Hoe lang heb je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
nee sorry, dat heb ik niet meegekregen![]()
EN het is weekend, wat wilt een mens nou nog meer
Big kan overal doorheen bijtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
varken eet dan waarschijnlijk eerst mn last leeg.. Ze heeft ondekt dat ze door zakken heen kan bijten
dat ligt aan mijn kastenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
ligt dat aan je kasten of aan Cynthia?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je maar een vak moeten leren.
Ja. Dus niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer hoor
Ach, genoeg homovisjes in de zee
krengen zijn het!quote:
quote:
Had ie niet gewoon een slechte dag?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..] Wel een klik, geen vonk
Mijn grootste gebrek bij hem? Humor
Andersom? Geen diee
Nog tering veel doen voor maandag.quote:
herkenbaar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dus niet.
Zie ik er eindelijk 1 die bier drinkt, van dezelfde muziek houdt, naar festivals gaat, leest... is de gvdse vonk er niet!
Dus dat kan OOK nog
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dus niet.
Zie ik er eindelijk 1 die bier drinkt, van dezelfde muziek houdt, naar festivals gaat, leest... is de gvse vonk er niet!
Dus dat kan OOK nog
oh oke... voor je werk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog tering veel doen voor maandag.
Je kan inderdaad ook gewoon een hele eisenlijst maken en kijken wie eraan voldoetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dus niet.
Zie ik er eindelijk 1 die bier drinkt, van dezelfde muziek houdt, naar festivals gaat, leest... is de gvdse vonk er niet!
Dus dat kan OOK nog
oh dan kan ze toch gewoon op de bankquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ligt aan mijn kasten
Cynthia is gewoon een tof mooi rockabilly wijf
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
in je vrije tijd? dan gaat er iets mis
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
Nog 24 minuten tot weekend. Vanavond met mama tóch naar de condoleance! Ik wil niet, maar ik wil ook niet dat mijn moeder alleen gaat.
Lijkt mij ook wel een vervelende keuze. Maar goed, mama is belangrijker toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
Nog 24 minuten tot weekend. Vanavond met mama tóch naar de condoleance! Ik wil niet, maar ik wil ook niet dat mijn moeder alleen gaat.
zij mag best bij mij in bedquote:
Wat moet je precies doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb maandag congres en daarvoor moet ik de laatste dingen doen.
Mijn minipuber is naar breakdance.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Minipuber wil vanavond naar de disco. Hij heeft een dansdate met zijn love interest
Veul belangrijker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
Lijkt mij ook wel een vervelende keuze. Maar goed, mama is belangrijker toch?
Ja hele shizzle organiseren, dus da's een hoop losse eindjes zo een paar dagen ervoor... Inschrijvingen, dingen voor de workshops, dingen voor de show, partners die ineens vanalles willen...quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn minipuber is naar breakdance.
hij: verdomme breaken is niet meer zo leuk nu, er doen nu allemaal meiden mee en die kennen het niet. Houden de rest van de groep tegen want de leraar is de hele tijd die sufkutten (ja dat zei hij echt) aan het helpen.
5 minuten later
Ach die meiden stoppen er wel snel mee dus zal een week of 4 duren, zwak hoor
ik snap sowieso niet welke mongool een congres op een maandag plantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hele shizzle organiseren, dus da's een hoop losse eindjes zo een paar dagen ervoor... Inschrijvingen, dingen voor de workshops, dingen voor de show, partners die ineens vanalles willen...
ik zal blij zijn als het dinsdag is
Ja wij ook want je bent weleens leuker gezelschap geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hele shizzle organiseren, dus da's een hoop losse eindjes zo een paar dagen ervoor... Inschrijvingen, dingen voor de workshops, dingen voor de show, partners die ineens vanalles willen...
ik zal blij zijn als het dinsdag is
Kappers, die zijn vaak vrij op maandag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet welke mongool een congres op een maandag plant
Waarom wil je niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wij ook want je bent weleens leuker gezelschap geweest
Mn vriend werkt op een booreiland, is sinds woensdag weer weg. Zegt dinsdagavond tegen mn zoon dat ie weer weg gaat voor 2 weken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zei gisteren 'suflul'. 'Ja mam, jij zegt altijd sufkut en dat is een man'
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vriend werkt op een booreiland, is sinds woensdag weer weg. Zegt dinsdagavond tegen mn zoon dat ie weer weg gaat voor 2 weken.
Antwoord van mn zoon: Nee he zit ik weer met dat kreng opgescheept
mijn zus is nooit op maandag vrij geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kappers, die zijn vaak vrij op maandag.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn zus is nooit op maandag vrij geweest
Ik zeg ver bij elkaar uit de buurt houden. God weet wat ze van elkaar zouden leren danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een prachtig stel zo bij elkaar.
10quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Murmeli het volgende:
Huppel en missb, hoe oud zijn jullie minipubers?
Mijne is 12quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Murmeli het volgende:
Huppel en missb, hoe oud zijn jullie minipubers?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ver bij elkaar uit de buurt houden. God weet wat ze van elkaar zouden leren dan
Hij is 15.quote:
Dat zeg ik.quote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je best een beetje jaloers bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]er zijn dingen die ik gewoonweg niet wil weten!
quote:
Omdat het naar mijn idee genoeg zegt dat de dood van Antonie Kamerling mij meer doet dan van mijn eigen opa.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Murmeli het volgende:
Waarom wil je niet?
Wel stoer om voor je moeder toch te gaan. Sterkte
Cake is meestal pas ná de begrafenis/crematie schatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef rival het volgende:
Sting is er niet dus doe ik het maar!
jij blij, heb je wel de gratis cake
Wij gaan nog voor de 16de even een goed gesprek hebben.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
je weet wat je net letterlijk tegen me zegt?
Om dat nu specifiek te benoemen vind ik niet nodig. Maar de strekking van mijn opmerking is inderdaad hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je best een beetje jaloers bent
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Feitosa het volgende:
Altijd mooi die verhalen over kinderen. Het beste voorbehoedsmiddel dat er bestaat.
understatementquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je best een beetje jaloers bent
Jaloers ventjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Om dat nu specifiek te benoemen vind ik niet nodig. Maar de strekking van mijn opmerking is inderdaad hetzelfde
tot 6 vandaag en dan weeeeeekend! hopen dat als ik thuis kom er nog wat emails van bedrijven in zitten die mij willen hebben
dus de grap faalt, JEEJ, een echte sting grap dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Cake is meestal pas ná de begrafenis/crematie schat
komt goed lieverdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vervloekt! Ja maar..ja maar...
En terechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
correct.. ik ben strontjaloers op het moment!
ik post graag de reactie waar iemand stiekem om vraagtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij dat nooit zo blijken
nu al aan de pillen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het heeeerlijk weer.
Wat een heeeerlijk weekend.
Wat een heeeeerlijk leven toch.
Je moederinstinct gaat tekeer begrijp ik?quote:
How consideratequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik post graag de reactie waar iemand stiekem om vraagt
Volgens mij is ie als kind in de pot met pillen gevallen..........quote:
Ey, watch it, nep-Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus de grap faalt, JEEJ, een echte sting grap dus
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Je moederinstinct gaat tekeer begrijp ik?
El Matadorix.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:39 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is ie als kind in de pot met pillen gevallen..........
Waar kom jij ook alweer oorspronkelijk vandaan?!quote:
Ik ben een authentieke Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar kom jij ook alweer oorspronkelijk vandaan?!
Incl accent?quote:
Mooi omschreven!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij is ie als kind in de pot met pillen gevallen..........
quote:
ik ga meteen aan de koffie en energydrink, waar kan ik dat mooie vooruitzicht oppikken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi omschreven!![]()
En Duim: nee, 2 bakken koffie en een energy drink zijn genoeg. En vooruitzichten op een heeeerlijk weekend. En zon. En een vrije dag. En verder gewoon genieten.
Waar ben je geboren?quote:
Hebben we je toch verteld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga meteen aan de koffie en energydrink, waar kan ik dat mooie vooruitzicht oppikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |