welke groep? ik heb namelijk die van Taka maar die zijn nog steeds bij 9quote:
Ik Umee... Nog geen 12.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke groep? ik heb namelijk die van Taka maar die zijn nog steeds bij 9
Horriblesubs is de enige met shiki 12 op dit momentquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke groep? ik heb namelijk die van Taka maar die zijn nog steeds bij 9
Same here... Ik kijk morgen welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef wdn het volgende:
Waarom komen alle nieuwe afleveringen ineens allemaal op vrijdag in de trackers
Kan dat niet over de week verdeeld worden. Ben nu al de hele avond nieuwe anime aan het kijken en dat is eigenlijk voor in de bus+trein doordeweeks.
ik kijk toch echt veel liever thuis op mijn tv met fatsoenlijk beeld en geluidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef wdn het volgende:
Kan dat niet over de week verdeeld worden. Ben nu al de hele avond nieuwe anime aan het kijken en dat is eigenlijk voor in de bus+trein doordeweeks.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:20 schreef Frag_adder het volgende:
Daarvoor moet je zelfbeheersing hebben, wie heeft dat nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Je kunt ze ook gewoon niet kijken en bewaren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef wdn het volgende:
qftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef .Cake. het volgende:
Je hoeft ze ook niet direct te kijken hoor. Je kan ze ook downloaden, bewaren en later pas kijken wanner jij wil. Technologie staat voor niets enzo
downloaden is kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon niet kijken en bewaren.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:15 schreef .Cake. het volgende:
Je hoeft ze ook niet direct te kijken hoor. Je kan ze ook downloaden, bewaren en later pas kijken wanner jij wil. Technologie staat voor niets enzo
Mijn hele weekend zit al vol met gamen en winkelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kijk toch echt veel liever thuis op mijn tv met fatsoenlijk beeld en geluid
snel door castelvania heen spelen dan, want enslaved is erg goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik snap je niet
[..]
Mijn hele weekend zit al vol met gamen en winkelen
Vandaag verder met Castlevania en hopelijk komt Enslaved ook nog met de post vandaag.
Wie ben jijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:30 schreef tyroz het volgende:
[..]
Als je via streamsites kijkt wel ja.
Enslaved is binnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
snel door castelvania heen spelen dan, want enslaved is erg goed![]()
ik kijk altijd elke donderdag of vrijdag avond alle series die ik wekelijks volg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |