Ik heb dat ooit eens gedaan toen het zwaar sneeuwde, op tweede paasdag. 2008 denk ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef Socios het volgende:
Ik wil nog eens naar Barvaux (B) met de trein. Tien jaar geleden eens geweest met school (niet met de trein helaas). Vond toen al dat er zo een mooie spoorlijn lag.
d'Anvers.quote:
Hmmm, volgend weekend rijdt er een stoomtrein tussen Jemelle en Bomal. Als je nog niet weet wat te doen dan...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef Socios het volgende:
Ik wil nog eens naar Barvaux (B) met de trein. Tien jaar geleden eens geweest met school (niet met de trein helaas). Vond toen al dat er zo een mooie spoorlijn lag.
Volgend weekend zit ik in Milaan. Jammer, want toffe lijn, moet prachtig zijn met stoom!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hmmm, volgend weekend rijdt er een stoomtrein tussen Jemelle en Bomal. Als je nog niet weet wat te doen dan...
Ik ben daar wel met de trein en met school geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef Socios het volgende:
Ik had een keer een wandelvakantie gedaan in de Ardennen, vervolgens naar Luxemburg gegaan een paar dagen. En toen terug de Ardennenexpres gepland, dat leek me zo gaaf! Tot een of andere kutbelg een keteltrein liet ontsporen bij Visé. Toen reed ie niet, en kon ik met de bus van Visé naar Maastricht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Socios het volgende:
Het is jammer dat de Ardennenexpress niet meer rijdt.
Balen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef Duvel het volgende:
En toen terug de Ardennenexpres gepland, dat leek me zo gaaf! Tot een of andere kutbelg een keteltrein liet ontsporen bij Visé. Toen reed ie niet, en kon ik met de bus van Visé naar Maastricht.
Echt hč. Er zijn zoveel mooie internationale verbindingen mogelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me best eens vet idd. Gewoon Utrecht Centraal - Clervaux zonder overstappen.
Nog steeds.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hč. Er zijn zoveel mooie internationale verbindingen mogelijk.
Misschien moet ik daar niet al te lang mee wachten, voordat dat ook verdwijnt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds.
Freiburg (Breisgau) Hbf kan ook in 1 zet.
Nou ja, jou hoef ik niks te vertellen ook
Amsterdam - Amersfoort - Ponlijn - Rhenen - Kesteren - Nijmegen - Groesbeek - Kranenburg - Kleve - Krefeld - Kölnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hč. Er zijn zoveel mooie internationale verbindingen mogelijk.
Boxtel - Wesel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amsterdam - Amersfoort - Ponlijn - Rhenen - Kesteren - Nijmegen - Groesbeek - Kranenburg - Kleve - Krefeld - Köln
Vroeger bestond er ook Amsterdam - Münster via Enschede.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdam - Amersfoort - Ponlijn - Rhenen - Kesteren - Nijmegen - Groesbeek - Kranenburg - Kleve - Krefeld - Köln
dat moet EN de Maaslijn EN mijn route kruisen, ergens.quote:
Via de Hanzelijn natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Socios het volgende:
Amsterdam - Bremen via Groningen erbij.
De Maaslijn bij Beugen, en jouw route is...?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat moet EN de Maaslijn EN mijn route kruisen, ergens.
Harlingen - Emmerich bestond ook.quote:
de lijn Kleve - Krefeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Maaslijn bij Beugen, en jouw route is...?
Plan nu nog maar eens iets tussen de buurstations Zevenaar en Emmerich. Zonder aankomst- of vertrekstation voorbij te rijden, want dat mag niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Harlingen - Emmerich bestond ook.Zonder stops tussen Leeuwarden en Zwolle en Zwolle en Arnhem.
Die ontmoeten elkaar ergens achter Goch denk ik?quote:
En wat was daar te doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef Watertornado het volgende:
Mensen vanmiddag (of eigenlijk gistermiddag) nog naar NedTrain gegaan in Haarlem?
D'r was een open dag. Ik heb er nog wat treinstickers gescoord, en uiteraard een broodtrommel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:54 schreef greavy het volgende:
[..]
En wat was daar te doen![]()
Ik ging gister naar Shunter Waalhaven![]()
Groningen - Braunschweig was er ook in het verleden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Vroeger bestond er ook Amsterdam - Münster via Enschede.
Amsterdam - Bremen via Groningen erbij.
ok dat ligt dus niet aan mij. Vanochtend bij de start al + 12 door gestoorde deuren bij 1 van de stellen. Die is in utrecht gebleven. Wel gratis koffie @ amfquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:35 schreef RubenK het volgende:
.....En de reisplanner doet het niet meer
http://www.voorbeterov.nl/page7.php?topic=14quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ok dat ligt dus niet aan mij. Vanochtend bij de start al + 12 door gestoorde deuren bij 1 van de stellen. Die is in utrecht gebleven. Wel gratis koffie @ amf
Was dat niet Onnen een paar weken geledenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r was een open dag. Ik heb er nog wat treinstickers gescoord, en uiteraard een broodtrommel.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben inmiddels aan het werk. Het is vooral een erg rustige zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |