Thank godquote:
Wtf man waarom post je dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Montessorischool de Korf is de nieuwe Big Dick
[ afbeelding ]
Juah, opzich welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het zal vast wel mogelijk zijn toch?
Wat is in tegenwoordig dan als ruilmiddel voor sex met basisscholieren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Montessorischool de Korf is de nieuwe Big Dick
[ afbeelding ]
Oh dacht alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een aantal keer gedaanDan moet je gewoon gaan eten
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.quote:
jij hebt het doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja TT fail. Als Remlof straks komt, moeten we nieuwe TT verzinnen.
Bonbonblok was hemels, ook gewoon etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Ja maar slaap op zolder en dan herrie maken en heb al tandengepoetst.
I clicked I came I closedquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.
FMLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.
Heb je dan toevallig nog zo'n 20-30 kg chocola voor me?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga ervoor..dikke mensen zijn lekker
Je kan natuurlijk ook gewoon zachtjes koken..afzuigkap op standje 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Ja maar slaap op zolder en dan herrie maken en heb al tandengepoetst.
Wat heeft die nou weer tegen dit soort TTs?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja TT fail. Als Remlof straks komt, moeten we nieuwe TT verzinnen.
quote:
Liefde terug man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme verklaar ik mijn eeuwige liefde aan peners, is het topic opeens dicht
Allang al. Ergerde me groen en geel aan dat simpele Nachtbagger, zonder OPquote:
Oehquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bonbonblok was hemels, ook gewoon eten
Boh en ik zei je gedag en peners nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme verklaar ik mijn eeuwige liefde aan peners, is het topic opeens dicht
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je dan toevallig nog zo'n 20-30 kg chocola voor me?
Heuj die chick rechtsboven heeft een chocoladecakeje in haar haarquote:
Verdomd goede OPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer kom je het brengen?quote:
Kloptquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon zachtjes koken..afzuigkap op standje 1En tandenpoetsen kan daarna ook nog een keer natuurlijk
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:03 schreef TripleP het volgende:
[..]
Heuj die chick rechtsboven heeft een chocoladecakeje in haar haar
Ga je samen mee dik worden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Voor mij ook? Ik heb nog maar één reep in huis
Vrouwquote:
Ik ben geen bezorgdienst..kom het maar halen..dan geef ik je wel 5kg extraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wanneer kom je het brengen?
Moet namelijk nog wel zo'n 20 kg aankomen om overgewicht te hebben en dan verbruik ik natuurlijk ook nog energie met op fok zitten enzo
Maar als je niet snel genoeg bent, krijg je ook weer geouwehoerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allang al. Ergerde me groen en geel aan dat simpele Nachtbagger, zonder OP
en NB #2 alleen maar om snel een topic te openen. Steek er eens wat moeite in.
Is die zo grootquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben geen bezorgdienst..kom het maar halen..dan geef ik je wel 5kg extra
Jij moet niet meer etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Voor mij ook? Ik heb nog maar één reep in huis
Waar kan ik het ophalen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben geen bezorgdienst..kom het maar halen..dan geef ik je wel 5kg extra
Doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |