Het gaat goed met de zakenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alweer!Dat is al de 2e keer in een half jaartje tijd.
Hé zin om een weekend van een leuke studentenstad te verhuizen naar een gehucht waar geen kut te doen is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Jawel hoordit is geen prille liefde van 1 week oud he
Een vaste relatie als je jong bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef cageon2 het volgende:
Jawel hoordit is geen prille liefde van 1 week oud he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky bastardquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef cageon2 het volgende:
Lochem gangstah's is er nog wat leuks te doen in de buurtZit er komend weekend van vrijdag t/m maandag ochtend...
Uhmzz als er na een foutje toch een strondpomp komt, is trouwen goedkoper ofzo\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
Trouwen, wat is het praktisch nut van trouwen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vaste relatie als je jong bent.Onderzoek en doe ervaring op.
![]()
Casey Stoner is ook al getrouwd. Dat kan allemaal ook als je wat ouder bent.Het is zo vast als dat het leuk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarnaast ga ik ook nooit trouwen en ook dat weet ze.![]()
achja, gelukkig met mijn vriendin samen...quote:
Een feest geven als Jolante.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
Trouwen, wat is het praktisch nut van trouwen?
Trouwen kan in bijna iedere gemeente gratis op maandag of dinsdag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz als er na een foutje toch een strondpomp komt, is trouwen goedkoper ofzo\
Ruilen voor een circuitdagje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:13 schreef cageon2 het volgende:
achja, gelukkig met mijn vriendin samen...
Beetje uitslapen, keertje zwemmen, keertje tenissen, keertje uit eten en vroeg naar bed. Is het weekend zo voorbij.
strikvraagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ruilen voor een circuitdagje?
Ik zal het alleen voor de ring doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een feest geven als Jolante.![]()
En hoteldebotel verliefd zijn, die ene mooie jurk om je lijfje.![]()
De dag van je leven.![]()
Verder al het overmatig eten van je vrienden betalen.
Over drankmisbruik maar niet te spreken.
En dan gaan ze ook nog eens luidruchtig en vals zingen op de dansvloer.
Oftewel, een heel duur feestjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog eens luidruchtig en vals zingen op de dansvloer.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vaste relatie als je jong bent.Onderzoek en doe ervaring op.
![]()
Casey Stoner is ook al getrouwd. Dat kan allemaal ook als je wat ouder bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef -XX- het volgende:
Trouwen, wat is het praktisch nut van trouwen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz als er na een foutje toch een strondpomp komt, is trouwen goedkoper ofzo\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Het is zo vast als dat het leuk is.![]()
Daarnaast ga ik ook nooit trouwen en ook dat weet ze.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog eens luidruchtig en vals zingen op de dansvloer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zal het alleen voor de ring doen.Off-topicquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Oftewel, een heel duur feestje![]()
Die ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Off-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |