abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87379917
Hoe zou t eigenlijk met Barbabientje zijn?

Hier alles goed, had 10-10 wel leuk gevonden, maar t zit er niet in gok ik. 't zal nog wel even duren, heb nog niks van voorwerk oid.
*poef* nu is het weg
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:22:18 #77
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_87380637
hahaha Hik dat Friends filmpje is geniaal!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:24:41 #78
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87380699
Hik en Silmarwen, nog even volhouden hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:37:42 #79
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_87381070
Laatste loodjes wegen altijd het zwaarst ;) even volhouden dames.

Hier alles oke, vandaar het niet altijd reageren (maar wel alles lezen).
Beetje last van bekken, en mijn buik groeit heel snel, ben nu al bijna even dik als bij de andere twee aan het einde volgens mij. En nu moet ik nog wel even...

Kamertje is heir voorlopig nog niet klaar, eerst maar eens onze slaapkamer afmaken waar ik in wil bevallen...
pi_87382339
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:13 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Geeft nix hoor, ik ben me er (nu) van bewust dat het geen schoonheid was.

Het is redelijk goedgekomen:
[ afbeelding ]
Wat een lekker bekkie O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:32:18 #81
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87382467
Bedankt voor alle lieve woorden, al zijn ze van onbekenden, ze doen me goed :*
Oude (on)bekende.
pi_87383681
Aan het wachten op de vk, Ilse was vrijdag nog enorm actief, gister erg weinig gevoeld. Hoopte dat het vandaag weer normaal zou zijn. Maar niet dus. Bij elke afspraak zegt de vk dat ik echt noet bellen als ik me zorgen maak, en nu dus maar gedaan. Had een beetje het gevoel afgescheept te worden, maar ze komt nu wel langs. Hartje luisteren en daarna naar het ziekenhuis voor een ctg.
*poef* nu is het weg
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:39:16 #83
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87384204
Mevr Mus, ook van mij eel sterkte.

Net weer twee smsjes van mensen die opmerken dat 10-10 toch wel een heel mooie datum is. Tja. En nu? :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87384423
Ja eh persen Hik! dat snap je toch? Als zij zeggen dat het een mooie datum is dan moet t maar hè. Gewoon alvast beginnen met persen :% :%

:')
nee het is vast heus lief bedoelt maar je kunt er geen hol mee zulke smsjes/mailtjes/praatjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87384476
Oooopen van onderen!
pi_87384536
KJ, succes. Ik hoop dat alles goed is met Ilse!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87384597
Ik dacht voor even dat het hier echt 10-10 ging worden. Vanaf 1 uur vannacht tot vanmorgen rond 7 uur weer voor weeën gehad. Ze deden best pijn en kwamen toch wel regelmatig, helaas nu alles weer afgezwakt -O-
Ik snap dat mensen zeggen dat het er wel iets gebeurd maar het voelt alsof mijn lichaam me voor de gek houdt doordat het steeds stopt. Bleh, mja we wachten maar af!

Succes in het zkh Kaatje! Hopelijk niets ernstigs!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87384601
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
KJ, succes. Ik hoop dat alles goed is met Ilse!
Hier sluit ik mij bij aan! Wat vervelend dat ze je een beetje afscheepten zeg :{ .
pi_87386768
Succes KJ!

Ik heb weer een vraagje: hoe zit het met hoestdrank en zwanger zijn? Ik heb hier Bisolvon staan, volgens de bijsluiter mag het gebruikt worden tijdens een zwangerschap. Ervaringen...??
pi_87386846
Dé tip van mijn verloskundige om de weeën op gang te brengen: ga naar een goede film.

Je bent dan even minder bezig met 'wachten op', waardoor je lichaam zich beter kan ontspannen en dat heb je juist nodig om de weeën te laten starten.
Thuis een film kijken werkt niet omdat je dan toch overal babyspul ziet en afspreken met vriendinnen leidt er ook maar toe dat je vooral over de bevalling/baby praat. Ga bij voorkeur wel naar de film met lief of iemand anders die snel en adequaat kan handelen voor het geval dat. Maar dat 'voor het geval dat' is waarschijnlijk niet nodig, want een bevalling gaat in het algemeen ook weer niet zó snel :P . En probeer (...) dan om je tijdens de film ook echt op het verhaal te concentreren en niet steeds bezig te zijn met wat er allemaal zou kunnen gebeuren.

Bij mij werkte het als een trein.... :)

[ Bericht 28% gewijzigd door femmeChantal op 10-10-2010 16:30:32 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:30:24 #91
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87387008
Je kan het kind er ook nog zelf even uitsnijden, als je daar behoefte aan hebt.... Is wel niet zo charmant voor later, en het is nogal gepriegel en lastig zelf te doen, ook bloedverlies kan wel de spuigaten uitlopen, maar he, een 10-10-10 kind, daar kan niets tegenop.... Gegarandeerd een toppertje!

Kaatje, goed dat je gebeld hebt hoor, al zou ik zelf ook wel een zelfde gevoel ehbben, volgens mij. Hopen dat ze je kunnen geruststellen, en ligt kind gewoon lekker te chillen... :)

Nienna, ik doe niet zo moeilijk bij hoestdrank ed, als het in de bijsluiter staat, en je niet van plan om het een vast onderdeel van je dieet te laten zijn, dan zou ik het gewoon nemen... Verder geen ervaring ofzo...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:35:36 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87387146
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:54 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik dacht voor even dat het hier echt 10-10 ging worden. Vanaf 1 uur vannacht tot vanmorgen rond 7 uur weer voor weeën gehad. Ze deden best pijn en kwamen toch wel regelmatig, helaas nu alles weer afgezwakt -O-
Ik snap dat mensen zeggen dat het er wel iets gebeurd maar het voelt alsof mijn lichaam me voor de gek houdt doordat het steeds stopt. Bleh, mja we wachten maar af!

Succes in het zkh Kaatje! Hopelijk niets ernstigs!
Ik voel me echt precies hetzelfde en houd me maar voor, dat vrouwen zoals wij nu, vaak snellere bevalling hebben. Het is echt soms om wanhopig van te worden he? Ik gisteren van 19:00 tot een uurtje of 0:00 elke 5 minuten harde buiken die echt wel venijnig waren, maar niet in sterkte toenamen en dan weer stoppen. Z frustrerend en vermoeiend. En dan ga je toch na een uurte of 2 twijfelen of het nou toch echt zo ver zou zijn. Bleh
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:59:52 #93
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_87387863
K was vanochtend mn zwangerschapskaart aan het vergelijken met mn beste vriendin. En opeens zie ik in het opmerkingen veld staan dat ik in mei een miskraam en curretage heb gehad. Volgens mij is dat bij de verkeerde persoon erin gezet. Wel irritant eigenlijk. Dus moeten ze er volgende keer maar weer even uithalen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:49:23 #94
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87389441
Tja, sorry meiden, ik denk dat mijn zus jullie gewoon vóór is geweest. De datum is al geclaimd :P
pi_87389995
Ik ga morgen mijn laatste week in voor verlof! Vrijdag is mijn laatste werkdag *O* *O*
Als ik had geweten hoe het zou zijn had ik wel gekozen voor stoppen met 34 weken ipv 36 -O-

Ik ga de 18e naar het theater! Ik moet dus echt de 18e halen :D
(al hebben we er rekening mee gehouden dat ik niet kan en dan gaat mijn mama alleen met de dame)

Ik slaap zo slecht, zoveel maagzuur ik klaag me suf :') :@
Maar ik vind het met kind niet zwaarder dan zonder eigenlijk :N
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:09:21 #96
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87390100
Pvoesss, valt er niks te doen aan dat maagzuur? Iets hoger met je hoofd, rennies, ander spul, glas melk, vroeger avondeten...? Vervelend lijkt het me :(
pi_87390279
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:20 schreef -Nienna- het volgende:
Succes KJ!

Ik heb weer een vraagje: hoe zit het met hoestdrank en zwanger zijn? Ik heb hier Bisolvon staan, volgens de bijsluiter mag het gebruikt worden tijdens een zwangerschap. Ervaringen...??
Ik kreeg van de apotheek gewoon eigen merk mee. En als het in de bijsluiter staat dat je het mag gebruiken zou ik het zeker gebruiken als ik jou was. Hoesten is kut.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87390416
Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis, echo en ctg waren goed. Ik moet morgen weer terug voor nog een ctg. Ik ben nu iig wel gerustgesteld.
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 oktober 2010 @ 18:57:05 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87391496
ik plaats toch net een reactie? :?

Fijn dat je gerustgesteld bent KJ!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:31:16 #100
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87392704
kj, fijn te horen dat alles in orde was en dat je nu wat geruster bent.
Ik heb eigenlijk niet veel te melden verder......
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')