dus de grap faalt, JEEJ, een echte sting grap dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Cake is meestal pas ná de begrafenis/crematie schat
komt goed lieverdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vervloekt! Ja maar..ja maar...
En terechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
correct.. ik ben strontjaloers op het moment!
ik post graag de reactie waar iemand stiekem om vraagtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij dat nooit zo blijken
nu al aan de pillen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het heeeerlijk weer.
Wat een heeeerlijk weekend.
Wat een heeeeerlijk leven toch.
Je moederinstinct gaat tekeer begrijp ik?quote:
How consideratequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik post graag de reactie waar iemand stiekem om vraagt
Volgens mij is ie als kind in de pot met pillen gevallen..........quote:
Ey, watch it, nep-Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dus de grap faalt, JEEJ, een echte sting grap dus
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Je moederinstinct gaat tekeer begrijp ik?
El Matadorix.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:39 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is ie als kind in de pot met pillen gevallen..........
Waar kom jij ook alweer oorspronkelijk vandaan?!quote:
Ik ben een authentieke Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar kom jij ook alweer oorspronkelijk vandaan?!
Incl accent?quote:
Mooi omschreven!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Volgens mij is ie als kind in de pot met pillen gevallen..........
quote:
ik ga meteen aan de koffie en energydrink, waar kan ik dat mooie vooruitzicht oppikken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi omschreven!![]()
En Duim: nee, 2 bakken koffie en een energy drink zijn genoeg. En vooruitzichten op een heeeerlijk weekend. En zon. En een vrije dag. En verder gewoon genieten.
Waar ben je geboren?quote:
Hebben we je toch verteld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga meteen aan de koffie en energydrink, waar kan ik dat mooie vooruitzicht oppikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |