okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef TripleP het volgende:
GRRR HAAT HAAT IK HAAT MEZELF IK HAAT HET BLOED IN MIJN ADERS
IK HAAT MIJN SCHEPPERS IK HAAT MIJN MOEDERS VADERS
IK HAAT MENSEN HOMOSAPIENS, ZWARTE, GELE MAAR VOORAL HAAT IK WITTE VERRADERS
Ik denk dat A het dichtst in de buurt komtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke van de 45 opties?
[ link | afbeelding ]
Utrecht is ook gewoon tofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ga ook nog eens naar Utrecht verhuizen
Ben je dik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Nog maar een keer dan.... Waarom moet ik niet meer eten?
quote:
Moet... moet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef Catkiller het volgende:
I'LL LEAVE THIS OLD WORLD, WITH A SATSFIED MIND.![]()
Het was gezellig zolang het duurde, nu moet ik gaan
Ik zei niet dat ik weg zou blijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet..jij bent er altijd midden in de nacht nog
Kapsalon in den haag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat A het dichtst in de buurt komt
Ik denk ik ook weer..zullen we samenwonen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ga ook nog eens naar Utrecht verhuizen
Jij loopt wel erg voor op de zakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk ik ook weer..zullen we samenwonen?
Ik hou van groot contrast..jij samen met Merel..dat wordt leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Nog maar een keer dan.... Waarom moet ik niet meer eten?
Gingers zijn al geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:13 schreef Franneh het volgende:
Ja ik ga ook pitten..
Ik zie geen gingers en geen leuke foto's dus tja
Sorry..moet je toch nog een stukje naar boven..maar dan ben je erquote:
Hahahaha stel je voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou van groot contrast..jij samen met Merel..dat wordt leuk
Wat is het contrast dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou van groot contrast..jij samen met Merel..dat wordt leuk
Tot straksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik weg zou blijven![]()
Ben even doen alsof ik aan het WRC mee doe
Dat was optie Aquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..moet je toch nog een stukje naar boven..maar dan ben je erWanneer kom je het ophalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |