Ik was het iig niet, ken t niet. Maar wel n goeie dus? Zet ik die op de lijstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:10 schreef Frag_adder het volgende:
Ik had hetzelfde probleem (vorige week), al was ziggo zo lief mij al binnen een week internet te geven. Ik heb het hier uitgehouden met Akagi waar ik nu bijna mee klaar ben. Tis echt een aanrader, al ben ik vergeten wie mij die hier weer had aangeraden, kan goed dat je het zelf was
Ja tis een erg goede serieuze serie, over majohng, maar laat dat je niet afschrikken hijs echt de moeite! Al moest ik wel even 10 minuten wennen aan de artstylequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:16 schreef .Cake. het volgende:
Ik was het iig niet, ken t niet. Maar wel n goeie dus? Zet ik die op de lijst
Misschien was ik het welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja tis een erg goede serieuze serie, over majohng, maar laat dat je niet afschrikken hijs echt de moeite! Al moest ik wel even 10 minuten wennen aan de artstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen dank!Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hikaru no Go stond ook in mn MAL lijstje, misschien nu idd een goed moment om binnen te halenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:34 schreef wdn het volgende:
Misschien was ik het wel
Andere anime met japanse games:
Hikaru no go (go)
Legendary Gambler Tetsuya (mayjong)
Sion no Ou (shougi) is meer een detective/suspence; gaat over een meid Sion die niet meer kan praten nadat ze wat heeft meegemaakt maar daardoor/ondanks dat geweldig is met shougi.
Saki (mayjong)
... en bedankt voor het herinneren aan akagi. Had die gedownload maar per ongeluk mijn desktop leeggegooid en niet meer aan gedacht
75 ja en je vliegt er doorheenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hikaru no Go stond ook in mn MAL lijstje, misschien nu idd een goed moment om binnen te halenmaak ik er een soort thema van
Bedankt iig voor de suggesties tot nu toe!
EDIT: w00t?! Hikaru no Go 75 eps?
qft!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
als je Hikaru no Go nog niet gezien hebt faal je echt hard
Death note en FMA op je to watch list hebben staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:51 schreef lelouch het volgende:
Series als Death Note en FMA staan op je to-watch-list?
Dan is dit een mooie kans om daar verandering in te brengen
idd death note is troep, en brotherhood is cooler. weg met die zooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Death note en FMA op je to watch list hebben staan
En bedankt!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
echt welquote:
Suggereren dat ik niet de meest ownende persoon op dit hele forum ben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
Wij samen dan. Heb hem ook niet gezienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Suggereren dat ik niet de meest ownende persoon op dit hele forum ben.
Maarrrr... als ik m nog niet gezien heb, hoe zou ik moeten weten dat datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
Death note en FMA op je to watch list hebben staan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
Mja, ik heb dan ook archeologie gestudeerd, niet echt een keiharde wetenschapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef wdn het volgende:
.Cake. een beetje wetenschapper zou beginnen met #1000 anime van de top 1000 en dan naar #1 werken. Dan had je death note natuurlijk uit eigen beweging al moeten tegenkomen
Mijn wetenschappelijke benadering:
Mijn anime start begon gewoon met de eerste 250 series van dan moment opzoeken als torrent en downloadenen al downloadend kijken (eps 1 binnen -> kijken -> eps 1 klaar dam was eps 2 binnen en zo door
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik hoop dat je niet op de top 1.000 van MAL doelt. Daar staat namelijk enorm veel troep in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef wdn het volgende:
.Cake. een beetje wetenschapper zou beginnen met #1000 anime van de top 1000 en dan naar #1 werken. Dan had je death note natuurlijk uit eigen beweging al moeten tegenkomen
Mijn wetenschappelijke benadering:
Mijn anime start begon gewoon met de eerste 250 series van dan moment opzoeken als torrent en downloadenen al downloadend kijken (eps 1 binnen -> kijken -> eps 1 klaar dam was eps 2 binnen en zo door
)
wdn is een meisje? Pics or it didn't happen!quote:En 250 anime's kijken...daaaaamn girl! Daar heb je óf heel lang over gedaan óf je hebt geen leven (gehad), zeg me alsjeblieft dat het de eerste optie is?
Is een trollquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Eclipse] Toaru Majutsu no Index II - 01 (1280x720 h264) [9BEFD667].mkv
Dat was ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben vergeten wie er naar vroeg, maar de film die deze maand in de Melkweg draait is "Professor Layton en de Eeuwige Diva" van Masakazu Hashimoto.
waarom zou iemand in de eerste plaats naar Amsterdam toe gaan iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zou iemand in hemelsnaam Amsterdam willen verlaten?![]()
Idd, de echte bazen - zoals ik - zijn er geboren en getogen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom zou iemand in de eerste plaats naar Amsterdam toe gaan idd
Zquing ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Idd, de echte bazen - zoals ik - zijn er geboren en getogen!
heb ik niet gezien, wil ik ook niet zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb ik niet gezien, wil ik ook niet zien
Omdat ik vanwege omstandigheden snel moet verhuizen, en dit was als eerste beschikbaar. En omdat ik niet in fucking osdorp wil gaan wonen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zou iemand in hemelsnaam Amsterdam willen verlaten?![]()
Cool, ik vond de games erg leuk dus misschien is de film ook nog wel lachequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben vergeten wie er naar vroeg, maar de film die deze maand in de Melkweg draait is "Professor Layton en de Eeuwige Diva" van Masakazu Hashimoto.
[..]
wdn is een meisje? Pics or it didn't happen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hexje is niet de enige meid hier maar ik ben zeker niet een meid neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens is hexje toch de enige vrouw hier? WDN is als ik het mij goed herinner gewoon verreweg de oudste in dit topic en heeft daardoor gewoon tijd zat gehad om al die zooi te kijken
Hoe oud dan precies? Je hebt zelf aangegeven dat je geen meid bent (onder het mom dat je een dame nooit naar haar leeftijd mag vragen), dus ik mag het vragenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef wdn het volgende:
Hexje is niet de enige meid hier maar ik ben zeker niet een meid nee
En de oudste zal ik best wel eens kunnen zijn hier. Tenzij golfer nog eens post
Fotoboek van Userquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hoe oud dan precies? Je hebt zelf aangegeven dat je geen meid bent (onder het mom dat je een dame nooit naar haar leeftijd mag vragen), dus ik mag het vragen![]()
Hopen dat Arakawa vandaag binnen te halen is
quote:
Waarom niet? Voel je je soms aangevallen in je mannelijkheid?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Frag_adder het volgende:
Je gaat toch niet naar FOBO's van mannen kijken![]()
Ik ben een Amsterdammerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Frag_adder het volgende:
Je gaat toch niet naar FOBO's van mannen kijken![]()
Maar yay een medelimburger, en altijd fijn om je zo nu en dan weer eens jong te voelen
Nee joh, daar wordt ik veel te opgewonden van onder werktijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef .Cake. het volgende:
Waarom niet? Voel je je soms aangevallen in je mannelijkheid?
Beetje sc'en in de baas z'n tijd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef Frag_adder het volgende:
Nee joh, daar wordt ik veel te opgewonden van onder werktijd
Doe ik ook...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Beetje sc'en in de baas z'n tijd?Schande!
Haha, Shinryaku! Ika Musume is leuk, ga ik toch maar volgen!
Meid...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Hexje is niet de enige meid hier maar ik ben zeker niet een meid nee
En de oudste zal ik best wel eens kunnen zijn hier. Tenzij golfer nog eens post
L. no laat haar gezichtje hier zo nu en dan ook nog wel eens zien.quote:
Ben ik ff blij dat ik niet uit amsterdam kom!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigd de regel?
Hieruit maak ik op dat jij ook een uitzonderingetje bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik niet uit amsterdam kom!
Uitzondering? Met de ontbinding van de antillen heb ik de helft van mijn identiteit verloren xDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat jij ook een uitzonderingetje bent.![]()
[ afbeelding ]
Minami-ke is best stoer (lees: komisch) trouwens!
Ik weet het, ik drink te weinig bier de laatste tijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
En wiens schuld is dat?![]()
Overigens weet iemand dit:
Akagi heeft 26 afleveringen, volgens wikipedia is de manga ongoing maar er staan alleen de personages die voorkomen in de anime. Gaat hij nou wel of niet verder?
Wat de neuk boeit dat nauw weer zolang je geen extra belasting hoeft te betalen of het reizen bemoeilijkt word. Wat ik overigens betwijfel dat er zal gebeuren, maar boeiend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Uitzondering? Met de ontbinding van de antillen heb ik de helft van mijn identiteit verloren xD
Stoer is niet gelijk aan komish!
I second this motionquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
Al die buitenlanders in dit topic. Was Wilders maar aan de macht. Dan was het vast een stuk beter.
I second this seconding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Repelsteeltju op 14-10-2010 19:34:10 ]“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Die EDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef .Cake. het volgende:
Haha, Arakawa 2e episode was weer leuk!![]()
Hoewel die Amazone wel super weird was, maar tja, gezien de rest van de serie had ik dat uiteraard moeten verwachten.
Koele ED ook:
en de Gag Contests zijn er ook nog steeds!![]()
Leuke serie, blij dat dit tweede seizoen er is!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
I second this seconding.Jij valt onder de mensen die wilders wil uitzetten hoor. Als het even zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ho es even, ik mag dan een halve Antilliaan zijn, maar wel een blanke antilliaan!, dat maakt mij nu een halve curacauenaar of iets dergelijksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
Al die buitenlanders in dit topic. Was Wilders maar aan de macht. Dan was het vast een stuk beter.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ho es even, ik mag dan een halve Antilliaan zijn, maar wel een blanke antilliaan!, dat maakt mij nu een halve curacauenaar of iets dergelijks. Ik stam dus gewoon van de Nederlanders af. En overigens, die eilanden waren gewoon Nederland tot wat mensen daar begonnen te zeiken.
Hikaru is al binnen, ga er volgende week aan beginnen. Ben nu eerst Soul Eater aan het afkijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef gniffie het volgende:
hebben jullie nou al Hikaru no Go gekeken, schoften?![]()
En er zijn geen wekelijke sports anime meer
Denksportquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
Je gaat toch geen anime over GO kijken als je er een over Mahjong kan kijken
Go is trouwens toch geen sport of wel?
Tuurlijk, moet je maar eens een vis van 3 kilo of meer binnenhalenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef .Cake. het volgende:
Denksport(jaja, I know. Maar vissen is blijkbaar ook een "sport")
Waarnaartoe? België? Amerika? Guinee? Als die gozer ooit minister president word ga ik daar wel vrijwillig heen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij valt onder de mensen die wilders wil uitzetten hoor. Als het even zou kunnen.
Zo een spuisel en dat op de late avondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarnaartoe? België? Amerika? Guinee? Als die gozer ooit minister president word ga ik daar wel vrijwillig heen.
Buiten beschouwing gelaten dat dat juridisch - en grondwettelijk - helemaal niet kan zelfs niet als hij met neo-darwinistische onzin komt... of leuke correlaties tussen huidskleur en misdaad, intelligentie of vermogen.
welke groep? ik heb namelijk die van Taka maar die zijn nog steeds bij 9quote:
Ik Umee... Nog geen 12.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke groep? ik heb namelijk die van Taka maar die zijn nog steeds bij 9
Horriblesubs is de enige met shiki 12 op dit momentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke groep? ik heb namelijk die van Taka maar die zijn nog steeds bij 9
Same here... Ik kijk morgen welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef wdn het volgende:
Waarom komen alle nieuwe afleveringen ineens allemaal op vrijdag in de trackers
Kan dat niet over de week verdeeld worden. Ben nu al de hele avond nieuwe anime aan het kijken en dat is eigenlijk voor in de bus+trein doordeweeks.
ik kijk toch echt veel liever thuis op mijn tv met fatsoenlijk beeld en geluidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef wdn het volgende:
Kan dat niet over de week verdeeld worden. Ben nu al de hele avond nieuwe anime aan het kijken en dat is eigenlijk voor in de bus+trein doordeweeks.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Frag_adder het volgende:
Daarvoor moet je zelfbeheersing hebben, wie heeft dat nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Je kunt ze ook gewoon niet kijken en bewaren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef wdn het volgende:
qftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef .Cake. het volgende:
Je hoeft ze ook niet direct te kijken hoor. Je kan ze ook downloaden, bewaren en later pas kijken wanner jij wil. Technologie staat voor niets enzo
downloaden is kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon niet kijken en bewaren.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef .Cake. het volgende:
Je hoeft ze ook niet direct te kijken hoor. Je kan ze ook downloaden, bewaren en later pas kijken wanner jij wil. Technologie staat voor niets enzo
Mijn hele weekend zit al vol met gamen en winkelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kijk toch echt veel liever thuis op mijn tv met fatsoenlijk beeld en geluid
snel door castelvania heen spelen dan, want enslaved is erg goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik snap je niet
[..]
Mijn hele weekend zit al vol met gamen en winkelen
Vandaag verder met Castlevania en hopelijk komt Enslaved ook nog met de post vandaag.
Wie ben jijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:30 schreef tyroz het volgende:
[..]
Als je via streamsites kijkt wel ja.
Enslaved is binnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
snel door castelvania heen spelen dan, want enslaved is erg goed![]()
ik kijk altijd elke donderdag of vrijdag avond alle series die ik wekelijks volg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |