Waarop ik hem sloot met:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:33 schreef Suzanna het volgende:
Zo, gisteravond wat gerommel, buikpijn, voorweeën en krampjes, maar het is nu allemaal weer rustig.
Ik zat vanochtend heerlijk met twee dochters op de bank (we hebben zo'n stoel met brede leuningen waardoor ze half op schoot, half op de stoel konden zitten met een deken over ons drieën heen, heerlijk) en toen zei Emma ineens: mama, je t-shirt is nat! Was mijn éne borst gaan lekken. Sta je toch raar te kijken als vierjarige...maar gelukkig vonden ze mijn uitleg wel afdoende.
Ik heb gelukkig wat 'hulptroepen' kunnen inschakelen voor volgende week (onze school heeft een week extra herfstvakantie, ingaande volgende week) dankzij een lieve vriendin en een vrienden-netwerk, en de meiden zullen zich niet vervelen volgende week.
Af en toe kunnen ze ergens een dagje spelen, erg leuk voor ze. En soms ook wel rustig voor mij... want elke dag twee uur of langer in de speeltuin, fietstochtjes, etc. gaan je wel opbreken als je hoogzwanger bent. Daarnaast nog al het huishouden, de was, etc. en dan krijg je wel 'gerommel' (maar niks échts...).
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:43 schreef DJMO het volgende:
Fijn dat je wat ontlast wordt suzanna! En dat lekken met een kind tegen je aan, had ik vanmorgen vroeg in bed. Jan was half wakker geworden, dus had 'm bij me gelegd, maar na tien minuten ofzo begon hij te draaien dus ik legde m terug in z'n ledikantje, en kruip zelf ook weer terug. ineens een (wat grotere) natte plek op m'n shirt
je steekt elkaar aan hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Nienna, ik zou me niet zo'n heel erge zorgen maken over dat zout. Als je het bij een baby ook mag gebruiken, waarom dan niet een zwangeruoor de rest ook op je eten met zout.
En xylometazoline zou ik gewoon voor de nacht gebruiken, als noodgeval. Dan slaap je tenminste en dan hoef je je geen zorgen te maken over te hoge dosis o.i.d.
Kamillethee stomen kan ook helpen!
DJMO - zou het dan aan de kinderen liggen?
neusspray is ook niks anders dan gewoon zout opgelost in waterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat werkt het zelfde als met neusspray dus.
Niet als je grote slokken met een kopje via je neus naar binnen slurpt, hoor. Dan krijg je zoveel binnen, dat het meteen via je keel weer naar buiten komt. Zo spoel je de boel dus echt goed door, veel beter dan met een spraytje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat werkt het zelfde als met neusspray dus.
je kan natuurlijk een naturel opzet makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef Jeetjejom het volgende:
pfff, geboortekaartjes, het lijkt nog zo ver weg, maar van de andere kant wil ik wel het zo snel mogelijk gehad hebben (vandaag de namen maar weer eens veranderd), maar het lijkt me dat ik pas ga beginnen als we weten of het een jongens- of meisjeskaartje moet worden!
Oh Huup, het lijkt me heerlijk om alles met 34 weken af te hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Haha Jeetjejomja ik zit ook een beetje in een niemandsland wat dat betreft. Enerzijds denk ik steeds van oh joh! nog tijd zat man!
Maar anderzijds pfoe, morgen ben ik "al" 23 weken, het kaartje moet nog helemaal, het kamertje moet nog geverfd en laminaat en gordijnen etc. er moet nog een eerste pakje uitgezocht worden, gezag en erkennen moet nog geregeld worden. Hmm. B. gaat straks voor 2 weken weg en eer dat hij terug is ben ik alweer 26 weken. Dan klinkt het toch ineens wel weer kort dag aangezien de neuroot in mij alles met 34 weken geregeld en af wil hebben.
So much to do!
De tijd glipt echt door mn vingers heb ik het idee deze keer.
haha ja ik moet uitkijken want het zou me zomaar kunnen gebeuren dat ik straks 'ineens' 34 weken benquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh Huup, het lijkt me heerlijk om alles met 34 weken af te hebben. Bij de tweede zeangerschap moest ik toen zo ongeveer nog met alles beginnen.
ik wil het kamertje ook voor de 34 weken af hebben. Zal dit keer ook wel lukken, maar ik ben ook "al" 18 weken (goh, dat tijd als zand door vingers verhaal komt me bekend voor) en ik moet nog vijf nachtjes slapen voor ik de sleutel krijg van m'n huisjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Haha Jeetjejomja ik zit ook een beetje in een niemandsland wat dat betreft. Enerzijds denk ik steeds van oh joh! nog tijd zat man!
Maar anderzijds pfoe, morgen ben ik "al" 23 weken, het kaartje moet nog helemaal, het kamertje moet nog geverfd en laminaat en gordijnen etc. er moet nog een eerste pakje uitgezocht worden, gezag en erkennen moet nog geregeld worden. Hmm. B. gaat straks voor 2 weken weg en eer dat hij terug is ben ik alweer 26 weken. Dan klinkt het toch ineens wel weer kort dag aangezien de neuroot in mij alles met 34 weken geregeld en af wil hebben.
So much to do!
De tijd glipt echt door mn vingers heb ik het idee deze keer.
en een compromis? een dubbele naam, waarvan er één van jou is, en de ander van hem?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man en ik kunnen het maar niet eens worden over de naam van de baby...![]()
![]()
![]()
(zonet zoveelste frustrerende gesprek gehad)
Ik ken hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man en ik kunnen het maar niet eens worden over de naam van de baby...![]()
![]()
![]()
(zonet zoveelste frustrerende gesprek gehad)
Hihi...ze kijkt alsof ze écht niet blij was dat ze gekiekt wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Ohw Suzanne, wat vervelend..... Heb je al in het namentopic inspiratie proberen op te doen? En komen jullie namen helemaal niet bijelkaar in de buurt, of zijn het details?
Tja, een naturelgeboortekaartje, ik weet het niet. Ik weet gewoon helemaal niet wat ik wil! En ik wil absoluut geen foto op het geboortekaartje (Jorja was zooooo lelijk, moet er niet aan denken dat zoiets op haar geboortekaartje had gestaan en ja ik heb bewijs:
[ afbeelding ]
Geeft nix hoor, ik ben me er (nu) van bewust dat het geen schoonheid was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:20 schreef Tally het volgende:
SorryToen ik die foto zag moest ik lachen en dacht ik aan Lord of the Rings: My precious , van Smeagol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |