Ik hoor valse noten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef ElectricEye het volgende:
Maar goed, als het gaat om emotie die als 'echt' op me overkomt:
Ik hoor daar echte machteloze woede in.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Komt door de emoties, die zitten heel hoog bij die mensen.quote:
Dit zegt het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Erg waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat Jeroen Stevens - Ongelijke Strijd hier ook wel op zijn plaats is.
Heeft niets met 'alternatief' te maken, maar met de 'echtheid' van het nummer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alternatief genoeg voor meneer?
The Hammer van Motorhead doet mij persoonlijk wel wat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alternatief genoeg voor meneer?
Je vergeet Gladiator en Band of Brothers.quote:
Hij heeft dezelfde stylist als:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
Prachtig tho_Omas, dan kan Gewoon Jeroen natuurlijk ook niet ontbreken alhier.
Aan dat nummer dacht ik toen ik de TT lasquote:
De Pussycat Dolls zijn gewoon 100% echt hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Heeft niets met 'alternatief' te maken, maar met de 'echtheid' van het nummer.
Er zijn trouwens zat commerciële bands die meer emotie oproepen dan wat jij noemt. Denk aan INXS bijvoorbeeld. Die konden dat wel.
Aldus de man die emotioneel wordt van een dikke neger en een pedofielquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef DuTank het volgende:
Ik heb het met deze:
verder is TS gay, omdat hij huilt om the pussycat dolls
Prachtig decor zo'n vochtige tunnel met graffiti en glasscherven. Dat stuk op dat bedrijventerrein aan het begin is ook prachtig gekozen. Zo zie je maar weer hoe een clip een nummer sterker kan maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde stylist als:
Ook al zo'n gevoelsmens.
Grapjas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De Pussycat Dolls zijn gewoon 100% echt hoor. Ik vraag me af waarom jij denkt dat dat niet zo is.
Damn, zo had ik het nog niet gezien, wat een baas ben ik toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aldus de man die emotioneel wordt van een dikke neger en een pedofiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |