quote:BMW’s new S1000RR superbike will retail at American dealerships at $13,800.
Expected to arrive in U.S. dealerships in December, the 2011 BMW S1000RR is priced to be competitive in the fierce literbike market segment. At $13,800, the American manufacturer suggested retail price is lower than the previously announced Canadian MSRP (US$14,800) and European MSRP (US$22,000).
dat is toch geen nieuwsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
En twaalf uur verder.![]()
Waarom kost een S1000RR in Amerika veeeeel minder dan in Nederland?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Omgerekend naar euro's ¤ 9.794,88![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor het prijsverschil nog 1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef ikookhier het volgende:
Voor die prijs had ik er al een gehad![]()
Zo is het.quote:
Benen geschoren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is het.
Morgen de halve marathon lopen.
Ben al twee weken aan de Yakult en niet snoepen.
De laatste drie dagen geen slecht verteerbare sla gegeten.
De hele week niet meer gefietst, en gisteren die sportmassage van een uur.
Nu de benen geschoren en de sport BH van dinnetje gewassen....................
Ik denk dat die sport BH vreemdere blikken opleverdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Benen geschoren.Op jouw niveau bereik je daar toch enkel een paar rare blikken mee?
maar anders gaan WB's borsten te veel stuiteren tijdens het rennenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik denk dat die sport BH vreemdere blikken opleverd![]()
Insert wb voorovergebogenopmotorzittend.jpgquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar anders gaan WB's borsten te veel stuiteren tijdens het rennen
Met die hoogfrequente trillingen zie je niet meer dat ze op en neer gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:02 schreef BazzieK het volgende:
Insert wb voorovergebogenopmotorzittend.jpg
Ik doe er wel een shirt overheen hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik denk dat die sport BH vreemdere blikken opleverd![]()
En jouw Nederlands ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Je weet dat yakult voor de volle 100% niks doetquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is het.
Morgen de halve marathon lopen.
Ben al twee weken aan de Yakult en niet snoepen.
De laatste drie dagen geen slecht verteerbare sla gegeten.
De hele week niet meer gefietst, en gisteren die sportmassage van een uur.
Nu de benen geschoren en de sport BH van dinnetje gewassen....................
In overweging genomenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Slaapmutsje toe.. ja dat wordt beregezellig zo door Amsterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |