Ik vind persoonlijk dat het per definitie van de persoon die hem draagt afhangt.quote:
Bij wie staat het niet lelijk dan?quote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het per definitie van de persoon die hem draagt afhangt.
quote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef Presidentieel het volgende:
Nóóit dichtritsen trouwens, bah.
Dit. Adidas jackje met jeans staat meestal wel leuk, maar met ook een Adidas trainingsbroek eronder nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]Open staat altijd beter, met een jas ook zo, maar daarvoor ga ik niet kou lijden hoor
Ken ook iemand die onwijs fan is van adidas. Heel leuk en knap meisje en het staat erg goed.. Zolang je maar weet hoe je het moet dragen en combineren met de rest
Jawel man, juist wel.quote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef Presidentieel het volgende:
Vorige week waren ze nog allemaal dichtgeritst, nu opeens allemaal open terwijl het er alleen maar kouder op is gewordenquote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef Presidentieel het volgende:
maar meestal zijn het een anders soort meisjes die in die jasjes zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef nullicedo het volgende:
Mij maakt het niet uit zolang er maar wat leuks in dat jasje zit zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik kijk niet naar de buitenkant maar naar de binnenkant want die kleren gaan toch vroeg of laat uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |