wee mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En twee andere mannen in huis die er ook een enorme bende van kunnen maken
NEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Even de laptop opgeruimd en alle documenten van de afgelopen 4 studiejaren weggegooid
Heb nu alweer spijtwat als ik ze toch nog ooit nodig ga hebben (nog nooit nodig gehad maar goed.....)
Heb jij het de afgelopen jaren nog nodig gehad?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
Wilde net naar buiten gaan met mijn studietroep.Toch bewaren?
Ja maar ik moet nog 2 jaar studeren.........quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn studiezooi weggegooid en nooit spijt van gehad!
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb jij het de afgelopen jaren nog nodig gehad?
Dat dus een beetje. Maar ik heb op zich m'n bachelor al... gaat om bachelorspullen, die ik evt. nodig kan hebben bij m'n afstuderenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog 2 jaar studeren.........
Gewoon weggooien!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dus een beetje. Maar ik heb op zich m'n bachelor al... gaat om bachelorspullen, die ik evt. nodig kan hebben bij m'n afstuderen![]()
![]()
(eigenlijk kraam ik onzin uit, ik ga ze weggooien...) Of toch bewaren in het washok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon weggooien!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal de totaal niet relevante vakken weggooien. De biomechanische vakken zal ik bewaren, aangezien het daar over gaat in m'n afstuderen.Confidence through competence
Slimquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha
Zal de totaal niet relevante vakken weggooien. De biomechanische vakken zal ik bewaren, aangezien het daar over gaat in m'n afstuderen.
oh ja handig. Goeie sportbeha's zitten lekker maar je moet jezelf er wel in persen met een schoenlepelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer mijn nagels klaar zijn dan ga ik je voorbeeld volgen DE!
Eerst even in het zonnetje lezen en daarna nog een keertje hardlopen (maar moet wachten tot mijn nagels weer echt droog zijn anders krijg ik mijn sportbh nooit aanik ben zo goed in plannen)
Ik hoor het alquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens, wat een zalig weer!vanmorgen lekker hardgelopen (ging lekker ), net wat boodschapjes gedaan (nieuwe sportbroek voor Pilates bij de decathlon (goedkoop!) en een matje voor thuis oefeningen (ik ga killer abs kweken natuurlijk
, nee geintje, hoef geen platte buik als mijn buikspieren maar sterker worden).... lekker broodje kaas hesp gegeten en nu ga ik zo lekker in t zonnetje lezen. vanavond eten we lekker nachos con todo
en heb net een heel mooi stuk tonijn gehaald bij de plaatselijke visboer, Wat een vervelende dag
wat voor seasoning gebruik je over een steer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het alVervelend
Ik heb nog een paar boterhammetjes met hagelslag gemaakt![]()
En straks de Steer-wraps
![]()
niet te veel zondigen hé P? dan is het namelijk geen zondigen meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het alVervelend
Ik heb nog een paar boterhammetjes met hagelslag gemaakt![]()
En straks de Steer-wraps
![]()
klinkt lekker een luilakkenweekendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
Hier toch een luilakkenweekend, gister gezellig uit eten geweest met collega's en nu ga ik zo maar eens douchen - we hebben de hele ochtend afleveringen The #1 Ladies' Detective Agency gekeken in bedSuperleuke serie, dat wel
Ik heb ook wel trek in nachos trouwens, eens zien of ik dat voor morgen op het menu krijg
Wat een eer voor Victor Hugo dat ie samen met De Jong in een doos mag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Victor Hugo's Notre Dame de Paris, Secret History van Donna Tartt en Het bankje in het Park van De Jong gaan in de doos.
Als hij maar geen doodschop krijgtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een eer voor Victor Hugo dat ie samen met De Jong in een doos mag.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Victor Hugo's Notre Dame de Paris, Secret History van Donna Tartt en Het bankje in het Park van De Jong gaan in de doos.
Daar is het ook wel het weer voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga een ommetje doen op het strand, mss krijg ik dan hetzelfde als wat broer Tav overkwam
heerlijk zo dichtbij t strand wonen op deze dagenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga een ommetje doen op het strand, mss krijg ik dan hetzelfde als wat broer Tav overkwam
Geenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat voor seasoning gebruik je over een steer?
Zondigenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet te veel zondigen hé P? dan is het namelijk geen zondigen meer
wraps zijn lekker
8 boterhammen? of 8 korrels hagelslag?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZondigenNou...de eerste vier waren gewoon lunch
Die andere vier was het zondigen
Is ook lekker. De zee en het strand zo vlakbij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk zo dichtbij t strand wonen op deze dagen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef TAV74 het volgende:
Zo, via een omweg naar mijn ouders gelopen met Sam, daar koffie gedronken en even wat goede daden verricht op ict gebied en nu weer terug. Zonnetje en buitenlucht zijn goed voor je humeur, kon ik wel gebruiken.
Nu even flink Porcupine Tree op flink volume en daarna lekker lezen
Jij onthoudt echt altijd alles he. Hoe doe je dat toch?? Ik wil ook zo'n fotografisch geheugen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee![]()
Kijk maar stel he, Tezz' moeder had bijv het mannetje en vrouwtje van haar trouwtaart bewaard, die kon ze weer gebruiken bij de mezze die Tezz had gemaakt ter ere van hun x jarig huwelijkDus
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
8 boterhammen? of 8 korrels hagelslag?
Joodse penicillinequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ook lekker. De zee en het strand zo vlakbij.![]()
Maar ik ga dit keer toch niet mee met B.
Ben bezig kippensoep te brouwen in de hoop dat ik daarna mijzelf iets beter ga voelen.
Ook een beter humeur nodig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hij vind je gewoon al een chick!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef freecell het volgende:
Pest je peuter! Doe de rode dop op de blauwe stift enz.
Resultaat een jochie dat mompelend en mopperend de goede doppen er weer op doet![]()
Resultaat 2: zegt tegen mij: ga maar naar huis kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |