abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87355656
:')
pi_87355684
Even de laptop opgeruimd en alle documenten van de afgelopen 4 studiejaren weggegooid
Heb nu alweer spijt -O- wat als ik ze toch nog ooit nodig ga hebben (nog nooit nodig gehad maar goed.....)
pi_87355685
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En twee andere mannen in huis die er ook een enorme bende van kunnen maken :')
wee mij :D

Ging TARA bij jou weg verhuizen en ik: :o !! je hebt 2 kleuren vloerbedekking!
Had ik nog nooit gezien :D
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:07:08 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87355707
zie dat ik nog een wegwerp BBQ ven 30x40 cm heb :')

Straks stukje entrecote halen in het trappenhuis BBQ'en :9
Confidence through competence
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:07:39 #5
55709 Stereotomy
pi_87355725
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Even de laptop opgeruimd en alle documenten van de afgelopen 4 studiejaren weggegooid
Heb nu alweer spijt -O- wat als ik ze toch nog ooit nodig ga hebben (nog nooit nodig gehad maar goed.....)
NEEEEEEEEE

Wilde net naar buiten gaan met mijn studietroep. -O- Toch bewaren? -O-
pi_87355738
Ik heb mijn studiezooi weggegooid en nooit spijt van gehad!
pi_87355744
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

NEEEEEEEEE

Wilde net naar buiten gaan met mijn studietroep. -O- Toch bewaren? -O-
Heb jij het de afgelopen jaren nog nodig gehad?
pi_87355747
Ik bewaar altijd de dingen die ik niet nodig heb :') !!
pi_87355773
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn studiezooi weggegooid en nooit spijt van gehad!
Ja maar ik moet nog 2 jaar studeren.........
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:09:41 #10
55709 Stereotomy
pi_87355776
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb jij het de afgelopen jaren nog nodig gehad?
Nee :') :')

Kijk maar stel he, Tezz' moeder had bijv het mannetje en vrouwtje van haar trouwtaart bewaard, die kon ze weer gebruiken bij de mezze die Tezz had gemaakt ter ere van hun x jarig huwelijk :') Dus :')
pi_87355790
Vers brood :9 Hagelslag :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87355794
Ik hen voor bachelordiploma portfolio moeten maken met al mijn papers ed
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:11:21 #13
55709 Stereotomy
pi_87355809
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar ik moet nog 2 jaar studeren.........
Dat dus een beetje. Maar ik heb op zich m'n bachelor al... gaat om bachelorspullen, die ik evt. nodig kan hebben bij m'n afstuderen :? :?

(eigenlijk kraam ik onzin uit, ik ga ze weggooien...) Of toch bewaren in het washok -O-
pi_87355850
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat dus een beetje. Maar ik heb op zich m'n bachelor al... gaat om bachelorspullen, die ik evt. nodig kan hebben bij m'n afstuderen :? :?

(eigenlijk kraam ik onzin uit, ik ga ze weggooien...) Of toch bewaren in het washok -O-

Gewoon weggooien!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:15:09 #15
55709 Stereotomy
pi_87355873
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon weggooien!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha :P

Zal de totaal niet relevante vakken weggooien. De biomechanische vakken zal ik bewaren, aangezien het daar over gaat in m'n afstuderen.
pi_87355905
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Haha :P

Zal de totaal niet relevante vakken weggooien. De biomechanische vakken zal ik bewaren, aangezien het daar over gaat in m'n afstuderen.
Slim :D
Ik heb de papierenversies allemaal nog wel ergens op zolder liggen, als ik uit huis ga mogen die ook wel weg
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:21:25 #17
55709 Stereotomy
pi_87355994
Victor Hugo's Notre Dame de Paris, Secret History van Donna Tartt en Het bankje in het Park van De Jong gaan in de doos. :7
pi_87356134
Hoi Liefjens, wat een zalig weer! *O* vanmorgen lekker hardgelopen (ging lekker ), net wat boodschapjes gedaan (nieuwe sportbroek voor Pilates bij de decathlon (goedkoop!) en een matje voor thuis oefeningen (ik ga killer abs kweken natuurlijk 8-) , nee geintje, hoef geen platte buik als mijn buikspieren maar sterker worden).... lekker broodje kaas hesp gegeten en nu ga ik zo lekker in t zonnetje lezen. vanavond eten we lekker nachos con todo :9 en heb net een heel mooi stuk tonijn gehaald bij de plaatselijke visboer, Wat een vervelende dag :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87356156
Wanneer mijn nagels klaar zijn dan ga ik je voorbeeld volgen DE!
Eerst even in het zonnetje lezen en daarna nog een keertje hardlopen (maar moet wachten tot mijn nagels weer echt droog zijn anders krijg ik mijn sportbh nooit aan _O- ik ben zo goed in plannen)
pi_87356168
niet weggooien. Wel in dozen doen en bij je ouders stallen :P

want zoals MeMo zegt je kan ht straks nog even nodig hebben. Na 5 jaar klaar te zijn kunnen die dozen natuurlijk ongeopend bji het vuil. De boeken heb ik natuurlijk wel los bewaard en die gaan niet weg.
pi_87356169
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer mijn nagels klaar zijn dan ga ik je voorbeeld volgen DE!
Eerst even in het zonnetje lezen en daarna nog een keertje hardlopen (maar moet wachten tot mijn nagels weer echt droog zijn anders krijg ik mijn sportbh nooit aan _O- ik ben zo goed in plannen)
oh ja handig. Goeie sportbeha's zitten lekker maar je moet jezelf er wel in persen met een schoenlepel :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87356186
Hier toch een luilakkenweekend, gister gezellig uit eten geweest met collega's en nu ga ik zo maar eens douchen - we hebben de hele ochtend afleveringen The #1 Ladies' Detective Agency gekeken in bed :D Superleuke serie, dat wel :Y

Ik heb ook wel trek in nachos trouwens, eens zien of ik dat voor morgen op het menu krijg :9
pi_87356187
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens, wat een zalig weer! *O* vanmorgen lekker hardgelopen (ging lekker ), net wat boodschapjes gedaan (nieuwe sportbroek voor Pilates bij de decathlon (goedkoop!) en een matje voor thuis oefeningen (ik ga killer abs kweken natuurlijk 8-) , nee geintje, hoef geen platte buik als mijn buikspieren maar sterker worden).... lekker broodje kaas hesp gegeten en nu ga ik zo lekker in t zonnetje lezen. vanavond eten we lekker nachos con todo :9 en heb net een heel mooi stuk tonijn gehaald bij de plaatselijke visboer, Wat een vervelende dag :7
Ik hoor het al :9 Vervelend *O*

Ik heb nog een paar boterhammetjes met hagelslag gemaakt :9 :@ En straks de Steer-wraps :o :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87356205
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb nog een paar boterhammetjes met hagelslag gemaakt :9 :@ En straks de Steer-wraps :o :9
wat voor seasoning gebruik je over een steer?
pi_87356232
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

niet te veel zondigen hé P? dan is het namelijk geen zondigen meer ;)

wraps zijn lekker :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')