Volgens wikipedia is wijsheid of levenswijsheid de kunst om in alle levensomstandigheden juist te oordelen en te handelen. De betekenis is dus praktisch of moreel. Maar dit is in perfecte vorm. Ervanuitgaande dat je begint in imperfecte vorm, zul je dus steeds minder imperfect moeten worden om dit te bereiken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dat noem ik geen definitie, meer een soort symptoom.
Je weet ook dat wikipedia nu niet de meest betrouwbare bron op aarde is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is wijsheid of levenswijsheid de kunst om in alle levensomstandigheden juist te oordelen en te handelen. De betekenis is dus praktisch of moreel. Maar dit is in perfecte vorm. Ervanuitgaande dat je begint in imperfecte vorm, zul je dus steeds minder imperfect moeten worden om dit te bereiken.
dat is wel een antwoord jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Godverdegodverdekutteringtiefushoerenshitzooi!
Nee, is het ook niet. Net een ibu'tje genomen en het trekt weg gelukkigquote:
De Dictionary van Farlex dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet ook dat wikipedia nu niet de meest betrouwbare bron op aarde is?
quote:The ability to discern or judge what is true, right, or lasting; insight.
Waaaarom verlies ik altijd alle balletjes van mn piercingsquote:
Okee, dat is beter danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet. Net een ibu'tje genomen en het trekt weg gelukkig
goed.. Maar dodelijk geirriteerdquote:
waarom lukt zelf erop draaien niet? gaat het stuk? of gaat het gewoon niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waaaarom verlies ik altijd alle balletjes van mn piercings
En kan ik ze zelf niet op dat kutringetje draaien.. En nee, niet die kutring
Dus nu heb ik een lelijke snakebite
niet zo een blik naar mij jongedamequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed.. Maar dodelijk geirriteerd
Het gaat gewoon niet.. Te weinig bewegingsruimte en ik kan het niet zien.. Dus nu heb ik aan 1 kant een staafje en aan de andere kant een ringetje..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
waarom lukt zelf erop draaien niet? gaat het stuk? of gaat het gewoon niet?
die was in het algemeenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |