Gewoon akkoord gaan met een naam en in week 38/39 zeggen dat je toch een andere naam wilt. En dan zit er haast bij en dan hoef je maar een weekje vol te houden aan jouw naam.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man en ik kunnen het maar niet eens worden over de naam van de baby...![]()
![]()
![]()
(zonet zoveelste frustrerende gesprek gehad)
Isabel. Maar de isa's, isabella's, isabelle's vliegen je om de oren de laatste tijd. Opeens vond ik het stom, een hype-naam leek het wel. En toen werd leia(van orea) geboren en toen wist ik het zeker. Ik wilde gewoon de naam die ik in week 20 al had geopperd. M. vond de naam te Arabisch. Lekker belangrijk, we wonen toch in een turkenbuurt, integratie. De naam is gewoon supermooi, klaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tico jij bent evilWelke naam hadden jullie trouwens eerst?
Son, heb je haast?
Wow, tienquote:Op zondag 10 oktober 2010 08:53 schreef Suzanna het volgende:
Mijn zus is vandaag bevallen van haar 10e kind, een dochter. Zij was ongeveer tegelijk met mij uitgerekend (4 dagen eerder). Juliette Rose Marie (ze wonen in Frankrijk).
Ze hebben nu 5 jongens, 5 meisjes, 10 kinderen in totaal, en de laatste is geboren op 10-10- 2010. Toch leuk![]()
...
Wij zijn precies op hetzelfde punt beland... We hebben nog 3 opties (2 zijn varianten van elkaar), maar we komen er nog niet uit. We moeten toch echt gaan opschieten nu, nu de 37 weken al bereikt zijn! Zelfs ideetjes als even datum de ene en oneven datum de andere naam zijn al voorbij gekomenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man en ik kunnen het maar niet eens worden over de naam van de baby...![]()
![]()
![]()
(zonet zoveelste frustrerende gesprek gehad)
Wat een lekker bekkiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Geeft nix hoor, ik ben me er (nu) van bewust dat het geen schoonheid was.
Het is redelijk goedgekomen:
[ afbeelding ]
Hier sluit ik mij bij aan! Wat vervelend dat ze je een beetje afscheepten zegquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
KJ, succes. Ik hoop dat alles goed is met Ilse!
Ik voel me echt precies hetzelfde en houd me maar voor, dat vrouwen zoals wij nu, vaak snellere bevalling hebben. Het is echt soms om wanhopig van te worden he? Ik gisteren van 19:00 tot een uurtje of 0:00 elke 5 minuten harde buiken die echt wel venijnig waren, maar niet in sterkte toenamen en dan weer stoppen. Z frustrerend en vermoeiend. En dan ga je toch na een uurte of 2 twijfelen of het nou toch echt zo ver zou zijn. Blehquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:54 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik dacht voor even dat het hier echt 10-10 ging worden. Vanaf 1 uur vannacht tot vanmorgen rond 7 uur weer voor weeën gehad. Ze deden best pijn en kwamen toch wel regelmatig, helaas nu alles weer afgezwakt![]()
Ik snap dat mensen zeggen dat het er wel iets gebeurd maar het voelt alsof mijn lichaam me voor de gek houdt doordat het steeds stopt. Bleh, mja we wachten maar af!
Succes in het zkh Kaatje! Hopelijk niets ernstigs!
Ik kreeg van de apotheek gewoon eigen merk mee. En als het in de bijsluiter staat dat je het mag gebruiken zou ik het zeker gebruiken als ik jou was. Hoesten is kut.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:20 schreef -Nienna- het volgende:
Succes KJ!
Ik heb weer een vraagje: hoe zit het met hoestdrank en zwanger zijn? Ik heb hier Bisolvon staan, volgens de bijsluiter mag het gebruikt worden tijdens een zwangerschap. Ervaringen...??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |