Tip:quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg OPM, heb je die bandiet nog in de schuur staan wegroesten?
wanneer kom je nu kijken voor die B12?? je rijdt nog altijd op die brommer rond neem ik aanquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doet me denken aan het plaatje van de VFR in de golf ofzo...
Alsof je wilt dat ik proefrijd op die motorquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer kom je nu kijken voor die B12?? je rijdt nog altijd op die brommer rond neem ik aan
Drie doden bij ongeluk Maasvlaktequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:10 schreef Bunnybeater het volgende:
Drie doden bij ongeluk op Maasvlakte
nope niks meegelezen..hoezo ben je weer gecrashtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alsof je wilt dat ik proefrijd op die motorJe leest zeker niet zo vaak mee
![]()
Nee voorlopig geen geld voor een andere motor, anders vind ik dit wel erg interessant![]()
TRXje voor 2 K
Niet gecrasht, maar ik ben net zon malloot als op de GS danquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope niks meegelezen..hoezo ben je weer gecrasht
maarre proefrijden mag altijdgaat t mis, u break u buy
En dus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bedacht me dat die Speed van vorige week gewoon op Pilot Powers stond trouwens
Reeds in 1908 kreeg iemand de bekenste internationale prijs voor het onderzoek naar die melkzuur bacterie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Je weet dat yakult voor de volle 100% niks doetNou jaaaa... Behalve dan voor je portemonnee en die van de fabrikant
yakult
WB die er in trapt
![]()
O en plak je tepels afDan schuurt t niet zo
Noem jij dat maar een rondje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:51 schreef Bunnybeater het volgende:
In overweging genomen
Niet door de ballotage gekomen
Oh ja, helemaal met de auto naar Amsterdam om daar een rondje te rennen en weer terug met de auto.![]()
Koop dan gewoon een pak karnemelkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reeds in 1908 kreeg iemand de bekenste internationale prijs voor het onderzoek naar die melkzuur bacterie.![]()
Maar ik ging er niet mee door, alleen maar een kuurtje van twee weken, baad het niet, dan schaadt het niet.![]()
De laatste twee weken kon ik geen achterstand meer inlopen via training, dus dan probeer je alles.![]()
In Belgie wel goed getest. Sponsored by Yakult.![]()
Tepels afplakken klinkt kinky, maar wordt idd door veel hardlopers gedaan.
Maar ik had geen enkele bescherming nodig vandaag.![]()
![]()
(zelfs niet in het Amsterdamse bos)
net als al die links/rechts draaiende yogurt producten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een pak karnemelk
Yakult is een hoax
Niet volgens sommige stichtingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Koop dan gewoon een pak karnemelk
Yakult is een hoax
Gesponsord onderzoek FTWquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet volgens sommige stichtingen.![]()
http://prikkelbaredarm.we(...)/testing_yakult.html
En heb wel verschil gemerkt, en de omgeving ook.![]()
Ik lees niks positiefs over yakult in je linkquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet volgens sommige stichtingen.![]()
http://prikkelbaredarm.we(...)/testing_yakult.html
En heb wel verschil gemerkt, en de omgeving ook.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik lees niks positiefs over yakult in je link
quote:Ik heb nu zo'n 20 jaar last van een prikkelbare darm, ik kon echt niks meer.
Ik ben dus ook aan de Yakult gegaan, en ben er "bijna" van af, zo heel af en toe dat ik nog eens een aanval heb, maar het gaat stukken beter!
je moet het wel even een tijdje achterelkaar door drinken, ik neem elke ochtend bij mijn ontbijt een flesje.
als ik het een tijdje niet neem, krijg ik gelijk weer enorme last, dus ja...bij mij helpt het echt!
Want anders? Had je ze alle hoeken van de taxi laten zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 03:33 schreef Geerd het volgende:
Schijtwissels in de storing, 2 uur bijleggen en 4passagiers "evacueren"
Wel met 2 chikies achter in de taxi, alleen de machinist zat er ook bij![]()
Ben je aan het trollenquote:
Quotewarsquote:... Placebo ...
... mm, bij mij werkt yakult ook averechts.. ik zwel er van op, en stink een uur in de wind hahaha. ...
... Een remedi tegen de klachten? Ik ben eens op zoek gegaan naar voedinssuplementen. Ik heb Duspatal geslikt maar dit helpt mij helemaal niet. En al die drankjes als Yakult etc ook niet.
Ik heb begrepen dat dit wel verklaarbaar kan zijn doordat de bacterien in deze voedingsmiddelen in principe wel een goede werking op de darmen kunnen hebben maar in die samenstelling als zij in deze voedingsmiddelen zitten nooit het maagzuur overleven. ...
... Yakult ....ben naar iriscopist etc. geweest en die zei ook je moet Yakult indien je de belangrijkste bestanddelen daarvan binnen wilt krijgen met zoveel liters binnen krijgen om het juiste aantal bestanddelen binnen te krijgen aangezien je niet van te voren weet hoe lang het al in dat flesje is gegoten LEES ONHAALBAAR. Los van het feit is het belachelijk duur....
... Jarenlang gedronken en veel geld verkwist aan deze rommel Want zonder Yakult voel ik me stukken beter. Het mooie is dat er nog steeds geen bewijs is dat het werkt. Als je gezond leeft en eet hoef niks toe te voegen. De kinderarts heeft gezegd dat als je geld teveel hebt je Yakult kunt aanschaffen. Het is nog slecht voor je gebit ook vanwege de grote hoeveelheid suikers en zuurgraad. Ik voel me genomen al die jaren....
Etc...
Watte.quote:
Zijn youtube filmpjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)je-en-filmpje-1.html
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)je-en-filmpje-1.html
Je moet een beetje rekening houden met je mede forum leden he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef bvvt het volgende:
Nou nou. Wat een heftige foto's.....
geeneens een beaver shot.
Doetinchem, daar werk ik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag hopelijk eindelijk een beetje weer en het eerste echte ritje op de ZX9-R maken.
En misschien ga ik naar Doetinchem, naar een Ducati classic racer kijken.
WB overweegt deelname aan het ONK Classic racen, gaat er nog hard aan toe daar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
Aja Rossi trekt zijn broek uit de reet vlak voor de start.
Zo heeft iedereen zijn rituelen.![]()
Nader onderzoek bracht naar boven dat bepaalde handelingen het lichaam voorbereiden op zijn taak.
En dat kan ook via een eventueel placebo worden overgebracht.
Morgen is het laatste flesje op.
De spierpijn dan nog niet over.
Dat merkte ik "vroeger" al toen ik nog elk weekend op en neer richting leiden ging - de traject controle zag mij nooooit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef bvvt het volgende:
'Digitale flitspaal ziet moderne motor niet'
quote:Zondagsrijders
quote:Mits het droog is spring ik op de ZX9R, wil daar een uurtje of 1 zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef cageon2 het volgende:
Doetinchem, daar werk ik!
Laat ff weten hoe/wat/waar/hoelaat... wellicht dat ik ook ff langs kom, kijken.
Linkje / pics![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:42 schreef cageon2 het volgende:
als je ONK ermee gaat rijden kom ik je wel ondersteunen.![]()
quote:
quote:Not by far.Op woensdag 20 oktober 2010 07:25 schreef Den_Haag het volgende:
motor uit je jeugd rijden WB?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
En net ff te laat bij de finish bedacht dat ze daar wel eens foto's konden maken.
[ afbeelding ]
quote:Kuiten van een dikkerd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
God wat zie ik eruit.
[ afbeelding ]
Maar die benen.![]()
quote:Ja vrij soepel.Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef cageon2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
t is verdiend lijkt meuitgelopen dus
quote:Zijn behoorlijk afgetrainde kuiten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
Kuiten van een dikkerd.Zou ik ook wel willen.
quote:de winter is nog niet eens begonnenOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff remvloeistof ververst, normaal gewoon een simpel en snel klusje met goed resultaat.
Maar niet bij deze motor.![]()
De remvloeistof leek er in het peilglas goed uit te zien, maar bij het aftappen allemaal vetbolletjes.![]()
En de nippel van de rechterklauw doet niets, zit verstopt.![]()
Maar op zich hij kan er wel weer ff tegen.Heb misschien ook een koper voor de motor.
![]()
Morgenavond nog wel even de blokken van de achterremklauw vernieuwen.
quote:respectOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja vrij soepel.En morgen al geen spierpijn meer schat ik. Gaat sneller dan ik dacht.
![]()
De eerste nacht kon ik alleen maar languit op mijn rug liggen.
Alles deed zeer.
quote:kan ik mijn blade niet door jou laten verkopen voor een kleine provisieOp woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef cageon2 het volgende:
[..]
de winter is nog niet eens begonnennu al een koper
quote:Alleen AN hier graag.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef cageon2 het volgende:
laat m is aanmaken met die pics jonguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |