Wat mysterieus..mag ik je handje vasthouden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Hahahaha stel je voor.
Ik heb nu trouwens mijn 99 hobbies op mijn fobo gezet
Op die manierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Dat jij dan heel dik bent van al die chocola en ik niet neem ik aan.
Ik voelde een klikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jij loopt wel erg voor op de zaken
Ietsje lager..tot zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat was optie A![]()
Bedoel je Amsterdam? Daar kom ik bijna nooit..
Waarom breng je het niet gewoon langs als je zaterdag in Utrecht bent?
Kan je goed pompen?quote:
wat is dat dan ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef Penisbaard het volgende:
Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen[ afbeelding ] wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!.
Ik prop je mond wel volquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op die manier
Eigenlijk word ik niet zo snel dik
Ehhhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat mysterieus..mag ik je handje vasthouden?
Altijdquote:
Iets met piemel dippen in chocoladesausquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit te twijfelen hoe ik dat moet opvatten
Kan het niet koekje dippen in chocoladesaus zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iets met piemel dippen in chocoladesaus
Beetje 40 minuten fietsen waarvan 10 minuten over een weg waar een verkrachter actief isquote:
Dat kan ook..maar dat is minder leuk natuurlijk..voor mij danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het niet koekje dippen in chocoladesaus zijn?
Kom jij ook weer aan je trekkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje 40 minuten fietsen waarvan 10 minuten over een weg waar een verkrachter actief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |