komen. Dodi? Jodi? Shit. Ik val door de mand als bb-kijker (nou ja, selectief geheugen).
Sterker nog... rauw.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gepocheerd ei 's ochtends?
Oh men, ik zou over m'n nek gaan denk ik
truste!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja komt dan wijsheid bij
Salmonella a day keeps the docter away.quote:
Jammer van dat hoofdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje aandachts HOE'A
Trusten! Ik ga ook zo! Mijn man is jarig vandaag en hij ligt al te slapen, dus ik moet nog even lang zal ie leven voor hem zingen natuurlijk....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja komt dan wijsheid bij
Eerst slingers ophanen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Trusten! Ik ga ook zo! Mijn man is jarig vandaag en hij ligt al te slapen, dus ik moet nog even lang zal ie leven voor hem zingen natuurlijk....
Heel goedquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Ik ga er ook vandoor![]()
![]()
Weer veel te nutteloos geweest vandaag
Good night!quote:
PS. wil je die foto van mij van je fobo afhalen?quote:
??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
PS. wil je die foto van mij van je fobo afhalen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nigella en trusten aan iedereen. Ik werk het streamverslag wel bij.
ja graagquote:
ja graag mevrouwquote:
Stoppen met posten in mijn foboquote:
Woehaha jij reageert steeds! En ik wil altijd het laatste woord hebben!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Stoppen met posten in mijn fobo
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
ENFJ/ENFP flirt, dit kan lang duren.
Dat probleem heb ik nou altijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
ENFJ/ENFP flirt, dit kan lang duren.
neem het danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Woehaha jij reageert steeds! En ik wil altijd het laatste woord hebben!
Wat? Dat je eigenlijk je koude kaneelsoep op wilt eten, daarna Dexter wilt kijken en naar bed wil maar toch het laatste woord wil hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nou altijd.
precies dit .. elke week weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat? Dat je eigenlijk je koude kaneelsoep op wilt eten, daarna Dexter wilt kijken en naar bed wil maar toch het laatste woord wil hebben?
En ik ben moe. Maar ik wil het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
precies dit .. elke week weer
Nu is het opzich niet erg want ik heb morgen niets anders te doen dan stofzuigen en aan m'n ballen krabben, maar toch is het vervelend.
Bereid je dan maar voor op een nachtje doorhalen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik ben moe. Maar ik wil het laatste woord hebben.
Mijn wekker gaat om half negen trouwens. Dat is minder.
Nee hoor, want dan laat ik je winnen. Zo ben ik dan ook weer wel. En dan sta je bij me in het krijt (want ik liet je immers winnen) en dat zie ik graag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op een nachtje doorhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |