Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ja, mn f5 doet het niet meer...quote:
gele helmen...quote:
dus straks maar ff een nieuw toetsenbord...quote:
ik ook, maar meer dan eens...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef Giertje het volgende:
hier moet ik natuurlijk ook in gepost hebben
ja daar hou ik niet van...quote:
in 2000 zat ik nog op de havo...quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
en heb ik wokkin zwanger gemaakt, mooi jaar
waar?quote:
in dat geval:quote:
ja, dit is tenminste duidelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval:
Secure Socket Shell, Secure file Transfer Protocol, file transfer protocol secured en zo verder
Beter?
moet je ook niet doen in topic 2000...quote:
het is al gelukt en de wiki is ook gedaanquote:
SNMP ; Security Not My Problemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dit is tenminste duidelijk![]()
heb je nog meer leuke afkortingen?
mooi, hou vast!quote:
nee.. koffie...quote:
pr en eta ken ik maar verder niet...quote:
zonde van de tijd... wellicht had je die later kunnen doen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is al gelukt en de wiki is ook gedaan
daar moet ik weer veel over nadenken... wat ligt er nogmeer in de kofferbak van je auto?quote:
in 2001 of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zonde van de tijd... wellicht had je die later kunnen doen...
in het zwembad, daar wordt je nat...quote:
een krik, ik houd van krikkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar moet ik weer veel over nadenken... wat ligt er nogmeer in de kofferbak van je auto?
weet je dat niet zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Giertje het volgende:
in het jaar 2000 toen zat ik nog op school geloof ik
ik niet, want dan heb je vaak een lekke band...quote:
niet geheel meer ik was in die tijd wel eens aanwezig hier en daarquote:
nou we leven best weer in donkere tijden, dus dat is wel handig...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
verder nog lampjes, voor in donkere tijden
Maar dat is anders voor jouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, dat ik me niet halfnaakt door een man zou laten betatsen.
als het goed is nu wel hoor...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
is die eerste pagina nou nog niet vol
en van dat lekkende rubber krijg je weer.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet, want dan heb je vaak een lekke band...
lampjes uitdoenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
verder nog lampjes, voor in donkere tijden
en ook veel afwezig dus...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet geheel meer ik was in die tijd wel eens aanwezig hier en daar
een lekkage?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en van dat lekkende rubber krijg je weer.....
op een juiste manierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe kan ik een hdd partitioneren zodat ik windows kan installeren? Weet iemand dat misschien?
jawel hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
is die eerste pagina nou nog niet vol
True, truequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is anders voor jou
daar denken we in 2001 wel weer over naquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe kan ik een hdd partitioneren zodat ik windows kan installeren? Weet iemand dat misschien?
een hoge waterrekeningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en van dat lekkende rubber krijg je weer.....
dat zei ik ook al...quote:
zo'n opmerking doet me bijna zeggen: hoofdpijnquote:
zolang je niet een hele handleiding ervoor schrijft.....quote:
yep, de klachtlozen gaan voorop in 2000quote:
die ga ik nu even niet zoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo'n opmerking doet me bijna zeggen: hoofdpijn
geen idee, er staan er maar 5...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
liggen we wel opschema voor een top 10 notering?
doe dat in 2001 maar...quote:
benieuwd naar de stats morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
yep, de klachtlozen gaan voorop in 2000
Met partition magic? Of is die daar niet voor geschikt?quote:
Weet je zeker dat je dat wil doen, als je het al moet vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
GMTAquote:
maar die klopte uiteindelijk ook wel denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet een hele handleiding ervoor schrijft.....
ik weet dat ik een groot hoofd hebquote:
Graag eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet een hele handleiding ervoor schrijft.....
die van vandaag zijn al eng genoegquote:
Of met gparted. Maar let wel op dat je aan de JUISTE PARTITIES GAAT SLEUTELEN HE.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met partition magic? Of is die daar niet voor geschikt?
Ik heb al eeuwen geen windows meer geinstalleerd, dus ik weet niet hoe ik dat kan oplossenMaar zou formatteren helpen? Dan kan ik met Ubuntu installeren partities maken
kan je even meehelpen om deze bvol te vereeuwigenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerniet vanuit huis, zit nu bij de fysio.. hij loopt weer eens uit. Zit iemand naast me die nog voor me is
leuk dat je ook nog even mee komt doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerniet vanuit huis, zit nu bij de fysio.. hij loopt weer eens uit. Zit iemand naast me die nog voor me is
Ja, want alles wat op die hdd staat is onbelangrijk, alles wat belangrijk was was er al af en als ik windows heb kan ik wowen op de pcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil doen, als je het al moet vragen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van vandaag zijn al eng genoeg
Balenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
ik zie je al op de pc zitten WOW te roepenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alles wat op die hdd staat is onbelangrijk, alles wat belangrijk was was er al af en als ik windows heb kan ik wowen op de pc![]()
dat duurt nog wel een paar minuten denk ik hoor...quote:
dat hou je nu toch niet bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Godver, waarom zit er geen refresh knop op mn htc??
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Of met gparted. Maar let wel op dat je aan de JUISTE PARTITIES GAAT SLEUTELEN HE.
wow... dat is zo 2000quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie je al op de pc zitten WOW te roepen
weet ik niet heb hem niet gebruiktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar die klopte uiteindelijk ook wel denk ik
gewoon blijven posten... dan heb je die niet nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Godver, waarom zit er geen refresh knop op mn htc??
Nee, wow roepen doe ik om andere dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie je al op de pc zitten WOW te roepen
check m in 2001 nog evenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet heb hem niet gebruikt
dat is klotequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
toch eens uitproberen danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wow roepen doe ik om andere dingen
Is ook XPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
Marijke, met gparted (van een linux Live-cd) een partitie verkleinen, zodat je op je schijf een stuk 'unallocated space' oid krijgt. Vervolgens laat je de windows-installer in DIE unallocated space een partitie maken.
En doe je telefonische helpdesk een lol, en installeer XP, en geen viesta.
zou de deze nog vol komen voor 4 uurquote:
1998 belde, ze willen hun grap terugquote:
daar zijn we heel blij mee! En ga vooral door met posten!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Enfermera het volgende:
@ wok en maleduck: ja goed hemoet wel on topique 2000 gepost hebben natuurlijk!!
Ja, met een lege harddisk is het allemaal appeltje-eitjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, toen de pc nog nieuw was ging het allemaal zo gemakkelijk
Mag ik je daar dan vanavond voor bellen? Doe ik nu wel formatteren en windows en dan vanavond met jou ubuntu?
![]()
![]()
ik denk het wel... ik ga pas om 16.15 naar huis... dus moet lukken...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou de deze nog vol komen voor 4 uur
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Enfermera het volgende:
@ wok en maleduck: ja goed hemoet wel on topique 2000 gepost hebben natuurlijk!!
Ja, dat heb ik nu ook... gaan ze zitten zeuren over veiligheid...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
oprotten nu collega´sik moet een topic vol maken
Ja, die gozer die voor me was is net naar binnen, hoop niet dat ik nu nog 20min moet wachtenquote:
Alles gelezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met een lege harddisk is het allemaal appeltje-eitje. Maar als je data wil bewaren is het een kwestie van HEEL goed opletten, anders is vliegt je data naar de eeuwige bitvelden
...
En ja, bellen mag. Lees je ook mijn anderepost hier ff?
Ik ben al 3 weken met mijn 'nieuwe' pc bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook XP![]()
Want die heb ik van Bianca gekregen
(Legaal ook nog
)
Man man, en ik maar denken dat ik dat wel even deed![]()
dat ze dat niet begrijpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
oprotten nu collega´sik moet een topic vol maken
je mag pas bellen in 2001quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met een lege harddisk is het allemaal appeltje-eitje. Maar als je data wil bewaren is het een kwestie van HEEL goed opletten, anders is vliegt je data naar de eeuwige bitvelden
...
En ja, bellen mag. Lees je ook mijn anderepost hier ff?
ik hoop het ook niet voor je, maar wel zo gezellig dat je dan nog 20 minuten met ons mee kan postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, die gozer die voor me was is net naar binnen, hoop niet dat ik nu nog 20min moet wachten
mooie werkpost wok!quote:
Marijke mag AL-TIJD bellenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben al 3 weken met mijn 'nieuwe' pc bezig.
Maar dat is meer omdat ik er maar heel af en toe eventjes voor ga zitten.
is goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef Enfermera het volgende:
@maleduck: haha ja doe ik! Als ik ineens weg ben dan weten jullie dak aan de beurt ben xD
topic 1000 was in 33 minuten volquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik denk het wel... ik ga pas om 16.15 naar huis... dus moet lukken...
tuurlijk, maar je zou het ook even kunnen uitstellenquote:
wij zijn in 19 minuten nog niet eens over de helftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
topic 1000 was in 33 minuten vol
dan krijg je een beurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef Enfermera het volgende:
@maleduck: haha ja doe ik! Als ik ineens weg ben dan weten jullie dak aan de beurt ben xD
Ja, dat weet ik nog. ZONDER MIJquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja, ja, hij heeft gelijkquote:
dirty mind hihiquote:
kloptquote:
het waren wel 14 anderen die het dedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. ZONDER MIJ.
SPAMKONIJNEN.
Maar ik help wel eerst volspammen, ga ik daarna wel formatterenquote:
Ja, natuurlijk, literair... wasda?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
Zo, dit topic wordt echt een literair hoogstandje, day zie ik nu al xD
ik was er ook niet bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. ZONDER MIJ.
SPAMKONIJNEN.
marijke.... je bent geweldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik help wel eerst volspammen, ga ik daarna wel formatterenLief he?
correctquote:
dat is belachelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook nietquote:
dit ookquote:
De liefdequote:
heb ik ook gedaan iets van halfnaakt op een tafel liggen en je laten betasten door een manquote:
ik ook nietquote:
dat wist ik, daarom uitte ik het ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De liefde![]()
![]()
Daar was ik aan toe
14.44quote:
opzich wel jaquote:
iddquote:
doorposten dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
snelst topic tot nu toe
goede timing gf! je houdt de traditie in erequote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat wist ik, daarom uitte ik het ook![]()
nee, we hebben nog 9 minuten voor 135 postsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef Enfermera het volgende:
Maar we gaan dit topic dus niet zo snel volkrijgen als nr 1000??
Geen flauw idee, maar als we snel zijn dan lukt het welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef Enfermera het volgende:
Maar we gaan dit topic dus niet zo snel volkrijgen als nr 1000??
waarom niet?quote:
quote:Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
6.27 posts per minuut - [KSC #791] Het Barmhartige DaMart-koffietopic
6.27 posts per minuut - [KSC#927] Net op tijd voor het slotje
dat wordt moelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, we hebben nog 9 minuten voor 135 posts
Ah toe ah toe?quote:
ja, iedereen aanmoedigen om te posten, goed bezig marijke!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar als we snel zijn dan lukt het welDus posten daar vanuit de wachtkamer
![]()
ik ben goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goede timing gf! je houdt de traditie in ere
ja, dat zeg ik...quote:
Wil jij geen beurt danquote:
Ja, ik ben op dreefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, iedereen aanmoedigen om te posten, goed bezig marijke!
ik ook... beetje jammer...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ook vaak last van de je mag niet 2 keer inkorte tijd....
Course! Ik post nog wel ff voor zolang alst kan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar als we snel zijn dan lukt het welDus posten daar vanuit de wachtkamer
![]()
dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, we hebben nog 9 minuten voor 135 posts
hou het vol, je kan het!quote:
wel als we met zn allen dat heel veel blijven zeggenquote:
ik denk iedereen welquote:
En wat nou als ik dat stiekem lekker vind?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op he, op je blote billen krijg je anders
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet wel dat de jaarwisseling '99-2000 de meeste bijzondere ooit wasBij de Hell's Angels in Kampen, met te veel karbiet, drank en vuur
huh?quote:
was het maar zo'n feest, dan was ie volquote:
dan ga je zeuren ofer mijn spelvoutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat nou als ik dat stiekem lekker vind?![]()
je wilt te snel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
enter alleen is niet genoeg om te posten
Tuurlijk wel, het is een uitdaging die we gewoon gaan halenquote:
een puntje telt welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
enter alleen is niet genoeg om te posten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met een plankje op je billetjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dus je bent nog niet aan de beurt voor een beurt van de fysio?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Course! Ik post nog wel ff voor zolang alst kan!
quote:
quote:
En het meest hilarische is, ik wist niet eens dat het de Hell's Angels waren, daar kwam ik pas een paar jaar terug met die rechtszaken achterquote:
we zijn te snel voor je gf...quote:
op enter drukken en kijken waarom de pagina niet verandert, in plaats van op invoeren klikkenquote:
quote:
dat dacht ik nou ook...quote:
ik zit al op blz 9 maar das denk ik door mijn instellingenquote:
niet zulke lange zinnen joh...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op enter drukken en kijken waarom de pagina niet verandert, in plaats van op invoeren klikken
Ik zie d'r heel veulquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga je zeuren ofer mijn spelvouten
NOESquote:
dat is een dikgedruktequote:
kom hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie d'r heel veul![]()
[..]
NOES
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het meest hilarische is, ik wist niet eens dat het de Hell's Angels waren, daar kwam ik pas een paar jaar terug met die rechtszaken achter![]()
duidelijkquote:
waarom 2 quotes... dat hadden twee posts kunnen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
NOES
* wel.o.k stroopt broek naar benedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
NOES
zegt een ander opa ietsquote:
valt wel mee hoor... alleen maar in tha cyberspacequote:
jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom 2 quotes... dat hadden twee posts kunnen zijn
Vrienden van me traden daar op met hun bandje, of we meegingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
Hoe kwam je daar dan verzeild?
Ik? Hoe kom je erbij?quote:
opa, dat wist ik niet gf...quote:
jij hebt geen 50 posts per paginaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit al op blz 9 maar das denk ik door mijn instellingen
Iets met 2 pagina;s en terugbladeren en luiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom 2 quotes... dat hadden twee posts kunnen zijn
LOLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me traden daar op met hun bandje, of we meegingenDe melkbussen met karbiet werden binnen afgeschoten
![]()
Post 2, voor julliequote:
dan hoop ik dat je snel aan de beurt bent... of je moet even opschuiven...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
Dr zit een man 2 stoelen verderop en hij stiiiiiiiinkt
quote:
Heel braaf en onschuldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik? Hoe kom je erbij?
Ik ben heel braaf en onschuldig....
Vraag maar aan Marijke.
dank je! HELDIN!quote:
scheelt weinigquote:
IEUW!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
wie krijgt er een beurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je snel aan de beurt bent... of je moet even opschuiven...
weer 3 smilies... heb je daar wat mee?quote:
quote:
Geef hem een link naar dit topicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
dat zal wel een flinke herrie gegeven hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me traden daar op met hun bandje, of we meegingenDe melkbussen met karbiet werden binnen afgeschoten
![]()
die vind dat berichtje toch niet...quote:
Ik was doofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal wel een flinke herrie gegeven hebben
en nou ben je niet verkoudenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
Nou Enfermerel, zie je wel?quote:
het kan nog, we hebben nog een minuut voor iets minder dan 40 posts...quote:
quote:
dat kunnen we nog halenquote:
ja, goed bezig iedereen!quote:
Misschien jokte ik welquote:
Hendigquote:
ja, hoe snel waren die dan?quote:
OF JE WORST LUST?quote:
Maar dat mag toch niet?quote:
jaja, ben niet gestopt...quote:
Snel snel, tempo allemaalquote:
Ik somsquote:
quote:
quote:
IK WEL JAquote:
ja, kom op!quote:
bijna volquote:
Ja... Ja.... Ja.... JA..... JA...... JA... JA..... JA..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
zo snel nou ook al weer niet hoor...quote:
Al langquote:
Voor de wetenschapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo? even kijken of dat echt uitmaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |