Plan nu nog maar eens iets tussen de buurstations Zevenaar en Emmerich. Zonder aankomst- of vertrekstation voorbij te rijden, want dat mag niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Harlingen - Emmerich bestond ook.Zonder stops tussen Leeuwarden en Zwolle en Zwolle en Arnhem.
Die ontmoeten elkaar ergens achter Goch denk ik?quote:
En wat was daar te doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef Watertornado het volgende:
Mensen vanmiddag (of eigenlijk gistermiddag) nog naar NedTrain gegaan in Haarlem?
D'r was een open dag. Ik heb er nog wat treinstickers gescoord, en uiteraard een broodtrommel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:54 schreef greavy het volgende:
[..]
En wat was daar te doen![]()
Ik ging gister naar Shunter Waalhaven![]()
Groningen - Braunschweig was er ook in het verleden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Vroeger bestond er ook Amsterdam - Münster via Enschede.
Amsterdam - Bremen via Groningen erbij.
ok dat ligt dus niet aan mij. Vanochtend bij de start al + 12 door gestoorde deuren bij 1 van de stellen. Die is in utrecht gebleven. Wel gratis koffie @ amfquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:35 schreef RubenK het volgende:
.....En de reisplanner doet het niet meer
http://www.voorbeterov.nl/page7.php?topic=14quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ok dat ligt dus niet aan mij. Vanochtend bij de start al + 12 door gestoorde deuren bij 1 van de stellen. Die is in utrecht gebleven. Wel gratis koffie @ amf
Was dat niet Onnen een paar weken geledenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r was een open dag. Ik heb er nog wat treinstickers gescoord, en uiteraard een broodtrommel.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben inmiddels aan het werk. Het is vooral een erg rustige zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |