Grobbel + 1quote:
quote:
Wist het jaartal van de hit niet zeker meer, mijn uit elkaar vallende hitdossier gaat sowieso niet verder dan '98.quote:
quote:(born 1968, Plainfield, New Jersey, United States) is an American female R&B/soul musician who sang on three songs with the hip hop group Arrested Development. In 1995, she had a solo hit single called "I Know", which hit number four on the Billboard Hot 100 and was nominated for the Grammy Award for Best Female Pop Vocal Performance in 1996, and in 1997, she had another called "Hopeless" (written by Van Hunt) from the Love Jones soundtrack. This was after her demo made its way to Sony Music, and her debut album, Wild Seed, Wild Flower, was released in the summer of 1994, spawning "I Know." Wild Seed - Wild Flower reached #57 on the Billboard 200 chart.
quote:
Therapy? Diane. Maar of dat de originele is...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Grobbel het volgende:
Stukje tekst. Wat van wie? (originele uitvoerende graag)
[..]
Nummer is goed. Maar Therapy? is niet de originele uitvoerder van het nummer, nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Therapy? Diane. Maar of dat de originele is...
quote:
quote:
Long Tall Ernie & The Shakers - Do You Remember...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen
Little Richard - Lucille
Everly Brothers - Bird Dog
Del Shannon - Runaway
The Newbeats - Bread and Butter
Little Richard - Jenny Jenny
Elvis Presley - Thats All Right
Little Richard - Rip It Up
?
quote:Louis Clark, former arranger for Electric Light Orchestra, conducted theplaying a collection of very recognizable extracts from classical music pieces played over a continuous beat (sometimes an overtly disco fast beat, sometimes a slower and more subtle rhythm) which linked the segments together.
Ik duik mijn nest in, morgen weer een dag...quote:Piano Concerto no. 1 in B flat minor Op 23 / Tchaikovsky
Flight of the Bumblebee / Rimsky-Korsakov
Symphony no. 40 in G minor / Mozart
Rhapsody in Blue / Gershwin
Karelia Suite Op 11 / Sibelius
Symphony no. 5 in C minor Op 67 / Beethoven
Toccata in D minor / Js Bach
Serenade no. 13 in G major - 'Eine Kleine Nachtmusik' / Mozart
Symphony no. 9 in D minor Op 125 / Beethoven
Overture to William Tell / Rossini
Le nozze di Figaro / Mozart
Romeo & Juliet Fantasy Overture / Tchaikovsky
Trumpet Voluntary / Clarke (the listed title is a common misconception; the correct title is "Prince of Denmark's March")
Hallelujah Chorus / Handel
Piano Concerto in A minor Op 16 / Grieg
March of the Toreadors / Bizet
1812 Overture / Tchaikovsky
Geen band, een gezelschap...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:23 schreef ranja het volgende:
even een gok op Kajem al dacht ik dat dat iets anders was.
Volgens mij heb jij hier ook al eens een vraag over gesteld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:23 schreef ranja het volgende:
even een gok op Kajem al dacht ik dat dat iets anders was.
Ik in ieder geval wel en dat ging ook moeizaam toen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier ook al eens een vraag over gesteld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mobiel Fokt, dan werken ze niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die spoilertags maken ook niet veel verschil hoor
Belsen +1quote:
in de geel/witte layout ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Als je mobiel Fokt, dan werken ze niet.
Blame it on Danny dan...quote:
Je ziet Jason Thirsk, de voormalige bassist van de band die zichzelf om zeep hielp.quote:overigens snap ik de hint ook niet.
Lang leve omroep MAX.quote:
• Kings Of Leon - Milkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boodschappenspel.
Maak een muzikaal boodschappenlijstje van 10 artikelen. Mag in titel of uitvoerende zitten.
Daar zaten er een paar bij die die foto van Jason Thirsk als een menukaart van een sterrenrestaurant doen uitzien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwacht nu de vraag 'Noem 10 etenswaren uit "Zuurkool Met Vette Jus" van Sjef van Oekel'...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hun ouders. Maar anders de Vliegende Panters.
quote:Stanley August Miesegaes, ook wel bekend als Sam is een Nederlands miljonair, woonachtig in Zwitserland. Miesegaes heeft de eerste twee studio albums vangefinancierd in de jaren '70.
In 1969 zag Miesegaes een optreden van Zanger/toetsenisten diens band, The Joint, in München. Miesegaes was erg onder de indruk van
' muzikaal talent en bood hem een geldbedrag aan. Voorwaarde was dat
zijn eigen, nieuwe band zou formeren. Dat werd de band
. Na het financieren van de eerste twee albums stopte Miesegaes met de supportact qua geldstroom. Sindsdien wordt er niets meer van hem vernomen op gebied van muziekfinanciën.
Het totaalbedrag dat Miesegaes in de band had gestoken bedraagt 60.000 pond.
Welk nummer?quote:If I go crazy then will you still call me
If I'm alive and well, will you be there holding my hand
I'll keep you by my side with my superhuman might
Ja, dat gaat even een projectje worden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Wie weet, zo raak ik wellicht nog een keer de kroon van grootste hit 'n run speler kwijt aan Berkery.
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de huidige stand, maar durf het bijna niet aan belsen te vragen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I can see you in the morning when you go to school..
quote:I said, "I want to be a singer like Lou Reed."
"I like Lou Reed," she said, sticking her tongue in my ear.
quote:En de bruine meisjes zingen
du-dudu dudu du-dudu
quote:Johnny ging uit rijen in zijn Camaro
en iedereen maar zwaaien en roepen: "Zo zo!"
Toen kwam er een agent en die was van de kook en zei:
"Johnny, je rijdt als een spook"
maar Johnny zei:
"Nee, mèn!"
Nee, maar hoe dat nummer dan heet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht niet dat de uitvoerende nu nog zo lastig zou zijn
Ik dacht juist, dat zal hem niet zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht niet dat de uitvoerende nu nog zo lastig zou zijn
zal niet op fok geweest zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij heb ik die dame van de week nog ergens op een foto voorbij zien komen... Weet alleen niet meer waar.
Is dat die nieuwe band van mevrouw Chords?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Grobbel het volgende:
Archers of Loaf had geen dames in de band... En ik zou wel geweten hebben van een reünie denk ik.
Cords zijn het ook niet denk ik?
http://www.cords.nl/quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe band van mevrouw Chords?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef ranja het volgende:
Nee, Amerikaans en Archers of Loaf ken ik niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een frisse blik op de foto doet mij links volgens mij de zanger van Superchunk herkennen.
Dus ik zeg Superchunk.
n00biedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een frisse blik op de foto doet mij links volgens mij de zanger van Superchunk herkennen.
Dus ik zeg Superchunk.
idd... zulke dingen gebeuren welquote:
quote:The band's second LP,, released in 1998, is notable as a critically acclaimed and widely popular album. It is conceptually based on the fate of holocaust victim Anne Frank. During live performances, including the one released under the title Live at Jittery Joe's,
has described some of the songs off this album as based on urgent, recurring dreams he had of a Jewish family during World War II. The album was highly praised by critics for its wildly inventive instrumentation and
's provocative and impassioned lyrics. Although it was met with scant response from the general public when it was released, the recording has continued to gain momentum in indie music circles, selling well over 200,000 copies, according to Merge Records. However, the record (along with the year of constant touring that succeeded it) took its toll on
. The band abruptly went on hiatus, turning down all requests for shows, including a support slot for R.E.M.
quote:began in Memphis, Tennessee as a studio session musician group, backing major artists at Stax Records. They were chosen in 1967 by Otis Redding to play as his backing band. On December 10, 1967, Redding, his manager, and band members Jimmy King (b. 1949; guitar), Ronnie Caldwell (b. 1948; electric organ), Phalon Jones (b. 1949; saxophone), and Carl Cunningham (b. 1949; drums) died in a plane crash in Lake Monona while on their way to a performance in Madison, Wisconsin. Trumpeter Ben Cauley survived the crash and bassist James Alexander was on another plane, since there were eight members in Redding's party and the chartered plane could only hold seven. Cauley and Alexander rebuilt the group.
quote:Out on the highway, up in the air
Everyone else is going somewhere
They’re going nowhere, and I’ll be there too
I might as well go under with you
Staat ie zo lang open, komen er twee antwoorden in een minuut.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Ha, die ken ik, Fountains Of Wayne - Sink To The Bottom
Hmmm, was redelijk zeker van de juistheid van mijn antwoord.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Wel Nederlands, dat valt er blijkbaar uit te halen.
=O wacht, dat jasje=
Dan had ik hem ook geweten.quote:
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kent iemand dit gezelschap dan misschien?
[ afbeelding ]
Juist, anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef bartrid het volgende:
Een music box record player volgens de sticker die erop zit
Fischer Price, lijkt mequote:
Cafca +1quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, anders had ik het ook niet geweten
[..]
Fischer Price, lijkt me
john watts komt naar alkmaarquote:
geen tijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef bukgeit het volgende:
Ben je al lekker aan het knoeien ranja?
ik blijf die van weezer lelijk vinden sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef Grobbel het volgende:
Die van Weezer is natuurlijk awesome. Sorry, rad. Dus dan heb je er pas 9.
dat zou je denken met tipper gorequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:50 schreef Grobbel het volgende:
Post Menstrual Cunt Rash?
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef cafca het volgende:
Parental Message for Rated Content of zoiets...
het is een lobby idd. dee snider en frank zappa waren er tegen.quote:
quote fail sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het is een lobby idd. dee snider en frank zappa waren er tegen.
het begon allemaal met darling nikki van prince
ik ga over 20 minuten weg. en voorlopig ben ik niet online.
mij betreft mag er een andere vraag gesteld worden
quote failquote:
Het grootste exces was dat tegen Dead Kennedys.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het is een lobby idd. dee snider en frank zappa waren er tegen.
het begon allemaal met darling nikki van prince
ik ga over 20 minuten weg. en voorlopig ben ik niet online.
mij betreft mag er een andere vraag gesteld worden
Dan moet je de sticker zelf uitprinten. Zit als .jpg in het totaalpakket...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef bukgeit het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met downloads
Ik heb er nog een paar in het Zweeds, geloof ik.quote:
Zo begint X-nay on the hombre van The Offspring.quote:Ladies and gentlemen
Welcome to the disclaimer
That's right, the disclaimer
This American apple pie institution
Known as parental discretion
Will cleanse any sense of innuendo or sarcasm
From the lyrics that might actually make you think
And will also insult your intelligence at the same time
So protect your family.
This album contains explicit depictions
Of things which are real.
These real things are commonly known as life.
So, if it sounds sarcastic, don't take it seriously.
If it sounds dangerous,
Do not try this at home or at all.
And if it offends you, just don't listen to it.
Ik zat ten tijde van 'Smash' in de brugklas, en toen waren ze best tof hoor...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee. Zat toen behoorlijk in de punkscene, maar The Offspring waren toen natuurlijk al sellouts waar je niet naar luisterde
Nee, wel een even legendarische punk, die ook nogal te stellen heeft gehad van de Parental Advisory.quote:
Sure. Vreemde samenwerking, dat wel.quote:
Hoewel leuk, toch de mindere goden. Een van de weinige bands uit die tijd, die ik nog luister is Mr. T Experience met Love is dead. En Rancid, maar dat vind ik toch wel een klasse beter en dieper.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hehe, need I say more
In de tijd van Ixnay waren dingen als Snuff, Trigger Happy, Good Riddance, Beatsteaks, Ten Foot Pole, Voodoo Glow Skulls en Suicide Machines 'hot'.
Kan me niet herinneren dat dat ook gebeurd is. Jacqueline (Govaert) speelde vorige maand wel in Vera.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat deden ze vast voor de Street Credibility. Net zoals Kane die toen in Vera (of was ''t Simplon) wilde spelen.
Dexter Holland had toen een label opgericht met Biafra, Nitro Records, maar dat is volgens mij nix geworden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat deden ze vast voor de Street Credibility. Net zoals Kane die toen in Vera (of was ''t Simplon) wilde spelen.
Klopt. Waarbij het niet duidelijk was welk jaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef ranja het volgende:
ik zit nou steeds met Stiekem Gedanst in m'n hoofdmaar dat was 7 januari geloof ik
Winter in July van Bomb The Bass?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:42 schreef bukgeit het volgende:
De datum zit gewoon in de songtekst, het jaartal niet.
Ik zit met Lake of Fire nu, maar dat was een paar dagen eerder toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef ranja het volgende:
ik zit nou steeds met Stiekem Gedanst in m'n hoofdmaar dat was 7 januari geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |