Ik hoor valse noten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef ElectricEye het volgende:
Maar goed, als het gaat om emotie die als 'echt' op me overkomt:
Ik hoor daar echte machteloze woede in.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Komt door de emoties, die zitten heel hoog bij die mensen.quote:
Dit zegt het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Erg waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat Jeroen Stevens - Ongelijke Strijd hier ook wel op zijn plaats is.
Heeft niets met 'alternatief' te maken, maar met de 'echtheid' van het nummer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alternatief genoeg voor meneer?
The Hammer van Motorhead doet mij persoonlijk wel wat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alternatief genoeg voor meneer?
Je vergeet Gladiator en Band of Brothers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |