mijn zus is nooit op maandag vrij geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kappers, die zijn vaak vrij op maandag.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn zus is nooit op maandag vrij geweest
Ik zeg ver bij elkaar uit de buurt houden. God weet wat ze van elkaar zouden leren danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een prachtig stel zo bij elkaar.
10quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Murmeli het volgende:
Huppel en missb, hoe oud zijn jullie minipubers?
Mijne is 12quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Murmeli het volgende:
Huppel en missb, hoe oud zijn jullie minipubers?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ver bij elkaar uit de buurt houden. God weet wat ze van elkaar zouden leren dan
Hij is 15.quote:
Dat zeg ik.quote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je best een beetje jaloers bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]er zijn dingen die ik gewoonweg niet wil weten!
quote:
Omdat het naar mijn idee genoeg zegt dat de dood van Antonie Kamerling mij meer doet dan van mijn eigen opa.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Murmeli het volgende:
Waarom wil je niet?
Wel stoer om voor je moeder toch te gaan. Sterkte
Cake is meestal pas ná de begrafenis/crematie schatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef rival het volgende:
Sting is er niet dus doe ik het maar!
jij blij, heb je wel de gratis cake
Wij gaan nog voor de 16de even een goed gesprek hebben.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
je weet wat je net letterlijk tegen me zegt?
Om dat nu specifiek te benoemen vind ik niet nodig. Maar de strekking van mijn opmerking is inderdaad hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je best een beetje jaloers bent
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Feitosa het volgende:
Altijd mooi die verhalen over kinderen. Het beste voorbehoedsmiddel dat er bestaat.
understatementquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je best een beetje jaloers bent
Jaloers ventjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Om dat nu specifiek te benoemen vind ik niet nodig. Maar de strekking van mijn opmerking is inderdaad hetzelfde
tot 6 vandaag en dan weeeeeekend! hopen dat als ik thuis kom er nog wat emails van bedrijven in zitten die mij willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |