quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vies stinkend zweterig langharig zwareshagrokend alto verzamelkankertopic.
geen idee. ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kom je ooit buiten dan? Hoe is het daar?
Scholierenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef trolololo het volgende:
Terechte klacht.
Heb er al meerdere topics over gezien (en terecht)
Vooral van die bruggers met adidas vesten
En de junks, en de turken, en de marokkanen, en de mooiboys, en de scenesletten, en de housesletjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft Adidas want dat is wat de breakdancers dragen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een leuk stone island vestje weetje
Op zondag, wanneer ik de deur niet uit hoef.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zijn er serieus mensen die sportmerken dragen in de tijd dat ze niet sporten?
Hij draagt het vanwege het breaken, boeien dat anderen het ook dragen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef mannenhater het volgende:
[..]
En de junks, en de turken, en de marokkanen, en de mooiboys, en de scenesletten, en de housesletjes.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij draagt het vanwege het breaken, boeien dat anderen het ook dragen.
Dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef trolololo het volgende:
Terechte klacht.
quote:
Zo 2009, Adidas is HET MERK voor alle breezers en mooiboys van 2010.quote:
In Friesland is iedereen gehandicapt door incest, ik weet niet of je daar echt blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef TrotseFrieslander het volgende:
In Friesland dragen ze dat soort troep niet, Frieslan is gelukkig niet verpauperd.
Inderdaad, blauw en roze bij elkaar, wie verzint dat ooitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:33 schreef robin007bond het volgende:
Het ergste is dat die kleuren vaak zo erg met elkaar vloeken![]()
Als je dit als meisje draagt geef je jezelf bijna te koop, echt erg die dingen
Friesland loopt altijd wel een beetje achter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef TrotseFrieslander het volgende:
In Friesland dragen ze dat soort troep niet, Frieslan is gelukkig niet verpauperd.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef Micson het volgende:
[..]
In Friesland is iedereen gehandicapt door incest, ik weet niet of je daar echt blij mee moet zijn
In friesland dragen ze het over 25 jaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef TrotseFrieslander het volgende:
Wat lul je man in Friesland is het er vol mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef TrotseFrieslander het volgende:
En bedankt//quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef Micson het volgende:
[..]
In Friesland is iedereen gehandicapt door incest, ik weet niet of je daar echt blij mee moet zijn
Een Duits sportmerk het ultieme toonbeeld van swagger, ik denk het ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Donnis het volgende:
Ik heb een zwart-witte, bruin-oranje en rood-blauwe. Adidas vestjes zijn gewoon ultieme toonbeeld van swagger, logisch dus dat er hier een topic over is.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, daar komt deze trend pas over tien jaar aankakken en dan lachen we jullie uit omdat het er niet uit ziet én jullie 10 jaar achterlopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef TrotseFrieslander het volgende:
Je heet dan ook niet voor niets Donnie..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Donnis het volgende:
Ik heb een zwart-witte, bruin-oranje en rood-blauwe. Adidas vestjes zijn gewoon ultieme toonbeeld van swagger, logisch dus dat er hier een topic over is.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef trolololo het volgende:
Terechte klacht.
Neequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Niet, want bij de juiste chickies zijn ze gewoon teringgeil
quote:Ik heb geen respect voor je. Mag ik wel korting?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
net weer mooie adidasvesten gescoopt mte johnboy alle kleuren alle maten allemaal smooth fabriekingslabels er nog op
mooie prijzen het gat
allemaal weg voor de manne van me clique zijn
er kortingen te krijgen.......gewoon je weet hoe we werken hier,tis een heel ecosysteem je moet begrijpen dat het om respect wederzijds enzo gaat.. bel me
quote:Dat zijn dezelfde babyboomers die nu met een overgewicht en hartproblemen kampenOp vrijdag 29 oktober 2010 02:40 schreef maickeltje het volgende:
vroegah zeiden ze altijd, alle domme idioten doen aan sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |