Is een boner krijgen een emotie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Lariekoek het volgende:
Bovendien word ik heus wel emotioneel als ik shakira of nicole scherzinger zie!
Dit van jou moet een troll zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met respect over vrouwen praten, natuurlijk.
Je maakt een grapje denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat er mis mee is, het is gemaakt om $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
Heeft heel weinig met muziek en mooie teksten te maken.
het is echt geen woordkunstenaar die dat geschreven heeft mee 13 in een dozijn.
quote:
quote:Een emotie wordt vaak omgeschreven als een innerlijke beleving of gevoel van bijvoorbeeld vreugde, angst, boosheid, verdriet dat door een bepaalde situatie wordt opgeroepen of spontaan kan optreden
Verklaar dan eens waarom Zanger Rinus niet in het geld zwemt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat er mis mee is, het is gemaakt om $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
Heeft heel weinig met muziek en mooie teksten te maken.
het is echt geen woordkunstenaar die dat geschreven heeft mee 13 in een dozijn.
Was jij niet die kerel die Ned's Survival Guide in het Nederlands helemaal fantastisch vond?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef tho_Omas het volgende:
heb er ook veel last van maar je moet je emosie kunnen tonen tegewoordiggr gr
Dat klopt. Zijn er mensen die dat niet vinden dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was jij niet die kerel die Ned's Survival Guide in het Nederlands helemaal fantastisch vond?
Ik heb anders gehoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Chriz2k is een ware gentleman.
Er is er volgens mij maar één die het wel waardeert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zijn er mensen die dat niet vinden dan?.
Dat dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wilde ik net m'n hart gaan uitstorten over allerlei muzikale emoties... kom jij met de pussycat dolls![]()
Onzin natuurlijk, maarjaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is er volgens mij maar één die het wel waardeert.
No offence maar dat is echt troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |