Ben ik ff blij dat ik niet uit amsterdam kom!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigd de regel?
Hieruit maak ik op dat jij ook een uitzonderingetje bent.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik niet uit amsterdam kom!
Uitzondering? Met de ontbinding van de antillen heb ik de helft van mijn identiteit verloren xDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat jij ook een uitzonderingetje bent.![]()
[ afbeelding ]
Minami-ke is best stoer (lees: komisch) trouwens!
Ik weet het, ik drink te weinig bier de laatste tijdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
En wiens schuld is dat?![]()
Overigens weet iemand dit:
Akagi heeft 26 afleveringen, volgens wikipedia is de manga ongoing maar er staan alleen de personages die voorkomen in de anime. Gaat hij nou wel of niet verder?
Wat de neuk boeit dat nauw weer zolang je geen extra belasting hoeft te betalen of het reizen bemoeilijkt word. Wat ik overigens betwijfel dat er zal gebeuren, maar boeiend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Uitzondering? Met de ontbinding van de antillen heb ik de helft van mijn identiteit verloren xD
Stoer is niet gelijk aan komish!
I second this motionquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
Al die buitenlanders in dit topic. Was Wilders maar aan de macht. Dan was het vast een stuk beter.
I second this seconding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Repelsteeltju op 14-10-2010 19:34:10 ]“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Die EDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef .Cake. het volgende:
Haha, Arakawa 2e episode was weer leuk!![]()
Hoewel die Amazone wel super weird was, maar tja, gezien de rest van de serie had ik dat uiteraard moeten verwachten.
Koele ED ook:
en de Gag Contests zijn er ook nog steeds!![]()
Leuke serie, blij dat dit tweede seizoen er is!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
I second this seconding.Jij valt onder de mensen die wilders wil uitzetten hoor. Als het even zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ho es even, ik mag dan een halve Antilliaan zijn, maar wel een blanke antilliaan!, dat maakt mij nu een halve curacauenaar of iets dergelijksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
Al die buitenlanders in dit topic. Was Wilders maar aan de macht. Dan was het vast een stuk beter.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ho es even, ik mag dan een halve Antilliaan zijn, maar wel een blanke antilliaan!, dat maakt mij nu een halve curacauenaar of iets dergelijks. Ik stam dus gewoon van de Nederlanders af. En overigens, die eilanden waren gewoon Nederland tot wat mensen daar begonnen te zeiken.
Hikaru is al binnen, ga er volgende week aan beginnen. Ben nu eerst Soul Eater aan het afkijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef gniffie het volgende:
hebben jullie nou al Hikaru no Go gekeken, schoften?![]()
En er zijn geen wekelijke sports anime meer
Denksportquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
Je gaat toch geen anime over GO kijken als je er een over Mahjong kan kijken
Go is trouwens toch geen sport of wel?
Tuurlijk, moet je maar eens een vis van 3 kilo of meer binnenhalenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:05 schreef .Cake. het volgende:
Denksport(jaja, I know. Maar vissen is blijkbaar ook een "sport")
Waarnaartoe? Belgi? Amerika? Guinee? Als die gozer ooit minister president word ga ik daar wel vrijwillig heen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij valt onder de mensen die wilders wil uitzetten hoor. Als het even zou kunnen.
Zo een spuisel en dat op de late avondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarnaartoe? Belgi? Amerika? Guinee? Als die gozer ooit minister president word ga ik daar wel vrijwillig heen.
Buiten beschouwing gelaten dat dat juridisch - en grondwettelijk - helemaal niet kan zelfs niet als hij met neo-darwinistische onzin komt... of leuke correlaties tussen huidskleur en misdaad, intelligentie of vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |