dat is klotequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerniet vanuit huis, zit nu bij de fysio.. hij loopt weer eens uit. Zit iemand naast me die nog voor me is
toch eens uitproberen danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wow roepen doe ik om andere dingen
Is ook XPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
Marijke, met gparted (van een linux Live-cd) een partitie verkleinen, zodat je op je schijf een stuk 'unallocated space' oid krijgt. Vervolgens laat je de windows-installer in DIE unallocated space een partitie maken.
En doe je telefonische helpdesk een lol, en installeer XP, en geen viesta.
zou de deze nog vol komen voor 4 uurquote:
1998 belde, ze willen hun grap terugquote:
daar zijn we heel blij mee! En ga vooral door met posten!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Enfermera het volgende:
@ wok en maleduck: ja goed hemoet wel on topique 2000 gepost hebben natuurlijk!!
Ja, met een lege harddisk is het allemaal appeltje-eitjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, toen de pc nog nieuw was ging het allemaal zo gemakkelijk
Mag ik je daar dan vanavond voor bellen? Doe ik nu wel formatteren en windows en dan vanavond met jou ubuntu?
![]()
![]()
ik denk het wel... ik ga pas om 16.15 naar huis... dus moet lukken...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou de deze nog vol komen voor 4 uur
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Enfermera het volgende:
@ wok en maleduck: ja goed hemoet wel on topique 2000 gepost hebben natuurlijk!!
Ja, dat heb ik nu ook... gaan ze zitten zeuren over veiligheid...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
oprotten nu collega´sik moet een topic vol maken
Ja, die gozer die voor me was is net naar binnen, hoop niet dat ik nu nog 20min moet wachtenquote:
Alles gelezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met een lege harddisk is het allemaal appeltje-eitje. Maar als je data wil bewaren is het een kwestie van HEEL goed opletten, anders is vliegt je data naar de eeuwige bitvelden
...
En ja, bellen mag. Lees je ook mijn anderepost hier ff?
Ik ben al 3 weken met mijn 'nieuwe' pc bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook XP![]()
Want die heb ik van Bianca gekregen
(Legaal ook nog
)
Man man, en ik maar denken dat ik dat wel even deed![]()
dat ze dat niet begrijpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
oprotten nu collega´sik moet een topic vol maken
je mag pas bellen in 2001quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met een lege harddisk is het allemaal appeltje-eitje. Maar als je data wil bewaren is het een kwestie van HEEL goed opletten, anders is vliegt je data naar de eeuwige bitvelden
...
En ja, bellen mag. Lees je ook mijn anderepost hier ff?
ik hoop het ook niet voor je, maar wel zo gezellig dat je dan nog 20 minuten met ons mee kan postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, die gozer die voor me was is net naar binnen, hoop niet dat ik nu nog 20min moet wachten
mooie werkpost wok!quote:
Marijke mag AL-TIJD bellenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben al 3 weken met mijn 'nieuwe' pc bezig.
Maar dat is meer omdat ik er maar heel af en toe eventjes voor ga zitten.
is goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef Enfermera het volgende:
@maleduck: haha ja doe ik! Als ik ineens weg ben dan weten jullie dak aan de beurt ben xD
topic 1000 was in 33 minuten volquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik denk het wel... ik ga pas om 16.15 naar huis... dus moet lukken...
tuurlijk, maar je zou het ook even kunnen uitstellenquote:
wij zijn in 19 minuten nog niet eens over de helftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
topic 1000 was in 33 minuten vol
dan krijg je een beurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef Enfermera het volgende:
@maleduck: haha ja doe ik! Als ik ineens weg ben dan weten jullie dak aan de beurt ben xD
Ja, dat weet ik nog. ZONDER MIJquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja, ja, hij heeft gelijkquote:
dirty mind hihiquote:
kloptquote:
het waren wel 14 anderen die het dedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. ZONDER MIJ.
SPAMKONIJNEN.
Maar ik help wel eerst volspammen, ga ik daarna wel formatterenquote:
Ja, natuurlijk, literair... wasda?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
Zo, dit topic wordt echt een literair hoogstandje, day zie ik nu al xD
ik was er ook niet bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. ZONDER MIJ.
SPAMKONIJNEN.
marijke.... je bent geweldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik help wel eerst volspammen, ga ik daarna wel formatterenLief he?
correctquote:
dat is belachelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook nietquote:
dit ookquote:
De liefdequote:
heb ik ook gedaan iets van halfnaakt op een tafel liggen en je laten betasten door een manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |