Thank godquote:
Wtf man waarom post je dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Montessorischool de Korf is de nieuwe Big Dick
[ afbeelding ]
Juah, opzich welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het zal vast wel mogelijk zijn toch?
Wat is in tegenwoordig dan als ruilmiddel voor sex met basisscholieren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Montessorischool de Korf is de nieuwe Big Dick
[ afbeelding ]
Oh dacht alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een aantal keer gedaanDan moet je gewoon gaan eten
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.quote:
jij hebt het doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja TT fail. Als Remlof straks komt, moeten we nieuwe TT verzinnen.
Bonbonblok was hemels, ook gewoon etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Ja maar slaap op zolder en dan herrie maken en heb al tandengepoetst.
I clicked I came I closedquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.
FMLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.
Heb je dan toevallig nog zo'n 20-30 kg chocola voor me?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga ervoor..dikke mensen zijn lekker
Je kan natuurlijk ook gewoon zachtjes koken..afzuigkap op standje 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Ja maar slaap op zolder en dan herrie maken en heb al tandengepoetst.
Wat heeft die nou weer tegen dit soort TTs?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja TT fail. Als Remlof straks komt, moeten we nieuwe TT verzinnen.
quote:
Liefde terug man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme verklaar ik mijn eeuwige liefde aan peners, is het topic opeens dicht
Allang al. Ergerde me groen en geel aan dat simpele Nachtbagger, zonder OPquote:
Oehquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bonbonblok was hemels, ook gewoon eten
Boh en ik zei je gedag en peners nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme verklaar ik mijn eeuwige liefde aan peners, is het topic opeens dicht
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je dan toevallig nog zo'n 20-30 kg chocola voor me?
Heuj die chick rechtsboven heeft een chocoladecakeje in haar haarquote:
Verdomd goede OPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer kom je het brengen?quote:
Kloptquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon zachtjes koken..afzuigkap op standje 1En tandenpoetsen kan daarna ook nog een keer natuurlijk
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:03 schreef TripleP het volgende:
[..]
Heuj die chick rechtsboven heeft een chocoladecakeje in haar haar
Ga je samen mee dik worden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Voor mij ook? Ik heb nog maar één reep in huis
Vrouwquote:
Ik ben geen bezorgdienst..kom het maar halen..dan geef ik je wel 5kg extraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wanneer kom je het brengen?
Moet namelijk nog wel zo'n 20 kg aankomen om overgewicht te hebben en dan verbruik ik natuurlijk ook nog energie met op fok zitten enzo
Maar als je niet snel genoeg bent, krijg je ook weer geouwehoerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allang al. Ergerde me groen en geel aan dat simpele Nachtbagger, zonder OP
en NB #2 alleen maar om snel een topic te openen. Steek er eens wat moeite in.
Is die zo grootquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben geen bezorgdienst..kom het maar halen..dan geef ik je wel 5kg extra
Jij moet niet meer etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Voor mij ook? Ik heb nog maar één reep in huis
Waar kan ik het ophalen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben geen bezorgdienst..kom het maar halen..dan geef ik je wel 5kg extra
Doeiquote:
dat zal hem leren dat boefjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Hoe stik je een kind
[ afbeelding ]
Ik zeg altijd man, man. Dat weet je. Dat is hoe ik ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw@Flips. maar ik hou wel van je wijffie!
Slaap lekkerquote:
jaaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja. HappyBob is onze feeder.
Ik ook van jou, liefdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw@Flips. maar ik hou wel van je wijffie!
Je krijgt stiekem wel wat van mij, kan toch geen 35 kg meenemenquote:
Die is te makkelijk dus ik doe het nietquote:
Spinal is mijn stadsgenootquote:
Ja nu je paint nog..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Avond Franneh, gelukkig is je poesje dr weer inderdaad
Animequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:09 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Ik kwam dezen klassenfoto nog van je tegen, Penisbaard.
[ afbeelding ]
Ik wil je aanrakenquote:
Ja in mijn Usericon managerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Waar zat dat harige kreng verstopt?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:09 schreef TripleP het volgende:
[..]
Die is te makkelijk dus ik doe het niet
Hier klopt iets niet..jij bent er altijd midden in de nacht nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef Catkiller het volgende:
I'LL LEAVE THIS OLD WORLD, WITH A SATSFIED MIND.![]()
Het was gezellig zolang het duurde, nu moet ik gaan
Welke van de 45 opties?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoek het maar op in het telefoonboek
Doei dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ook nog eens naar Utrecht verhuizenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil je aanrakenSteen is mijn oude stadsgenoot
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef Catkiller het volgende:
okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef TripleP het volgende:
GRRR HAAT HAAT IK HAAT MEZELF IK HAAT HET BLOED IN MIJN ADERS
IK HAAT MIJN SCHEPPERS IK HAAT MIJN MOEDERS VADERS
IK HAAT MENSEN HOMOSAPIENS, ZWARTE, GELE MAAR VOORAL HAAT IK WITTE VERRADERS
Ik denk dat A het dichtst in de buurt komtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke van de 45 opties?
[ link | afbeelding ]
Utrecht is ook gewoon tofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ga ook nog eens naar Utrecht verhuizen
Ben je dik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Nog maar een keer dan.... Waarom moet ik niet meer eten?
quote:
Moet... moet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef Catkiller het volgende:
Ik zei niet dat ik weg zou blijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet..jij bent er altijd midden in de nacht nog
Kapsalon in den haag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat A het dichtst in de buurt komt
Ik denk ik ook weer..zullen we samenwonen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ga ook nog eens naar Utrecht verhuizen
Jij loopt wel erg voor op de zakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk ik ook weer..zullen we samenwonen?
Ik hou van groot contrast..jij samen met Merel..dat wordt leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Nog maar een keer dan.... Waarom moet ik niet meer eten?
Gingers zijn al geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:13 schreef Franneh het volgende:
Ja ik ga ook pitten..
Ik zie geen gingers en geen leuke foto's dus tja
Sorry..moet je toch nog een stukje naar boven..maar dan ben je erquote:
Hahahaha stel je voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou van groot contrast..jij samen met Merel..dat wordt leuk
Wat is het contrast dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou van groot contrast..jij samen met Merel..dat wordt leuk
Tot straksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik weg zou blijven![]()
Ben even doen alsof ik aan het WRC mee doe
Dat was optie Aquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..moet je toch nog een stukje naar boven..maar dan ben je erWanneer kom je het ophalen?
Wat mysterieus..mag ik je handje vasthouden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Hahahaha stel je voor.
Ik heb nu trouwens mijn 99 hobbies op mijn fobo gezet
Op die manierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Dat jij dan heel dik bent van al die chocola en ik niet neem ik aan.
Ik voelde een klikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jij loopt wel erg voor op de zaken
Ietsje lager..tot zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat was optie A![]()
Bedoel je Amsterdam? Daar kom ik bijna nooit..
Waarom breng je het niet gewoon langs als je zaterdag in Utrecht bent?
Kan je goed pompen?quote:
wat is dat dan ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef Penisbaard het volgende:
Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen[ afbeelding ] wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!.
Ik prop je mond wel volquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op die manier
Eigenlijk word ik niet zo snel dik
Ehhhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat mysterieus..mag ik je handje vasthouden?
Altijdquote:
Iets met piemel dippen in chocoladesausquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit te twijfelen hoe ik dat moet opvatten
Kan het niet koekje dippen in chocoladesaus zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iets met piemel dippen in chocoladesaus
Beetje 40 minuten fietsen waarvan 10 minuten over een weg waar een verkrachter actief isquote:
Dat kan ook..maar dat is minder leuk natuurlijk..voor mij danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het niet koekje dippen in chocoladesaus zijn?
Kom jij ook weer aan je trekkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje 40 minuten fietsen waarvan 10 minuten over een weg waar een verkrachter actief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |