Het gaat goed met de zakenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alweer!Dat is al de 2e keer in een half jaartje tijd.
Hé zin om een weekend van een leuke studentenstad te verhuizen naar een gehucht waar geen kut te doen is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Jawel hoordit is geen prille liefde van 1 week oud he
Een vaste relatie als je jong bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef cageon2 het volgende:
Jawel hoordit is geen prille liefde van 1 week oud he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky bastardquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef cageon2 het volgende:
Lochem gangstah's is er nog wat leuks te doen in de buurtZit er komend weekend van vrijdag t/m maandag ochtend...
Uhmzz als er na een foutje toch een strondpomp komt, is trouwen goedkoper ofzo\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
Trouwen, wat is het praktisch nut van trouwen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vaste relatie als je jong bent.Onderzoek en doe ervaring op.
![]()
Casey Stoner is ook al getrouwd. Dat kan allemaal ook als je wat ouder bent.Het is zo vast als dat het leuk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarnaast ga ik ook nooit trouwen en ook dat weet ze.![]()
achja, gelukkig met mijn vriendin samen...quote:
Een feest geven als Jolante.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
Trouwen kan in bijna iedere gemeente gratis op maandag of dinsdag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz als er na een foutje toch een strondpomp komt, is trouwen goedkoper ofzo\
Ruilen voor een circuitdagje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:13 schreef cageon2 het volgende:
achja, gelukkig met mijn vriendin samen...
Beetje uitslapen, keertje zwemmen, keertje tenissen, keertje uit eten en vroeg naar bed. Is het weekend zo voorbij.
strikvraagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ruilen voor een circuitdagje?
Ik zal het alleen voor de ring doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een feest geven als Jolante.![]()
En hoteldebotel verliefd zijn, die ene mooie jurk om je lijfje.![]()
De dag van je leven.![]()
Verder al het overmatig eten van je vrienden betalen.
Over drankmisbruik maar niet te spreken.
En dan gaan ze ook nog eens luidruchtig en vals zingen op de dansvloer.
Oftewel, een heel duur feestjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog eens luidruchtig en vals zingen op de dansvloer.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vaste relatie als je jong bent.Onderzoek en doe ervaring op.
![]()
Casey Stoner is ook al getrouwd. Dat kan allemaal ook als je wat ouder bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
Trouwen, wat is het praktisch nut van trouwen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz als er na een foutje toch een strondpomp komt, is trouwen goedkoper ofzo\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Het is zo vast als dat het leuk is.![]()
Daarnaast ga ik ook nooit trouwen en ook dat weet ze.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog eens luidruchtig en vals zingen op de dansvloer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zal het alleen voor de ring doen.Off-topicquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Oftewel, een heel duur feestje![]()
Die ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Off-topic
Het nut van trouwens is meestal voldoen aan het klassieke beeld wat we allemaal kennen en natuurlijk de liefde. Trouwen is een soort besluit van liefdesverklaring aan elkaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Het nut van trouwens is meestal voldoen aan het klassieke beeld wat we allemaal kennen en natuurlijk de liefde. Trouwen is een soort besluit van liefdesverklaring aan elkaar.
en u is?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Het nut van trouwens is meestal voldoen aan het klassieke beeld wat we allemaal kennen en natuurlijk de liefde. Trouwen is een soort besluit van liefdesverklaring aan elkaar.
Vind em wel mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Ducati Diavel![]()
![]()
http://www.onewheeldrive.net/2010/10/06/ducati-diavel-spotted/
[ afbeelding ]
WB zijn deze wintervelgen niet iets voor jou?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Het nut van trouwens is meestal voldoen aan het klassieke beeld wat we vrouwen allemaal kennen en natuurlijk de liefde. Trouwen is een soort besluit van liefdesverklaring aan elkaar.
wequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB zijn deze wintervelgen niet iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Dat noemen ze een voorvork.quote:
de rebound te los (en dat is GOK ik nu het geval) krijg je een onrustige motor die blijft deinen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat noemen ze een voorvork.![]()
Wel vet, met de ingaande demping ingedraaid is het ene blok graniet.![]()
Staat nu vijf klikjes uit inplaats van drie, en uitgaand vier inplaats van één.
Dat gaat vast wat meer inveren en de veerweg dus benutten.![]()
Rijden is er nog niet van gekomen.(ik hoop op droog weer zondag over twee weken
)
Zo ook van de zomer gezien bij Hyperpro.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef cageon2 het volgende:
de rebound te los (en dat is GOK ik nu het geval) krijg je een onrustige motor die blijft deinen...
Pak je fiets en druk m vol in de voorvering met de rem erop en laat de motor terugveren zonder dat je deze tegen werkt.
Als hij omhoog komt en dat een of twee keer heen en weer blijft bewegen moet er meer uitgaande demping op...
Kan haast niet geloven dat je uitgaand zo los moet, bij mijn 600rr had ik ze al dicht staan...
*Edit
aanvullend, hij moet "vlot" terug veren en mag eventueel na helemaal terug gekomen te zijn weer IETS inzakken, maar dat moet dan wel gelijk stabiel blijven in principe.
Bij het uitrijden van de straat kun je het al merken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo ook van de zomer gezien bij Hyperpro.![]()
Idee was gewoon even lekker in het midden te beginnen.
Maar eerst eens rijden en dan voelen.
Direct snelle doordraaiers of circuit zit er toch niet in.
Het zal wel loslopen, en zo goed ken ik de motor nog niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef cageon2 het volgende:
Bij het uitrijden van de straat kun je het al merken.
Als je een bochtje instuurt zal hij nu inzakken en direct weer uitveren, wat een raar gevoel geeft bij het insturen, omdat je motor zich dan ook wil oprichten bij het uitveren.
Althans, zonder dat ik ook maar iets gezien of gevoeld heb.
Maar in het midden beginnen is zeker niet verkeerd! Ik hoor dan ook graag hoe het rijdt en wat het verschil is voor jou, tussen wat het was en wat het nu is.
motorsportschool .nl @ Spa de 20e...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen, en zo goed ken ik de motor nog niet.![]()
Voor en na .. ding is vrijwel gelijk gestript.![]()
Kwam alleen die aanslag op de voorvork tegen, die is in jaren dus al niet ingeveerd.
Dus die stond zeker veel te strak.![]()
En dat blok graniet als je de voorvork probeer in te duwen met drie klikjes extra.![]()
![]()
Eindelijk iets wat wel goed werkt aan dit exemplaar.
Nog een organisatie met een zirkwiedag deze maand m.u.v dit weekend.
In het ZX9 topic waren ze ook al verbaast.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef cageon2 het volgende:
motorsportschool .nl @ Spa de 20e...
Controleer ook even wat de max veerweg is van je fiets... de buitenpoot hoeft niet altijd helemaal tot onderaan te komen... Kan best zijn dat je dan al 35mm op de olie stop zit.![]()
quote:Datum Evenement Circuit Groepen Prijs
22-10-2010 Circuit Adventure Mugello MSL Cup Groep 3 (beschikbaar)
MSL Cup Groep 4 (beschikbaar)
¤ 550
¤ 550
3 - dagen Mugello incl. Cuprace
22-10-2010 Circuit Experience Mugello Groep 3 (beschikbaar)
Groep 4 (beschikbaar)
¤ 750
¤ 750
3 - dagen Mugello incl. Cuprace en Vervoer
Waarom een boekje als het orakel hier zit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:33 schreef cageon2 het volgende:
Zo, boekje nu al binnen! Sportbike suspension tuning
quote:BMW’s new S1000RR superbike will retail at American dealerships at $13,800.
Expected to arrive in U.S. dealerships in December, the 2011 BMW S1000RR is priced to be competitive in the fierce literbike market segment. At $13,800, the American manufacturer suggested retail price is lower than the previously announced Canadian MSRP (US$14,800) and European MSRP (US$22,000).
dat is toch geen nieuwsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
En twaalf uur verder.![]()
Waarom kost een S1000RR in Amerika veeeeel minder dan in Nederland?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Omgerekend naar euro's ¤ 9.794,88![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor het prijsverschil nog 1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef ikookhier het volgende:
Voor die prijs had ik er al een gehad![]()
Zo is het.quote:
Benen geschoren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is het.
Morgen de halve marathon lopen.
Ben al twee weken aan de Yakult en niet snoepen.
De laatste drie dagen geen slecht verteerbare sla gegeten.
De hele week niet meer gefietst, en gisteren die sportmassage van een uur.
Nu de benen geschoren en de sport BH van dinnetje gewassen....................
Ik denk dat die sport BH vreemdere blikken opleverdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Benen geschoren.Op jouw niveau bereik je daar toch enkel een paar rare blikken mee?
maar anders gaan WB's borsten te veel stuiteren tijdens het rennenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik denk dat die sport BH vreemdere blikken opleverd![]()
Insert wb voorovergebogenopmotorzittend.jpgquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar anders gaan WB's borsten te veel stuiteren tijdens het rennen
Met die hoogfrequente trillingen zie je niet meer dat ze op en neer gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:02 schreef BazzieK het volgende:
Insert wb voorovergebogenopmotorzittend.jpg
Ik doe er wel een shirt overheen hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik denk dat die sport BH vreemdere blikken opleverd![]()
En jouw Nederlands ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dat is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Je weet dat yakult voor de volle 100% niks doetquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is het.
Morgen de halve marathon lopen.
Ben al twee weken aan de Yakult en niet snoepen.
De laatste drie dagen geen slecht verteerbare sla gegeten.
De hele week niet meer gefietst, en gisteren die sportmassage van een uur.
Nu de benen geschoren en de sport BH van dinnetje gewassen....................
In overweging genomenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Slaapmutsje toe.. ja dat wordt beregezellig zo door Amsterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |