quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
Aja Rossi trekt zijn broek uit de reet vlak voor de start.
Zo heeft iedereen zijn rituelen.![]()
Nader onderzoek bracht naar boven dat bepaalde handelingen het lichaam voorbereiden op zijn taak.
En dat kan ook via een eventueel placebo worden overgebracht.
Morgen is het laatste flesje op.
De spierpijn dan nog niet over.
Dat merkte ik "vroeger" al toen ik nog elk weekend op en neer richting leiden ging - de traject controle zag mij nooooit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef bvvt het volgende:
'Digitale flitspaal ziet moderne motor niet'
quote:Zondagsrijders
quote:Mits het droog is spring ik op de ZX9R, wil daar een uurtje of 1 zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef cageon2 het volgende:
Doetinchem, daar werk ik!
Laat ff weten hoe/wat/waar/hoelaat... wellicht dat ik ook ff langs kom, kijken.
Linkje / pics![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:42 schreef cageon2 het volgende:
als je ONK ermee gaat rijden kom ik je wel ondersteunen.![]()
quote:
quote:Not by far.Op woensdag 20 oktober 2010 07:25 schreef Den_Haag het volgende:
motor uit je jeugd rijden WB?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
En net ff te laat bij de finish bedacht dat ze daar wel eens foto's konden maken.
[ afbeelding ]
quote:Kuiten van een dikkerd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
God wat zie ik eruit.
[ afbeelding ]
Maar die benen.![]()
quote:Ja vrij soepel.Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef cageon2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
t is verdiend lijkt meuitgelopen dus
quote:Zijn behoorlijk afgetrainde kuiten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
Kuiten van een dikkerd.Zou ik ook wel willen.
quote:de winter is nog niet eens begonnenOp woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff remvloeistof ververst, normaal gewoon een simpel en snel klusje met goed resultaat.
Maar niet bij deze motor.![]()
De remvloeistof leek er in het peilglas goed uit te zien, maar bij het aftappen allemaal vetbolletjes.![]()
En de nippel van de rechterklauw doet niets, zit verstopt.![]()
Maar op zich hij kan er wel weer ff tegen.Heb misschien ook een koper voor de motor.
![]()
Morgenavond nog wel even de blokken van de achterremklauw vernieuwen.
quote:respectOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja vrij soepel.En morgen al geen spierpijn meer schat ik. Gaat sneller dan ik dacht.
![]()
De eerste nacht kon ik alleen maar languit op mijn rug liggen.
Alles deed zeer.
quote:kan ik mijn blade niet door jou laten verkopen voor een kleine provisieOp woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef cageon2 het volgende:
[..]
de winter is nog niet eens begonnennu al een koper
quote:Alleen AN hier graag.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef cageon2 het volgende:
laat m is aanmaken met die pics jonguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |