Ook een goed voorbeeld inderdaad. Bedankt voor je bijdragequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Heff het volgende:
Mensen die naar de tekst luisteren als nicole scherzinger en Shakira het liedje zingen
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Topic met potentie. Jammer dat je je stelling meteen ondergraaft met zo'n kutvoorbeeld.
Wilde ik net m'n hart gaan uitstorten over allerlei muzikale emoties... kom jij met de pussycat dollsquote:
Omdat er toch niemand is die op de tekst let als het gezongen wordt door een mooie vrouw.quote:
Nou, dan is Stickwitu een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Heff het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand is die op de tekst let als het gezongen wordt door een mooie vrouw.
Daarom zijn alle mooie nummers van mannen of lelijke vrouwen.
quote:
De enige emotie die soort groepen kent, is blijdschap als ze naar hun bankrekening kijken.quote:
Het enigste waar ik aan denk op het moment dat zij dat nummer zingt is hoe hard en graag ik haar zou geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou, dan is Stickwitu een uitzondering.
Je kunt ook gewoon met respect over vrouwen praten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef Heff het volgende:
[..]
Het enigste waar ik aan denk op het moment dat zij dat nummer zingt is hoe hard en graag ik haar zou geven.
Is een boner krijgen een emotie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Lariekoek het volgende:
Bovendien word ik heus wel emotioneel als ik shakira of nicole scherzinger zie!
Dit van jou moet een troll zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met respect over vrouwen praten, natuurlijk.
Je maakt een grapje denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat er mis mee is, het is gemaakt om $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
Heeft heel weinig met muziek en mooie teksten te maken.
het is echt geen woordkunstenaar die dat geschreven heeft mee 13 in een dozijn.
quote:
quote:Een emotie wordt vaak omgeschreven als een innerlijke beleving of gevoel van bijvoorbeeld vreugde, angst, boosheid, verdriet dat door een bepaalde situatie wordt opgeroepen of spontaan kan optreden
Verklaar dan eens waarom Zanger Rinus niet in het geld zwemt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat er mis mee is, het is gemaakt om $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
Heeft heel weinig met muziek en mooie teksten te maken.
het is echt geen woordkunstenaar die dat geschreven heeft mee 13 in een dozijn.
Was jij niet die kerel die Ned's Survival Guide in het Nederlands helemaal fantastisch vond?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef tho_Omas het volgende:
heb er ook veel last van maar je moet je emosie kunnen tonen tegewoordiggr gr
Dat klopt. Zijn er mensen die dat niet vinden dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was jij niet die kerel die Ned's Survival Guide in het Nederlands helemaal fantastisch vond?
Ik heb anders gehoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Chriz2k is een ware gentleman.
Er is er volgens mij maar één die het wel waardeert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zijn er mensen die dat niet vinden dan?.
Dat dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wilde ik net m'n hart gaan uitstorten over allerlei muzikale emoties... kom jij met de pussycat dolls![]()
Onzin natuurlijk, maarjaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is er volgens mij maar één die het wel waardeert.
No offence maar dat is echt troep.
Ik hoor valse noten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef ElectricEye het volgende:
Maar goed, als het gaat om emotie die als 'echt' op me overkomt:
Ik hoor daar echte machteloze woede in.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Komt door de emoties, die zitten heel hoog bij die mensen.quote:
Dit zegt het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Erg waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat Jeroen Stevens - Ongelijke Strijd hier ook wel op zijn plaats is.
Heeft niets met 'alternatief' te maken, maar met de 'echtheid' van het nummer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alternatief genoeg voor meneer?
The Hammer van Motorhead doet mij persoonlijk wel wat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alternatief genoeg voor meneer?
Je vergeet Gladiator en Band of Brothers.quote:
Hij heeft dezelfde stylist als:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig tho_Omas, dan kan Gewoon Jeroen natuurlijk ook niet ontbreken alhier.
Aan dat nummer dacht ik toen ik de TT lasquote:
De Pussycat Dolls zijn gewoon 100% echt hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Heeft niets met 'alternatief' te maken, maar met de 'echtheid' van het nummer.
Er zijn trouwens zat commerciële bands die meer emotie oproepen dan wat jij noemt. Denk aan INXS bijvoorbeeld. Die konden dat wel.
Aldus de man die emotioneel wordt van een dikke neger en een pedofielquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef DuTank het volgende:
Ik heb het met deze:
verder is TS gay, omdat hij huilt om the pussycat dolls
Prachtig decor zo'n vochtige tunnel met graffiti en glasscherven. Dat stuk op dat bedrijventerrein aan het begin is ook prachtig gekozen. Zo zie je maar weer hoe een clip een nummer sterker kan maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde stylist als:
Ook al zo'n gevoelsmens.
Grapjas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De Pussycat Dolls zijn gewoon 100% echt hoor. Ik vraag me af waarom jij denkt dat dat niet zo is.
Damn, zo had ik het nog niet gezien, wat een baas ben ik toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aldus de man die emotioneel wordt van een dikke neger en een pedofiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |