Dan moet je de sticker zelf uitprinten. Zit als .jpg in het totaalpakket...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef bukgeit het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met downloads
Ik heb er nog een paar in het Zweeds, geloof ik.quote:
Zo begint X-nay on the hombre van The Offspring.quote:Ladies and gentlemen
Welcome to the disclaimer
That's right, the disclaimer
This American apple pie institution
Known as parental discretion
Will cleanse any sense of innuendo or sarcasm
From the lyrics that might actually make you think
And will also insult your intelligence at the same time
So protect your family.
This album contains explicit depictions
Of things which are real.
These real things are commonly known as life.
So, if it sounds sarcastic, don't take it seriously.
If it sounds dangerous,
Do not try this at home or at all.
And if it offends you, just don't listen to it.
Ik zat ten tijde van 'Smash' in de brugklas, en toen waren ze best tof hoor...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee. Zat toen behoorlijk in de punkscene, maar The Offspring waren toen natuurlijk al sellouts waar je niet naar luisterde
Nee, wel een even legendarische punk, die ook nogal te stellen heeft gehad van de Parental Advisory.quote:
Sure. Vreemde samenwerking, dat wel.quote:
Hoewel leuk, toch de mindere goden. Een van de weinige bands uit die tijd, die ik nog luister is Mr. T Experience met Love is dead. En Rancid, maar dat vind ik toch wel een klasse beter en dieper.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hehe, need I say more
In de tijd van Ixnay waren dingen als Snuff, Trigger Happy, Good Riddance, Beatsteaks, Ten Foot Pole, Voodoo Glow Skulls en Suicide Machines 'hot'.
Kan me niet herinneren dat dat ook gebeurd is. Jacqueline (Govaert) speelde vorige maand wel in Vera.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat deden ze vast voor de Street Credibility. Net zoals Kane die toen in Vera (of was ''t Simplon) wilde spelen.
Dexter Holland had toen een label opgericht met Biafra, Nitro Records, maar dat is volgens mij nix geworden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat deden ze vast voor de Street Credibility. Net zoals Kane die toen in Vera (of was ''t Simplon) wilde spelen.
Klopt. Waarbij het niet duidelijk was welk jaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef ranja het volgende:
ik zit nou steeds met Stiekem Gedanst in m'n hoofdmaar dat was 7 januari geloof ik
Winter in July van Bomb The Bass?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:42 schreef bukgeit het volgende:
De datum zit gewoon in de songtekst, het jaartal niet.
Ik zit met Lake of Fire nu, maar dat was een paar dagen eerder toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef ranja het volgende:
ik zit nou steeds met Stiekem Gedanst in m'n hoofdmaar dat was 7 januari geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |