quote:
quote:
Long Tall Ernie & The Shakers - Do You Remember...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen
Little Richard - Lucille
Everly Brothers - Bird Dog
Del Shannon - Runaway
The Newbeats - Bread and Butter
Little Richard - Jenny Jenny
Elvis Presley - Thats All Right
Little Richard - Rip It Up
?
quote:Louis Clark, former arranger for Electric Light Orchestra, conducted theplaying a collection of very recognizable extracts from classical music pieces played over a continuous beat (sometimes an overtly disco fast beat, sometimes a slower and more subtle rhythm) which linked the segments together.
Ik duik mijn nest in, morgen weer een dag...quote:Piano Concerto no. 1 in B flat minor Op 23 / Tchaikovsky
Flight of the Bumblebee / Rimsky-Korsakov
Symphony no. 40 in G minor / Mozart
Rhapsody in Blue / Gershwin
Karelia Suite Op 11 / Sibelius
Symphony no. 5 in C minor Op 67 / Beethoven
Toccata in D minor / Js Bach
Serenade no. 13 in G major - 'Eine Kleine Nachtmusik' / Mozart
Symphony no. 9 in D minor Op 125 / Beethoven
Overture to William Tell / Rossini
Le nozze di Figaro / Mozart
Romeo & Juliet Fantasy Overture / Tchaikovsky
Trumpet Voluntary / Clarke (the listed title is a common misconception; the correct title is "Prince of Denmark's March")
Hallelujah Chorus / Handel
Piano Concerto in A minor Op 16 / Grieg
March of the Toreadors / Bizet
1812 Overture / Tchaikovsky
Geen band, een gezelschap...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:23 schreef ranja het volgende:
even een gok op Kajem al dacht ik dat dat iets anders was.
Volgens mij heb jij hier ook al eens een vraag over gesteld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:23 schreef ranja het volgende:
even een gok op Kajem al dacht ik dat dat iets anders was.
Ik in ieder geval wel en dat ging ook moeizaam toen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier ook al eens een vraag over gesteld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mobiel Fokt, dan werken ze niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die spoilertags maken ook niet veel verschil hoor
Belsen +1quote:
in de geel/witte layout ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Als je mobiel Fokt, dan werken ze niet.
Blame it on Danny dan...quote:
Je ziet Jason Thirsk, de voormalige bassist van de band die zichzelf om zeep hielp.quote:overigens snap ik de hint ook niet.
Lang leve omroep MAX.quote:
• Kings Of Leon - Milkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boodschappenspel.
Maak een muzikaal boodschappenlijstje van 10 artikelen. Mag in titel of uitvoerende zitten.
Daar zaten er een paar bij die die foto van Jason Thirsk als een menukaart van een sterrenrestaurant doen uitzien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwacht nu de vraag 'Noem 10 etenswaren uit "Zuurkool Met Vette Jus" van Sjef van Oekel'...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hun ouders. Maar anders de Vliegende Panters.
quote:Stanley August Miesegaes, ook wel bekend als Sam is een Nederlands miljonair, woonachtig in Zwitserland. Miesegaes heeft de eerste twee studio albums vangefinancierd in de jaren '70.
In 1969 zag Miesegaes een optreden van Zanger/toetsenisten diens band, The Joint, in München. Miesegaes was erg onder de indruk van
' muzikaal talent en bood hem een geldbedrag aan. Voorwaarde was dat
zijn eigen, nieuwe band zou formeren. Dat werd de band
. Na het financieren van de eerste twee albums stopte Miesegaes met de supportact qua geldstroom. Sindsdien wordt er niets meer van hem vernomen op gebied van muziekfinanciën.
Het totaalbedrag dat Miesegaes in de band had gestoken bedraagt 60.000 pond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |