Hoe kan iemand uberhaupt blij zijn met dit kabinetquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Trouwens, hoe kan iemand van onder de 40 blij zijn met dit kabinet?!
Sommige mensen zijn blij dat de PvdA er niet bij zit, en aangezien Job Cohen geen oppositie kan voeren zal dankzij dit kabinet de PvdA halveren, net als in 2002.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan iemand uberhaupt blij zijn met dit kabinet
Wat kan mij die hele Pvda rotten? Wat voor droevig stuk vreten moet je zijn om gelukkig te worden van het gegeven dat een partij geen deel uitmaakt van de coalitie. Ik was weliswaar blij geweest als de PVV niet in het kabinet had gezeten, maar als er desondanks een reteslecht akkoord zou liggen, dan was ik nog niet blij geweest.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:19 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blij dat de PvdA er niet bij zit, en aangezien Job Cohen geen oppositie kan voeren zal dankzij dit kabinet de PvdA halveren, net als in 2002.
Job Cohen: Ad Melkert is een nieuw jasje.
Je bevestigt dat je een 'droevig stuk vreten' bent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan mij die hele Pvda rotten? Wat voor droevig stuk vreten moet je zijn om gelukkig te worden van het gegeven dat een partij geen deel uitmaakt van de coalitie. Ik was weliswaar blij geweest als de PVV niet in het kabinet had gezeten, maar als er desondanks een reteslecht akkoord zou liggen, dan was ik nog niet blij geweest.
Beetje ongelukkig onder woorden gebracht, maar bedoel te zeggen dat ik een kabinet uiteindelijk afreken op de inhoud van een akkoord en uiteindelijk haar daden. Dus stel dat de PVV geen deel zou uitmaken van de coalitie dan zou ik zeggen: 'Oke, goed zo.' Maar wanneer het kabinet vervolgens een waardeloos akkoord presenteert, dan keer ik mij alsnog tegen het samenwerkingsverband.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nou, je bevestigt dat je een 'droevig stuk vreten' bent.
Dat is dan ook de enige reden dat dit kabinet er is gekomen. En natuurlijk het buiten het kabinet houden van de PvdA.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben vooral blij dat partijen als GL en CU er niet in zitten. Met gewoon paars was ik ook wel tevreden geweest denk ik, maar tussen alle mogelijkheden is de huidige uitkomst de beste.
quote:************************************
Verburg geen fractievoorzitter CDA
` Gerda Verburg wordt geen voorzitter
van de fractie van het CDA in de Tweede
Kamer.Ze was daarvoor gevraagd door
Maxime Verhagen,maar ze heeft dit
weekend besloten zich niet kandidaat te
stellen.
Op dit moment is Gerda Verburg nog
demissionair minister van Landbouw,
Natuur en Voedselkwaliteit.Ze zei dat
ze graag was doorgegaan als minister,
maar daarvoor is ze niet gevraagd.
Morgen kiest de CDA-fractie een nieuwe
voorzitter.Volgens een woordvoerder van
de partij is er meer dan één kandidaat,
maar hij wilde geen namen noemen.
Het staat er wat ongelukkig, maar hij heeft haar dus gevraagd zich kandidaat te stellen. Belangrijk detail.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:15 schreef remlof het volgende:
Ah de fractievoorzitter wordt bij het CDA niet gekozen door de fractie maar door Verhagen?
Ah ok, ik schrok alquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Het staat er wat ongelukkig, maar hij heeft haar dus gevraagd zich kandidaat te stellen. Belangrijk detail.
Beter leren lezen, dan schrik je ook minder.quote:
Daar heb je als buitenstaander amper zicht op, maar ik zou verbaasd zijn als het iemand anders zou worden dan Haersma Buma of Koopmans. Ik vind het eigenlijk belangrijker dat er een sterke fractieleider is dan dat iemand minister wordt...goede fractieleiders zijn niet makkelijk te vinden.quote:
Waar voor de beeldvorming rondom het CDA maar even overheen gelezen werd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Het staat er wat ongelukkig, maar hij heeft haar dus gevraagd zich kandidaat te stellen. Belangrijk detail.
Je zal dan wel blij zijn nu, want de PVV zit niet in het kabinetquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan mij die hele Pvda rotten? Wat voor droevig stuk vreten moet je zijn om gelukkig te worden van het gegeven dat een partij geen deel uitmaakt van de coalitie. Ik was weliswaar blij geweest als de PVV niet in het kabinet had gezeten, maar als er desondanks een reteslecht akkoord zou liggen, dan was ik nog niet blij geweest.
Koopmans, dat onderkruipsel? Ik zie hem meer als de straatvechter, iemand die het vuile werk mag opknappen. Zou hij ook genoeg gezag hebben in de fractie? Ik zet mijn geld op Haersma Buma.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar heb je als buitenstaander amper zicht op, maar ik zou verbaasd zijn als het iemand anders zou worden dan Haersma Buma of Koopmans. Ik vind het eigenlijk belangrijker dat er een sterke fractieleider is dan dat iemand minister wordt...goede fractieleiders zijn niet makkelijk te vinden.
Wat moet je nu al rechts stemmende Chirurg dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch rechts populisme: werk dat met een scalpel gedaan moet worden met een houtversnipperaar willen doen.
Twee onwaarheden op een rij. In 2002 werd de PvdA bij de verkiezingen bijna gehalveerd. Er kwam een kabinet van CDA, VVD en LPF (dus redelijk vergelijkbaar met wat er nu komt). Dat kabinet lag binnen no-time op z'n gat. Er kwamen toen nieuwe verkiezingen, waarbij de PvdA fors won.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:19 schreef Holograph het volgende:
Sommige mensen zijn blij dat de PvdA er niet bij zit, en aangezien Job Cohen geen oppositie kan voeren zal dankzij dit kabinet de PvdA halveren, net als in 2002.
Job Cohen: Ad Melkert is een nieuw jasje.
Misschien moet je de daaropvolgende reactie ook eens lezen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zal dan wel blij zijn nu, want de PVV zit niet in het kabinet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |