De eerste zijn allang binnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:51 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
In overweging genomen
Niet door de ballotage gekomen
Oh ja, helemaal met de auto naar Amsterdam om daar een rondje te rennen en weer terug met de auto.![]()
Tip:quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg OPM, heb je die bandiet nog in de schuur staan wegroesten?
wanneer kom je nu kijken voor die B12?? je rijdt nog altijd op die brommer rond neem ik aanquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doet me denken aan het plaatje van de VFR in de golf ofzo...
Alsof je wilt dat ik proefrijd op die motorquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer kom je nu kijken voor die B12?? je rijdt nog altijd op die brommer rond neem ik aan
Drie doden bij ongeluk Maasvlaktequote:Op zondag 17 oktober 2010 17:10 schreef Bunnybeater het volgende:
Drie doden bij ongeluk op Maasvlakte
nope niks meegelezen..hoezo ben je weer gecrashtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alsof je wilt dat ik proefrijd op die motorJe leest zeker niet zo vaak mee
![]()
Nee voorlopig geen geld voor een andere motor, anders vind ik dit wel erg interessant![]()
TRXje voor 2 K
Niet gecrasht, maar ik ben net zon malloot als op de GS danquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope niks meegelezen..hoezo ben je weer gecrasht
maarre proefrijden mag altijdgaat t mis, u break u buy
En dus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bedacht me dat die Speed van vorige week gewoon op Pilot Powers stond trouwens
Reeds in 1908 kreeg iemand de bekenste internationale prijs voor het onderzoek naar die melkzuur bacterie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Je weet dat yakult voor de volle 100% niks doetNou jaaaa... Behalve dan voor je portemonnee en die van de fabrikant
yakult
WB die er in trapt
![]()
O en plak je tepels afDan schuurt t niet zo
Noem jij dat maar een rondje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:51 schreef Bunnybeater het volgende:
In overweging genomen
Niet door de ballotage gekomen
Oh ja, helemaal met de auto naar Amsterdam om daar een rondje te rennen en weer terug met de auto.![]()
Koop dan gewoon een pak karnemelkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reeds in 1908 kreeg iemand de bekenste internationale prijs voor het onderzoek naar die melkzuur bacterie.![]()
Maar ik ging er niet mee door, alleen maar een kuurtje van twee weken, baad het niet, dan schaadt het niet.![]()
De laatste twee weken kon ik geen achterstand meer inlopen via training, dus dan probeer je alles.![]()
In Belgie wel goed getest. Sponsored by Yakult.![]()
Tepels afplakken klinkt kinky, maar wordt idd door veel hardlopers gedaan.
Maar ik had geen enkele bescherming nodig vandaag.![]()
![]()
(zelfs niet in het Amsterdamse bos)
net als al die links/rechts draaiende yogurt producten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een pak karnemelk
Yakult is een hoax
Niet volgens sommige stichtingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Koop dan gewoon een pak karnemelk
Yakult is een hoax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |