Je weet ook dat wikipedia nu niet de meest betrouwbare bron op aarde is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is wijsheid of levenswijsheid de kunst om in alle levensomstandigheden juist te oordelen en te handelen. De betekenis is dus praktisch of moreel. Maar dit is in perfecte vorm. Ervanuitgaande dat je begint in imperfecte vorm, zul je dus steeds minder imperfect moeten worden om dit te bereiken.
dat is wel een antwoord jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Godverdegodverdekutteringtiefushoerenshitzooi!
Nee, is het ook niet. Net een ibu'tje genomen en het trekt weg gelukkigquote:
De Dictionary van Farlex dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet ook dat wikipedia nu niet de meest betrouwbare bron op aarde is?
quote:The ability to discern or judge what is true, right, or lasting; insight.
Waaaarom verlies ik altijd alle balletjes van mn piercingsquote:
Okee, dat is beter danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet. Net een ibu'tje genomen en het trekt weg gelukkig
goed.. Maar dodelijk geirriteerdquote:
waarom lukt zelf erop draaien niet? gaat het stuk? of gaat het gewoon niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waaaarom verlies ik altijd alle balletjes van mn piercings
En kan ik ze zelf niet op dat kutringetje draaien.. En nee, niet die kutring
Dus nu heb ik een lelijke snakebite
niet zo een blik naar mij jongedamequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed.. Maar dodelijk geirriteerd
Het gaat gewoon niet.. Te weinig bewegingsruimte en ik kan het niet zien.. Dus nu heb ik aan 1 kant een staafje en aan de andere kant een ringetje..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
waarom lukt zelf erop draaien niet? gaat het stuk? of gaat het gewoon niet?
die was in het algemeenquote:
oke maar in principe is het wel mogelijk om dat balletje er weer op te draaien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet.. Te weinig bewegingsruimte en ik kan het niet zien.. Dus nu heb ik aan 1 kant een staafje en aan de andere kant een ringetje..
Morgen maar weer langs de stad
Ja, een ander moet het erop kunnen draaien..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar in principe is het wel mogelijk om dat balletje er weer op te draaien?
dan is het een kwestie van oefenen toch
Ik heb 'm niet meer onder de copy/paste staan.quote:
oh het gaat met een gereedschap en niet met de hand....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, een ander moet het erop kunnen draaien..
Nee, die beweging en materialen heb ik niet.. Dus onmogelijk
Autorijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef missbehavin het volgende:vrachtwagens
slome oude mensen
fietser die massaal door rood rijden
mensen
maar ik was net op tijd thuis voor Minipuber
Ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet meer onder de copy/paste staan.
Maar het wordt niks.
Wel een klik, geen vonkquote:
Ja met van die tangetjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
oh het gaat met een gereedschap en niet met de hand....
dan moet je de piercer gewoon ontvoeren en voor noodgevallen in de kast bewaren
Ja als iedereen gewoon eens optieft voor me!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een klik, geen vonk
Mijn grootste gebrek bij hem? Humor
Andersom? Geen diee
Weetje wat ook helpt, minder haast hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als iedereen gewoon eens optieft voor me!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik heb een sansiveria besteld en wat geraniums en een bloembakkie voor bij 't raam. EN daar ga ik dan van houden, net als van m'n kat.... dezelfde kat die me, als ik dood neerval, stil en alleen en daar 3 dagen op de keukenvloer lig, die van me gaat knabbelen omdat de brokjes op zijn.
Jammer hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een klik, geen vonk
Mijn grootste gebrek bij hem? Humor
Andersom? Geen diee
ligt dat aan je kasten of aan Cynthia?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja met van die tangetjes
Cynthia is van harte welkom hier.. Maar ze past nergens in een kast
varken eet dan waarschijnlijk eerst mn last leeg.. Ze heeft ondekt dat ze door zakken heen kan bijtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik heb een sansiveria besteld en wat geraniums en een bloembakkie voor bij 't raam. EN daar ga ik dan van houden, net als van m'n kat.... dezelfde kat die me, als ik dood neerval, stil en alleen en daar 3 dagen op de keukenvloer lig, die van me gaat knabbelen omdat de brokjes op zijn.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje wat ook helpt, minder haast hebben
Altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
dus nu moet ie uithuilen met zijn hoofd tussen je tetters... zeg hem even wanneer je kan
je kan toch als gigollo aan de slag, ontmoet je nog mensenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
nee sorry, dat heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, enig idee hoe fucking druk ik ben vandaag?
Maar on the upside; eerste deadline gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |