Ik neem hiervan kennis.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het liever onder de noemer kritiek. Ik heb meer argumenten gezien van de linkse. En ik zie het commentaar van de mensen die het wel goed vinden eerder gescheld omdat ze eigenlijk niet een goed antwoord kunnen geven op de kritieken op dit regeerakkoord.
Dat lijkt me logisch gezien het feit dat het merendeel van de posters op dit moment links is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het liever onder de noemer kritiek. Ik heb meer argumenten gezien van de linkse. En ik zie het commentaar van de mensen die het wel goed vinden eerder gescheld omdat ze eigenlijk niet een goed antwoord kunnen geven op de kritieken op dit regeerakkoord.
Het merendeel van de posters links?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch gezien het feit dat het merendeel van de posters op dit moment links is.
En kritiek is prima, het gaat om de bewoordingen.
Geen PVV stemmen = links.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het merendeel van de posters links?
Precies, politiek verantwoordelijk. Sinds Donner betekent dat blijkbaar niets. Heel kundig !quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat Donner, en daar zullen de meningen best over verschillen, één van de meest kundige mensen is in Den Haag. En dat een asielzoeker besluit zijn cel in de fik te steken waardoor meerdere mensen omkomen kan je Donner niet verwijten. Hij was alleen politiek verantwoordelijk voor dat drama.
Op dit topic...momenteel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het merendeel van de posters links?
In nette bewoordingen uit ik mijn bezwaren tegen het CDA, en je vindt dat het een tikkeltje minder mag? Wellicht dat jij lijdt aan een gevalletje selectieve verontwaardiging. Links wordt met enige regelmaat uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is. Dat accepteren wij, maar dan moet er niet plots huilie worden gedaan wanneer de bal wordt teruggekaatst.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In nette bewoordingen uit ik mijn bezwaren tegen het CDA, en je vindt dat het een tikkeltje minder mag? Wellicht dat jij lijdt aan een gevalletje selectieve verontwaardiging. Links wordt met enige regelmaat uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is. Dat accepteren wij, maar dan moet er niet plots huilie worden gedaan wanneer de bal wordt teruggekaatst.
Ik vond mijn tirade jegens het CDA zelfs iets poetisch hebbenquote:
Het merendeel van de posters is op FOK en al helemaal in VKZ nooit links geweest. FOK is altijd al een rechts forum en een constante aanvoer van dwazen vanaf de FPquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch gezien het feit dat het merendeel van de posters op dit moment links is.
En kritiek is prima, het gaat om de bewoordingen.
Sorry hoor, maar hier moet ik toch wel om lachen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het merendeel van de posters is op FOK en al helemaal in VKZ nooit links geweest. FOK is altijd al een rechts forum en een constante aanvoer van dwazen vanaf de FP.
Overigens doet dat niks af aan het gebrek aan argumenten
Dan moet je toch echt eens wat beter op je eigen forum letten. Ik zit al veel te veel jaar op Fok en POL (en nu VKZ) is altijd meer rechts geweest, alleen zijn er, waarschijnlijk juist daardoor, altijd een aantal linkse users die erg aanwezig zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier moet ik toch wel om lachen.
POL rechts? Dat lijkt mij juist een links bolwerk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens wat beter op je eigen forum letten. Ik zit al veel te veel jaar op Fok en POL (en nu VKZ) is altijd meer rechts geweest, alleen zijn er, waarschijnlijk juist daardoor, altijd een aantal linkse users die erg aanwezig zijn.
Als je dat vindt moet jouw definitie van 'links' bijna wel 'alles ten linkerzijde van de PVV' zijn, want anders zie ik niet in hoe je de users in POL links kunt noemen. Het aantal mensen met PvdA-, SP-, GL-, CU- of PvdD-sympathieën in POL is namelijk op een paar handen te tellen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
POL rechts? Dat lijkt mij juist een links bolwerk.
Misschien is de perceptie wel zo vanwege het kabaal dat zij maken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je dat vindt moet jouw definitie van 'links' bijna wel 'alles ten linkerzijde van de PVV' zijn, want anders zie ik niet in hoe je de users in POL links kunt noemen. Het aantal mensen met PvdA-, SP-, GL-, CU- of PvdD-sympathieën in POL is namelijk op een paar handen te tellen.
Dan moet je je ogen eens open doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier moet ik toch wel om lachen.
Dat sowiesoquote:Verder moet het op VKZ leuk blijven voor users die hier iets willen plaatsen over de verkiezingen en de nieuwe regering zonder dat ze meteen verbaal afgeslacht worden. En dat geldt voor iedereen, links, rechts of door het midden.
Daarom schreef ik ook: lijkt mij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je dat vindt moet jouw definitie van 'links' bijna wel 'alles ten linkerzijde van de PVV' zijn, want anders zie ik niet in hoe je de users in POL links kunt noemen. Het aantal mensen met PvdA-, SP-, GL-, CU- of PvdD-sympathieën in POL is namelijk op een paar handen te tellen.
Ja POL rechts inderdaad. Zeker onder de users zitten niet veel linkse figuren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
POL rechts? Dat lijkt mij juist een links bolwerk.
Ja onder wie zouden ze anders moeten zitten?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja POL rechts inderdaad. Zeker onder de users zitten niet veel linkse figuren.
Hmm, ik zou verwachten dat iemand die een verkiezingen-subforum modereert wel geïnteresseerd zou zijn in POL-discussies.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook: lijkt mij.
Ik kom niet zo vaak op POL, het was de indruk die ik kreeg de paar keer dat ik er geweest ben.
Maar kan het mis hebben.
Gelukkig. Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Van jou ben ik wel tamelijk zeker van welke politieke richting je bent![]()
Oh, interesse genoeg, alleen zitten er maar zoveel uren in de dag en kan ik niet overal tegelijk zijn. Zo jammer eigenlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hmm, ik zou verwachten dat iemand die een verkiezingen-subforum modereert wel geïnteresseerd zou zijn in POL-discussies.
[..]
Gelukkig. Duidelijker kan ik het niet maken.
Vroegoude mensenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Trouwens, hoe kan iemand van onder de 40 blij zijn met dit kabinet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |