quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:46 schreef MYV het volgende:
[..]
15 jarige chimi's? Heb je je pedopas bij de hand?
(Excuses voor offtopic) hoezo steek jij zo vaak je tong uit op de foto's in je fotoboek? Ontsteking of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:46 schreef MYV het volgende:
[..]
Dat doen alle afkomstverbergende Aziaten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
(Excuses voor offtopic) hoezo steek jij zo vaak je tong uit op de foto's in je fotoboek? Ontsteking of zo?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:46 schreef MYV het volgende:
[..]
Here we go againquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat doen alle afkomstverbergende Aziaten.
Hee, schuif even niet de schuld op mij.quote:
Jij begint er toch weer overquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, schuif even niet de schuld op mij.
Jij reageert toch op dit topic?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat doen alle afkomstverbergende Aziaten.
Zit je nou gewoon posts te verzinnen?quote:
Eerst liegen en als je erachter komt dat je er niet mee wegkomt snel een topic-change. Duidelijk een vrouw.quote:
Laat ik het de volgende keer niet merken dat je een mening hebt.quote:
Ik voel me anders vereerd als een spange sma me wil toevoegen op Hyves.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:18 schreef Soundwave300 het volgende:
Zie veel studenten die achter hun rug om over iemand praten, elkaar niet mogen enzo en toch ''vrienden'' zijn op Hyves en Facebook.![]()
Tjeppienerds die helemaal in de wolken zijn als die lekkere chick je heeft toegevoegd.
Jij voelt je vereerd en gaat lekker rukken, voor haar gaat het alleen maar om haar vriendenaantalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik voel me anders vereerd als een spange sma me wil toevoegen op Hyves.
ik geloofde het niet en nam een kijkje.. woooow, wat een paupervolk en die vragenlijstenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
CU2 bestaat nog steeds trouwens
Wil je trouwens nog steeds weten hoe ik aan je Hyve kom?quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik geloofde het niet en nam een kijkje.. woooow, wat een paupervolk en die vragenlijsten
Dit is een contradictio in terminis, wist je dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:18 schreef Soundwave300 het volgende:
Zie veel studenten die achter hun rug om over iemand praten, elkaar niet mogen enzo en toch ''vrienden'' zijn op Hyves en Facebook.![]()
Tjeppienerds die helemaal in de wolken zijn als die lekkere chick je heeft toegevoegd.
Mensen die fokusername.hyves.nl hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:24 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Wil je trouwens nog steeds weten hoe ik aan je Hyve kom?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mensen die fokusername.hyves.nl hebbenZo naiëf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Newsflash, Facebook was er voor Hyvesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef FOKkû het volgende:
TS zijn Hyves-vrienden lopen drastisch terug door de komst van Facebook.TS heeft zowel Hyves als Facebook, en kan er van beiden geen afstand van doen. Iedereen in de lijst van TS zou dezelfde mentaliteit moeten hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |