Ik was het iig niet, ken t niet. Maar wel n goeie dus? Zet ik die op de lijstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:10 schreef Frag_adder het volgende:
Ik had hetzelfde probleem (vorige week), al was ziggo zo lief mij al binnen een week internet te geven. Ik heb het hier uitgehouden met Akagi waar ik nu bijna mee klaar ben. Tis echt een aanrader, al ben ik vergeten wie mij die hier weer had aangeraden, kan goed dat je het zelf was
Ja tis een erg goede serieuze serie, over majohng, maar laat dat je niet afschrikken hijs echt de moeite! Al moest ik wel even 10 minuten wennen aan de artstylequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:16 schreef .Cake. het volgende:
Ik was het iig niet, ken t niet. Maar wel n goeie dus? Zet ik die op de lijst
Misschien was ik het welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja tis een erg goede serieuze serie, over majohng, maar laat dat je niet afschrikken hijs echt de moeite! Al moest ik wel even 10 minuten wennen aan de artstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen dank!Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hikaru no Go stond ook in mn MAL lijstje, misschien nu idd een goed moment om binnen te halenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:34 schreef wdn het volgende:
Misschien was ik het wel
Andere anime met japanse games:
Hikaru no go (go)
Legendary Gambler Tetsuya (mayjong)
Sion no Ou (shougi) is meer een detective/suspence; gaat over een meid Sion die niet meer kan praten nadat ze wat heeft meegemaakt maar daardoor/ondanks dat geweldig is met shougi.
Saki (mayjong)
... en bedankt voor het herinneren aan akagi. Had die gedownload maar per ongeluk mijn desktop leeggegooid en niet meer aan gedacht
75 ja en je vliegt er doorheenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hikaru no Go stond ook in mn MAL lijstje, misschien nu idd een goed moment om binnen te halenmaak ik er een soort thema van
Bedankt iig voor de suggesties tot nu toe!
EDIT: w00t?! Hikaru no Go 75 eps?
qft!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
als je Hikaru no Go nog niet gezien hebt faal je echt hard
Death note en FMA op je to watch list hebben staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:51 schreef lelouch het volgende:
Series als Death Note en FMA staan op je to-watch-list?
Dan is dit een mooie kans om daar verandering in te brengen
idd death note is troep, en brotherhood is cooler. weg met die zooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Death note en FMA op je to watch list hebben staan
En bedankt!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
echt welquote:
Suggereren dat ik niet de meest ownende persoon op dit hele forum ben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
Wij samen dan. Heb hem ook niet gezienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Suggereren dat ik niet de meest ownende persoon op dit hele forum ben.
Maarrrr... als ik m nog niet gezien heb, hoe zou ik moeten weten dat datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
Death note en FMA op je to watch list hebben staan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:53 schreef gniffie het volgende:
Mja, ik heb dan ook archeologie gestudeerd, niet echt een keiharde wetenschapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef wdn het volgende:
.Cake. een beetje wetenschapper zou beginnen met #1000 anime van de top 1000 en dan naar #1 werken. Dan had je death note natuurlijk uit eigen beweging al moeten tegenkomen
Mijn wetenschappelijke benadering:
Mijn anime start begon gewoon met de eerste 250 series van dan moment opzoeken als torrent en downloadenen al downloadend kijken (eps 1 binnen -> kijken -> eps 1 klaar dam was eps 2 binnen en zo door
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik hoop dat je niet op de top 1.000 van MAL doelt. Daar staat namelijk enorm veel troep in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef wdn het volgende:
.Cake. een beetje wetenschapper zou beginnen met #1000 anime van de top 1000 en dan naar #1 werken. Dan had je death note natuurlijk uit eigen beweging al moeten tegenkomen
Mijn wetenschappelijke benadering:
Mijn anime start begon gewoon met de eerste 250 series van dan moment opzoeken als torrent en downloadenen al downloadend kijken (eps 1 binnen -> kijken -> eps 1 klaar dam was eps 2 binnen en zo door
)
wdn is een meisje? Pics or it didn't happen!quote:En 250 anime's kijken...daaaaamn girl! Daar heb je óf heel lang over gedaan óf je hebt geen leven (gehad), zeg me alsjeblieft dat het de eerste optie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |