Thank godquote:
Wtf man waarom post je dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Montessorischool de Korf is de nieuwe Big Dick
[ afbeelding ]
Juah, opzich welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het zal vast wel mogelijk zijn toch?
Wat is in tegenwoordig dan als ruilmiddel voor sex met basisscholieren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Montessorischool de Korf is de nieuwe Big Dick
[ afbeelding ]
Oh dacht alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een aantal keer gedaanDan moet je gewoon gaan eten
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.quote:
jij hebt het doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja TT fail. Als Remlof straks komt, moeten we nieuwe TT verzinnen.
Bonbonblok was hemels, ook gewoon etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Ja maar slaap op zolder en dan herrie maken en heb al tandengepoetst.
I clicked I came I closedquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.
FMLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had dat 4 jaar geleden ook man. Ik kreeg eerst verkeerde medicijnen ofzo en kreeg er ook nog een longontsteking bij. Heb toen 3 maanden lang ziek thuis gezeten en kon al nauwelijks ademhalen als ik van de trap kwam.
Heb je dan toevallig nog zo'n 20-30 kg chocola voor me?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga ervoor..dikke mensen zijn lekker
Je kan natuurlijk ook gewoon zachtjes koken..afzuigkap op standje 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Ja maar slaap op zolder en dan herrie maken en heb al tandengepoetst.
Wat heeft die nou weer tegen dit soort TTs?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja TT fail. Als Remlof straks komt, moeten we nieuwe TT verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |