Wat een lekker bekkiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Geeft nix hoor, ik ben me er (nu) van bewust dat het geen schoonheid was.
Het is redelijk goedgekomen:
[ afbeelding ]
Hier sluit ik mij bij aan! Wat vervelend dat ze je een beetje afscheepten zegquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
KJ, succes. Ik hoop dat alles goed is met Ilse!
Ik voel me echt precies hetzelfde en houd me maar voor, dat vrouwen zoals wij nu, vaak snellere bevalling hebben. Het is echt soms om wanhopig van te worden he? Ik gisteren van 19:00 tot een uurtje of 0:00 elke 5 minuten harde buiken die echt wel venijnig waren, maar niet in sterkte toenamen en dan weer stoppen. Z frustrerend en vermoeiend. En dan ga je toch na een uurte of 2 twijfelen of het nou toch echt zo ver zou zijn. Blehquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:54 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik dacht voor even dat het hier echt 10-10 ging worden. Vanaf 1 uur vannacht tot vanmorgen rond 7 uur weer voor weeën gehad. Ze deden best pijn en kwamen toch wel regelmatig, helaas nu alles weer afgezwakt![]()
Ik snap dat mensen zeggen dat het er wel iets gebeurd maar het voelt alsof mijn lichaam me voor de gek houdt doordat het steeds stopt. Bleh, mja we wachten maar af!
Succes in het zkh Kaatje! Hopelijk niets ernstigs!
Ik kreeg van de apotheek gewoon eigen merk mee. En als het in de bijsluiter staat dat je het mag gebruiken zou ik het zeker gebruiken als ik jou was. Hoesten is kut.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:20 schreef -Nienna- het volgende:
Succes KJ!
Ik heb weer een vraagje: hoe zit het met hoestdrank en zwanger zijn? Ik heb hier Bisolvon staan, volgens de bijsluiter mag het gebruikt worden tijdens een zwangerschap. Ervaringen...??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |