abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87318763
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dat TS iemand is die de Nederlandse taal amper machtig is en nauwelijks grammaticaal correcte zinnen kan formuleren. Verder toont hij aan een hekel aan de Islam te hebben wat me eerder een vorm van jaloezie lijkt op de wél doeltreffende en strenge wetgeving die doorgaans in islamitische landen geldt.
Scherpe analyse
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:40:23 #52
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_87318917
TS weet hoofd- van bijzaken te onderschijden, gezien zijn postgeschiedenis.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_87319268
Huilie topic, maar ik heb weer even gelachen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:07 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87320914
Eventueel dat sommige Moslims in het weelderige westen verblijven omdat er in hun thuisland zo'n verneukt regime is? Zo maar een ideetje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_87321167
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef jogy het volgende:
Eventueel dat sommige Moslims in het weelderige westen verblijven omdat er in hun thuisland zo'n verneukt regime is? Zo maar een ideetje.
Sssttt, straks gelooft iedereen je... niet dat je niet de waarheid spreekt, maar toch! :)

Ik hoop dat andere landen zo schappelijk zijn als Nederland vele jaren was, zeker als we hier straks een regering krijgen waarmee ik me als burger minder zou gaan vertrouwen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87321374
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Verbal het volgende:

De gemiddelde FOK!'er is dan ook een beetje dom.

Is dat even lullig voor je. Ik zie jou als gemiddelde FOK'er.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:51:58 #57
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321453
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Lourdes een land?
Is dat nu een land dan!?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_87321533
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:51 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Is dat nu een land dan!?
Mekka bedoel ik. Jij impliceert dat Mekka een land is.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:54:57 #59
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321566
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:52 schreef DroogDok het volgende:
Huilie topic, maar ik heb weer even gelachen.
Nou daar doen 'we'' het voor! zie de frontpage! :-)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:56:48 #60
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321640
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mekka bedoel ik. Jij impliceert dat Mekka een land is.
Oh ja die variant komen we op fora vaker tegen, al ziet niet iedereen dit aldan ook in.
Men neme de eigen conclusie en postuleert dan "jij zegt dat X eigenlijk Y is, althans dat blijkt uit je woordkeuze'.. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:30 #61
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321747
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef jogy het volgende:
Boven NL hangt een onzichtbaar roterend (horizontaal alle richtingen, rond draaiend of hoe jij als lezer het ook wilt zien) bord, sommige islam aanhangers spreken echter wel van de print daarop :
"werk in uitvoering, gEEn de-tour, islam land over 15 a 20 jaar". Vaak afgekort tot: "over 15 jaar zijn wij hier de baas".
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:55 #62
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_87321765
Ik snap die redenatie nooit zo. Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook doen. :?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:00:49 #63
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321805
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef TomLievense het volgende:
TS weet hoofd- van bijzaken te onderschijden, gezien zijn postgeschiedenis.
Nou heb je zo maar onbedoelt een deel van de 'waarheid' te pakken! ^O^
Het grote plaatje bestaat immers uit hoofd- en bijzaken! Die zijn gedwongn te huwen ^)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:02:16 #64
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321879
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap die redenatie nooit zo. Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook doen. :?
Of nog een mogelijke vraag die ik jouw plaats even stel :
Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook beter maar NIET doen. :?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:05:05 #65
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87322019
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:26 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ok, hier haak ik af... TS kan dus gewoon niet meedoen aan z'n eigen discussie...
Indien ik gaandeweg de discussie dommer zou worden zou je nog gelijk gehad hebben ook! :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:11:07 #66
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87322227
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

[quote]Dat TS iemand is die de Nederlandse taal amper machtig is
Ach dat valt best mee, echter waar men hakt vallen spaanders. ik ga tikfoutjes ook niet oplossen, dit is internet en snelle communicatie die ik tussendoor doe. Niet te veel tijd en energie op focussen dus, gewoon zien als vlot SMSsen maar nog net niet in morse-code of steno :)

quote:
en nauwelijks grammaticaal correcte zinnen kan formuleren.
Ach, een zin leeft, de taal leeft, en e.e.a. ligt ook aan jou, de recipient.

quote:
Verder toont hij aan een hekel aan de Islam te hebben
En dat is nummertje tig die denkt dat wat ie denkt ook is wat een ander denkt :)

quote:
wat me eerder een vorm van jaloezie lijkt op de wél doeltreffende en strenge wetgeving die doorgaans in islamitische landen geldt.
Ah wel nee.
pi_87322655
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Indien ik gaandeweg de discussie dommer zou worden zou je nog gelijk gehad hebben ook! :)
Of het niveau van het topic is ondertussen al bergafwaarts gegaan...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87322773
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Of nog een mogelijke vraag die ik jouw plaats even stel :
Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook beter maar NIET doen. :?
je blinkt uit in vaag om de hete brei heen draaien.... wil je wel duidelijk zijn ?
laat ik proberen je te begrijpen:
je zegt met deze posting dat je niet dezelfde discriminatie als in de OP hier in Nederland wilt. ?

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Boven NL hangt een onzichtbaar roterend (horizontaal alle richtingen, rond draaiend of hoe jij als lezer het ook wilt zien) bord, sommige islam aanhangers spreken echter wel van de print daarop :
"werk in uitvoering, gEEn de-tour, islam land over 15 a 20 jaar". Vaak afgekort tot: "over 15 jaar zijn wij hier de baas".
weer zo'n vaag iets... maar wel suggestief... en vooral paniekerig.
Je suggereert dat de nauwelijks 6% islamieten in Nederland over 15 jaar de baas zijn in Nederland??
pi_87323069
Afgezien van het feit of je nu rechtdoor kiest of de afslag neemt, zou er bij een van de twee keuzes mogelijk een ravijn liggen te wachten ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:24:06 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87324807
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

die 5% kunnen dat wel even voor elkaar boksen denk je? En die 5% is dan in het heel erg onwaarschijnlijke geval dat 100% van de Moslims in Nederland van mening zijn dat dit land geconverteerd moet worden naar een Halal/Sharia/Vroom Islamitisch land natuurlijk. De gematigde Moslims bestaan natuurlijk niet, het zijn allemaal terroristen in de dop met zelfmoordgordels in hun kast voor als het moment daar is om ons bruut te onderdrukken of strijdend ten onder te gaan in de Naam van Allah. Juistem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:32:45 #71
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87325122
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Muridae het volgende:
Overigens, dat bord is alleen van kracht tijdens de Hajj.
Dat is niet waar. Mekka is verboden terrein voor niet-Moslims en de wegen erheen worden gecontroleerd.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_87326130
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat wil je nou zeggen? Omdat zij het doen moeten wij het ook maar gaan doen ofzo?
Exact. Dat is de gedachtegang van de kleingeestige islamofoob.

"Maar hullie doen het ook :'( :'( :'( !!!!!!" is het enige argument
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_87326487
En SA is niet representatief. Zoiets zul je in de meeste moslimlanden niet vinden.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:03:39 #74
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_87329906
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Flurry het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Mekka is verboden terrein voor niet-Moslims en de wegen erheen worden gecontroleerd.
Dat is wel waar.
Ja, daarom werken er niet-islamitische mensen uit India achter de balie van de BK in Mekka. :')

http://www.flickr.com/photos/20706595@N00/356594254/

*off-topic :

KFC is gesloten tijdens het gebed. LOL

http://www.flickr.com/pho(...)0780/in/photostream/
pi_87330856
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Flurry het volgende:

[..]

In die landen daaro staat 't in het paspoort en als Europeaan kan je een briefje bij de Imam halen
In welke landen daaro?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')